Capitol 14 Mari.

429 25 0
                                    

*ora 19:00 seara*

Marinette POV

Dupa toata scena de astazi cu Matt acum este deja seara , am luat deja cina . Eu si Adrien suntem in sufragerie ne uitam la un film cand deodata vin Matt si Amelie.

Mt:-Noi plecam .

M:-Stai putin, unde plecati?

Am:- Cand am fost la schiat ne-am intalnit cu un coleg de la facultate si ne-a invitat la o petrecere.

M:-Noi de ce nu putem merge ?

Mt:-Pentru ca vor fi doar elevi de facultate si voi sunteti inca la liceu.

A:-Deci ne lasati singuri?

Mt:-Sunteti destul de mari sa ramaneti singuri.

M:-Deci suntem destul de mari sa ramanem singuri dar nu sa mergem la o petrecere, mersi mult fratioare.

Mt:-Hai nu te supara.

Am:-Vom veni pe la miezul noptii.

Mt:- Nu stati pana tarziu , inafara de asta puteti face ce vreti.

Am:-Si sa nu faceti prostii.

Spunand asta Matt si Amelie pleaca. Ce ma enerveaza Matt. Mereu se comporta cu mine ca cu un copil mic.

Adrien POV

Nu pot sa cred . Sunt singur cu Marinette pentru cel putin 5 ore.

M:-Nu stiu de tine , dar eu stiu ce vreau sa fac.

Marinette pleaca din sufragerie. Unde se duce? Si ce vrea sa faca? 

.............................................................................................................................................................................

Nu trece foarte mult timp pana cand aud o melodie, volumul era destul de tare. Dupa cateva secunde Marinette intra in sufragerie dansand, era deja imbracata in pijamale.

M:-Daca Matt si Amelie se distreaza noi de ce sa nu o facem?

M:-Vaide , danseaza cu mine.

Marinette vine si ma ia de mana , ma trege de pe canapea pana in mijlocul sufrageriei.Apoi incepe sa ma invarta.

A:-M-Marinette .

M:-Nu mai imi spune asa, asa imi spune Matt cand e suparat pe mine, spune-mi Mari doar acum suntem prieteni.

Nu pot sa cred. A zis ca suntem prieteni . Si ma lasa sa ii spun Mari. Nu mai pot de fericire.

.................................................................................................................................................................................

Eu si Marinette , of scuze, eu si Mari am mai dansat ceva vreme. De la atata dansat eram obositi . Asa ca m-am schimbat si eu in pijamale si am mers la culcare.Afara a inceput o furtuna ingrozitoare. Fulgera si tuna . Intr-un final reusesc sa adorm.

..............................................................................................................................................................................

Ma trezesc din cauza unui tunet puternic. Era trecut de miezul noptii. Cand ma uit vad ca Mari nu mai era in camera. Ma ridic din pat si ma duc sa o caut.Cand intru in sufragerie o vad pe Mari , se uite cum ploaia cade pe peretele imens de sticla. Cand ma uit mai bine imi dau seama ca plange.

A:-M-Mari ?

M:-Adrien.'spune ea in timp ca isi sterge lacrimile'

A:-De ce plangi?'apropiindu-se de ea'

M:-Imi e frica. Ploaia nu pare ca se va opri curand iar Matt ai Amelie inca nu s-au intors. Daca li s-a intamplat ceva?

A:-Nu iti face griji, sunt sigur ca sunt bine.

In acel moment Mari sare la pieptul meu si ma imbratiseaza.

Stai putin . Fata pe care o iubesc tocmai ma imbratisat. Cred , ca, o , sa , lesin. Deodata picioarele mi se inmoaie si apoi .... negru.

Marinette et Adrien :Iubire secreta.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum