*ora 9:30 dimineata*
Marinette POV
Ma trezesc, cand deschid ochii vad ca Adrien nu era in camera . Ma ridic din pat si merg sa ma schimb. Dupa ce ma imbrac cobor scarile si merg la bucatarie unde ii gasesc pe Matt si Adrien.
M:-Buna dimineata .
A&Mt:-Buna dimineata.
M:-Amelie unde este?
Mt:-Sa dus pana in camera, vine imediat.
...............................................................................................................................................................................
Dupa ce luam micul dejun mergem in sufragerie pentru a ne uita la un film.
Am:-Marinette, esti putin palida , te simti bine ?
M:-Ma doare putin capul , doar atat.
Pe la jumatatea filmului imi vine sa vomit, ma ridic repede de pe canapea si fug la baie.
Matthew POV
Mari se ridica de pe canapea si fuge la baie.
Mt:-Ce e cu ea ?
Am:-Ma duc sa vad daca e bine.
Amelie pleaca dupa Mari.
Marinette POV
Dupa ce am vomitat mi-am dat cu putina apa pe fata, poate asa imi mai trece greata. Deodata se aude o bataie la usa.
Am:-Marinette pot sa intru ?
M:-Da.
Amelie intra in baie.
Am:-Marinette esti bine , de ce ai fugit asa?
M:-Mi-a venit sa vomit. Cred ca am mancat ceva stricat.
Am:-Vino sa iti dau o pastila de greata.
Amelie imi da o pastila pe care o beau.
Am:-Marinette , intinde-te putin . Te las sa te odihnesti, daca ai nevoie de ceva o sa fiu jos.
M:-Bine.
Matthew POV
Dupa cateva minute Amelie se intoarce in sufragerie , vine si se aseaza langa mine pe canapea.
Mt:-Si Mari.
Am:-A vomitat. I-am dat o pastila , acum se odihneste.
Mt:-Amelie , vino putin.
Eu si Amelie mergem in dormitor . Inchid usa pentru ca Adrien sa ne auda ca vorbim.
Am:-Ce sa intamplat?
Mt:-Imi fac griji pentru Mari. Nu ti se pare ciudat ca are greturi ?
Am:-Matt, ce vrei sa spui ?
Mt:-Vreau sa spun ca daca ea si Adrien au facut "ceva" ?
Am:-Nu stiu. Totul e posibil.
Mt:-Ma duc sa vorbesc cu Mari.
Am:-Bine.
Ies din dormitor . Fix in acel moment Mari a coborat scarile ai a mers in sufragerie.
Mt:-Cum te simti surioara ?
M:-Mult mai bine.
Mt:-Adrien ne lasi putin singuri?
A:-Desigur.
Adrien pleaca.
Mt:-Mari vreau sa vorbim despre ceva mai delicat.Vreau sa imi raspunzi sincer.
M:-Bine.
Mt:-Esti insarcinata ?
M:-CE?
Mt:- Adica , tu si Adrien ati facut......?
Dupa ce spun asta Mari imi trage o palma de toata frumusetea.
M:-Esti un nesimtit !
Mari se ridica de pe canapea si fuge in camera.Dupa cateva secunde Amelie vine si se aseaza langa mine.
Mt:-Sunt cel mai rau frate din lume. Cum m-am putut gandi ca ea ar face asa ceva ?
Am:-Nu e adevarat. Vrei doar sa o protejezi.
Mt:- Trebuie sa vorbesc cu ea.
Ma ridic de pe canapea , urc scarile pana la camera lui Mari si Adrien. Cand intru in camera o vad pe Mari stand in pat cu picioarele stranse la piept si acoperita din cap pana in picioare cu o patura si plangand.
Mt:- Mari ,putem sa vorbim ?
M:- Marinette nu e aici .
Mt:- Atunci daca o vezi ii spui te rog ca sunt cel mai rau frate din lume si ca imi pare nespus de rau. ' spune in timp ce se aseaza pe marginea patului'
M:- Da esti .'spune in timp ce da patura jos de pe ea'
Mt:- Mari , imi pare foarte rau , nu trebuia sa te intreb asa ceva.
M:-Chiar asta crezi tu despre mine? Ca mas culca cu toti baieti pe care ii cunosc? Nici nu il cunosc bine pe Adrien ca tu deja crezi ca mas culca cu ea ?
Mt:- Nu, in nici un caz. Doar ca sunt fratele tau , vreau doar sa am grija de tine.
M:-Sunt destul de mare sa imi port singura de grija. Matt stii ca intre noi nu exista secrete, daca sar intampla ceva tu ai fi prima persoana la care as apela.
Mt:- Te iubesc surioara.
M:- Si eu te iubesc.
Ne imbratisam tare.