Capitol 22

363 21 0
                                    


Adrien POV

Dorm liniștit până când aud alarma. Când deschid ochii văd că era ora 00:00 . Uitasem , trebuie sa merg sa patrulez. Sa patrulez de unul singur , o să îmi ia o veșnicie .

Mă transform și sar pe geam. Când ajung la Turnul Effel o văd pe Buburuza.

CN:-Ce cauți aici ?

B:-Tu chiar credeai că o să te las sa patrulezi singur . Nu sunt chiar așa de rea .

CN:-Multumesc.

B:-Bine , hai sa incepem.

Ne despărțim și începem să patrulam .

..........................................................................................................................................................

După patrula ne întoarcem înapoi la Turnul Effel.

CN:-Multumesc că m-ai ajutat.

B:-Nu ai pentru ce ,doar suntem parteneri. Dar ai grija , daca mă mai lași să patrulez vreodată singura nu știu ce îți fac.

CN:-Buna , am înțeles.

CN:-Acum eu trebuie sa plec. Ne mai vedem My Lady. ' spunând asta ii da un pupic pe obraz și apoi își ia zborul '

Nu pot sa cred ,mă pupat pe obraz și mi-a spus My Lady . Este cea mai fericita zi din viața mea.

După ce mă mai calmez puțin mă duc și eu acasa. Mă detransform și mă pun înapoi la culcare.

......................................................................................................................................................

*ora 9: 30 dimineață*

Adrien POV

Mă trezesc destul de târziu , dar bine că e vacanta de vara și pot sa dorm cat vreau eu.

Mă ridic din pat , îmi fac rutina , mă îmbrac și apoi cobor la micul dejun unde ma intalnesc cu Amelie.

Am:-Buna dimineata.

A:-Bune dimineata.

.... ..................................................................................................................................................

După micul dejun mă duc în camera mea și mă pun la laptop sa vad ceai e nou pe internet .Tot internetul vorbește doar despre Buburuza și Chat Noir .

Deodată ușa camerei se deschide și pe ea intra Amelie.

Am:-Adrien putem vorbi putin ?

A:-Sigur.

Spunând asta merg și mă așez langa ea pe canapea.

A:-Despre ce vrei sa vorbim ?

Am:-Vreau să îți dau o veste foarte importanta .

Am:- Adrien , eu și Matt...... ne căsătorim.

A:-Serios ?

Am:-Da.

In acel moment sar și o îmbrățișez tare.

După câteva secunde rup îmbrățișarea.

A:-Mama și tata știu ?

Am:-Da . I-am sunat azi-dimineață și le-am spus.

Marinette POV

După micul dejun am mers in camera mea și m-am pus la birou pentru a mai luctra la niste schițe .

Dupa câteva minute se aude o voce din sufragerie.

Mt:-Mari , poți veni puțin până jos ?

M:-Imediat.

Cobor în sufragerie , Matt era pe canapea , mă duc și mă așez langa el.

M:-Ce sa întâmplat ?

Mt:- Mari vreau sa îți dau o veste care cred că o sa te bucure foarte mult.

Mt:-Mari , am cerut-o pe Amelie in căsătorie.

M:-Serios , și a acceptat ?

Mt:-Da.

Ii sar in brațe și îl strâng cat pot eu de tare .După câteva secunde rup îmbrățișarea.

M:-Ma bucur mult pentru voi.

M:-Mama și tata știu ?

Mt:-Da.

..................................................................................................................

Dupa ce Matt mi-a spus vestea am ieșit toți patru in oras sa sărbătorim.

....................................................................................................................................

Adrien POV

După ce am sărbătorit ne-am întors acasă . Acum sunt in camera mea îmi fac bagagul.

De ce imi fac bagajul va intrebati . Pai, cand am fost sa sarbatorim Matt ne-a invitat pe mine si Amelie sa mergem pentru cateva saptamani cu el si Mari la mare . Bineinteles ca eu am acceptat imediat . Asa ca maine dimineata la ora 9 vom pleca la mare

Deodată in suna telefonul .

* convorbire telefonică*

A:- Alo.

N:-Alo , ce faci frate ?

A:-Buna Nino, uite pe acasă.

N:-Vroiam sa te întreb dacă vrei să ieșim mâine să ne distrăm ?

A:-Imi pare rau dar nu pot.Eu , Amelie, Matt si Mari plecam pentru cateva saptamani la mare .

N:-Ce tare.

A:-Da , o sa fie super.

N:-Bine atunci, suna-ma cand ajungi.

A:-Bine. Vorbim mâine.

N:-Pa.

A:-Pa.

*convorbire telefonică încheiata*

Bagajul meu este aproape gata mai trebuie să pun doar câteva lucruri. 

...............................................................................................................................................................................

Dupa putin timp bagajul meu este gata. Ma schimb in pijamale si ma pun la culcare.

Marinette et Adrien :Iubire secreta.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum