*din capitolul anterior*
A:-Scuze frate.
N:-Nu face minic.
Se aude clopotelul care ne anunta ca trebuie sa mergem in clasa.
N:-Hai sa mergem.
Eu si Nino mergem in clasa. Ne asezam in banca si asteptam sa vina diriginta. Gandul meu era inca al acea fata. Ce cauta aici? O sa invete la noi la scoala?
Gandurile imi sunt intrerupte de diriginta care intra in clasa urmata de....acea fata.
Marinette POV
Intru in clasa. Imediat imi sare in ochii baiatul blond de care m-am ciocnit in dimineata asta. Se pate ca vom fi colegi de clasa.
Dr(diriginta):-Copii ea este noua voastra colega. Te rog prezinta-te.
M:-Ma numesc Marinette Dupain-Chang , am 16 ani, imi place sa desenez si sper ca vom fi prieteni.
Dr:-Bine , de astazi tu vei sta langa Alya.
M:-Bine.
Ma duc si ma asez langa Alya .
Nino POV
Cat timp diriginta a vorbit Adrien sa tot holbat la Marinette . Nici nu cred ca a auziu cu o cheama.
Adrien POV
Marinette. Cel mai frumos nume pe care l-am auzit pana acum. Si ce voce frumoasa are, parca ar fi un inger.
...............................................................................................................................................................................
*dupa terminarea orelor*
Orele s-au terminat. Ce pacat. Nu o sa o mai vad pe Marinette pana maine.
Eu si Nino iesim din scoala.In fata scolii il vedem pe Matt care statea langa masina lui
Matt( intelegeti ca e prescurtarea de la Matthew)
Matt este iubitul lui Amelie. Eu si el suntem foarte buni prieteni.
A&N:- Buna Matt
Mt(Matthew):- Buna baieti , ce faceti?
N:- Mergeam acasa.
A:- Tu ce faci aici?
Mt:- Astept pe cineva.
A:- Bine. Eu trebuie sa plec,pa .
Mt:&N:- Pa .
Ma indepartez de iei si pornesc spre casa.
Marinette POV
Ziua asta nu a fost chiar atat de rea pe cat ma asteptam . Mi-am facut si o prietene , pe Alya. In timpul pauzelor am tot vorbit si am aflat ca Alya sta chiar peste drum de noi. Ce tare.
Pentru astazi scoala este gata . Toti colrgii isi strang lucrurile si pleaca. Alya ma asteptat pana am reusit sa imi strang si eu lucrurile. Iesim din clasa . La intrarea in scoala il vad pe Matt care astepta langa masina lui.
Mt:- Insfarsit, credeam ca nu mai ajungi.
M:- Scuze.Alya el este fratele mau Matthew.
Al:- Imi pare bine
Mt:- Si mie.
M:- Matt poate veni si Alya cu noi?
Mt:- Desigur.
Ne urcam toti in masina si pornim spre casa.( in aceasta poveste Marinette nu locueste peste drum de scoala )Dupa cateva minute ajungem acasa.
Al:-Mersi pentru ca ma-ti adus si pe mine.
M:- Pentru minic.
Al:- Ne vedem mai tarziu. Pa.
M:- Pa.
Eu ai Matt intram in casa.
Mt:- Imi place de noua ta prietena. Si tu care iti face-ai griji ca nu o sa ai prieteni.
M:- E o fata foarte draguta.Eu ma duc la mine in camera.
Mt:- Bine.
Urc la mine in camera , imi las ghiozdanul langa birou . Ma duc la sifonier pentru ami alege ceva mai comod de imbracat. Ma imbrac cu o pereche de blugi negri si cu un hanorac rosu. Dupa ce ma imbrac imi iau telefonul si ma arunc in pat.
Peste cam jumatate de ora ca cineva bate la usa de la camera mea.
Mt:- Pot sa intru?
M:- Da.
Mt:- Te plictisesti?
M:- Putin. De ce ?
Mt:- Am sunat-o pe Amelie si ma invitat pe la ia. Ma gandeam dace vrei sa vii si tu?Cu ocazia asta imi cunosti si tu iubita.
M:- Bine.
Mt:- Ne vedem la masina in 5 minute.
M:- Ok.
Matt iese din camera. Chiar vreau sa o cunosc pe iubite lui.
Adrien POV
Ajung acasa . Cand intru in sufragerie o vad pe Amelie.
Am(Amelie):- Buna Adrien.
A:- Buna.
Ma duc in camera mea . Imi fac temele si ma pun in pat. Nici nu ma asez bine in pat ca cineva bate la usa.
A:- Intra.
Am:- Adrien o sa vine Matt pe la noi. Fa-te frumos , vine si sora lui.' Spune asta si inchide usa'
Urasc cand ma anunta pe ultima suta de metri. Nu stiam ca Matt are o sora.
Ma duc in sufragerie si ma asez pe canapea. Gandul imi era inca la Marinette . Oare ce o face acum?
Deodata se aude sonerie . Amelie merge repede sa deschida. Cand usa se deschide o vad pe ....