Marinette POV
Au trecut patru ore . Ma plictisesc asa de tare. Am incercat sa creez o conversatie cu Adrien dar tot ce spunea era "jsksovtfkb". Imi pun castile in urechii si pornesc muzica. Imi sprijin capul de geam uitandu-ma la peisajul superb de afara.
Adrien POV
Ma plictisesc ingrozitor. Amelie citeste o carte, Matt conduce, iar Marinette asculta muzica la casti si se uita pe geam. Nu stiu ce sa fac. Cred ca o sa vorbesc cu Nino.
*convorbire prin mesaje *
A:-Buna Nino , ce faci?
N:-Acasa, am grija cu surorile mele. Tu ce faci?
A:-Am plecat la munte cu Amelie , Matt si ....Marinette
N:-Ow! Si cum te descurci,poti vorbi cu ea?
A:-Nici nu am inceput bine vacanta ca deja m-am facut de doua ori de ras.
N:-Ce ghinion.
A:-Ai dreptete.
Ma opresc din scris cand simt ceva cald pe umarul meu. Cand intorc capul o vad pe Marinette care dormea pe umarul meu.
A:-Nino , repede , ajuta-ma .Marinette doarme pe umarul meu, ce fac?
N:-In primul rand , calmeaza-te. Ramai calm.
A:-Cum sa fac asta cand iubirea vietii mele doarme pe umarul meu ?
N:-Calmeaza-te , incearca sa nu te mai gandesti , uita-te pe geam sau uita-te la un film.
N:-Trebuie sa plec . Daca mai ai nevoie de vreun sfat trimite-mi un mesaj.
A:-Mersi frate.
*convorbire prin mesaje incheiata*
Bine , ok , Adrien incearca sa te calmezi . Inspira , expira. Adrien incearca sa nu te mai gandesti ca iubirea vietii tale doarme chiar in acest moment pe umarut tau. Ce a zis Nino, incearca sa nu te mai gandesti la asta.
Imi mut privirea pe geam incercand sa ma concentrez pe peisaj. Nu stiu cum dar dupa cateva minute reusesc sa adorm.
......................................................................................................................................................
*ora 16:45 *
Amelie POV
Sunt asa de obosita si plictisita si mai avem inca cateva ore de mers. De ceva timp nu se mai aude nici un zgomot din state. Cand ma intorc sa vad ce fac Adrien si Marienette ii vad dormind unul in bratele altuia.
Am:- Matt priveste ! Sunt asa de adorabili!
Matt se uita la ei prin oglinda retrovizoare.
Mt:- Ai dreptete. Fa-le o poza, nu putem pierde momentul
Am:- Ai dreptete.
Imi iau telefonul si le fac o poza. Adrien o sa imi multumeasca mai tarziu.
Dupa cateva minute ne oprim la o pizzarie pentru a manca ceva.
Am:- Sa ii trezesc ? Sunt asa de adorabili.
Mt:- Trezes-tei , imi e foame si cred ca si lor.
Adrien POV
Dorm asa de bine , pana cand Ameie se gandeste sa ma trezeasca.
Am:- Adrien , Marinette , treziti-va !!
A:- Inca 5 minute.
M:- Am ajuns deja?
Cand aud vocea lui Marinette sar in sus dand cu capul de partea de sus a masinii.
Am:- Adrien esti bine?
A:- Da.Am ajuns ?
Mt- Nu , am oprit ca sa mancam ceva.
M:- Pai hai sa mergem, mie foame.
Iesim din masina si intram in pizzerie .
..........................................................................................................................................
Marinette POV
Dupa ce mancam ne urcam inapoi in masina .
M:- Matt , mai avem mult?
Mt:- Mai avem cam o ora si jumatate pana ajungem la cabana.
M:- Mersi.
Ce plictisitor . Ce sa fac in timplul asta?
Adrien POV
M:-Adrine, tu nu te plictisesti?
A:-B-Ba d-da.
M:- Vrei sa ne jucam cava?
A:- S-Sigur, ce?
M:-Adevar sau provocare.
A:- B-Bine.
M:- Incep eu. Adevar sau provocare?
A:-Adevar.
M:- Este adevarat ca .... iti place de o fata?
Ce ?? Oare stie? Nu se poate!
A:- D-Da.
M:- Serios, cine e, o cunosc ?
Asta inseamna ca nu stie nimic. Am scapat. Dar acum ce sa ii spum? Nu pot sa ii spun ca imi place de ea. Ce ma fac? De ce am acceptet sa ma joc acest joc? Doamne , ajunta-ma !
A:- E-Eu...
In acea clipa sa aude vocea lui Matt.
Mt:- Am ajuns.
Multumesc doamne. Nu pot sa cred , am scapat.
Marinette POV
Cand ne dam jos vad , o cabana uriasa, multa zapada imprejus si langa cabana un lac. Lacul era inghetat, oare pot sa patinez pe el?
M:- Matt, pot sa ma dau cu patinele pe lacul asta ?
Mt:- Sigur , maine poti sa te dai cat vrei tu ,dar acum vai sa intram ca e frig.
Intram in cabana. Cand deschizi usa intri direct in sufragerie. In sufragerie era o canapea imensa si un fotoliu langa. Era un semineu si in fata acestuia un covor pufos. Pe un perete se afla o usa imensa de sticla prin care se putea vedea peisajul minunat.
M:-Oau, arata incredibil !