*din capitolul anterior*
Marinette POV
Ma asez langa lac si incep sa desenez.
Dupa cam 10 minute am terminat desenul. Imi puc caietul in ghiozdan . Cand ma intorc il vad pe Adrien.Ii fac cu mana. Ma indrept catre el .
Adrien POV
Marinette se ridica de pe iarba. O nu se uita la mine. Imi face cu mana. Se apropie de mine, ce ma fac?
M:-Buna Adrien.
A:-B-Bun-a.
M:-Ce mai faci?
A:-B-Binee.
M:-Amelie ce face?
A:-E-Ea ... ăăă..
M:- Nu esti un tip prea vorbaret . Pai eu trebuie sa plec. Ne mai cedem.Pa.
A:-P-Pa.
Marinette pleaca . Cred ca discutia asta a mers destul de bine. Of, pe cine pacalesc, a fost un dezastru, m-am facut de ras in ultimul hal.
A:-Ce prost pot sa fiu. 'spune in timp ce isi da o palma peste frunte'
Ma duc acasa. Imi arunc ghiozdanul pe undeva prin camera si ma arunc cu fata in perina.
Marinette POV
Cand ajung acasa ii vad pe mama si pe Matt in bucatarie.
Mt:-Buna Mari.
M:-Buna.
Mt:-Mari eu si Amelie ne vom petrece vacanta de Paste la o cabana la munte, vrei sa vii si tu ?
M:-Daca nu sunt in plus ?
Mt:-Nu esti, probabil o sa vina si Adrien.
M:-Bine , cand plecam?
Mt:-Maine dimineata.
M:-Bine , ma duc sa imi fac bagajele.
Urc in camera mea si incep sa imi fac bagajele.
Adrien POV
Sunt in camera mea in pat si ma uit la tavan. Deodata usa se deschide si intra Amelie.
Am:-Ce faci fratioare?
A:-Ce vrei?
Am:-Am venit sa iti spun ca eu si Matt vom petrece vacanta de Paste la o cabana la munte. Pentru ca mama si tata sunt plecati si tu nu poti ramane singur acasa vei veni cu noi.
A:-In nici un caz nu am de gand sa stau o saptamana cu tine si cu iubitul tau si sa va vad cum va giugiuliti.
Am:-Bine, cum vrei tu. Atunci va trebui sa le spun lui Matt si Marinette ca nu mai mergem.
A:-Stai , vine si Marinette?
Am:-Immh.
A:-Poate daca ma gandesc mai bine o sa vin si eu.
Am:-Asa te vreau. Fa-ti vagajele , plecam maine dimineata.
Amelie iese din camera. Eu ma duc si ma arunc in pat.
O sa petrec o saptamana impreuna cu Marinette. Bine vor mai fi si Matt si Amelie dar si Marinette.
....................................................................................................................................
*ora 8:30 dimineata*
Adrien POV
Insfarsit vacanta de Pasti , fara scoala , fara profesori enervanti . Si cel mai bun lucru la acasata vacanta e ca o voi petrece impreuna cu Marinette. Abia astept.
Ma trezesc , imi fac rutina si ma imbrac . Pentru ca afara ploa am ales sa ma imbrac cu o pereche de blugi negri si cu un pulover verde.Cobor la micul dejun si acolo o gasesc pe Amelie.
Am:-Buna dimineata.
A:-Buna dimineata
...................................................................................................................................................................
Am terminat de mancat. Dupa cateva minute se aude un clacson. Probabil a ajuns Matt. Am luat bagajele si am iesit din casa. In fata casai vad masina neagra a lui Matt.Matt ma ajutat sa pun bagajele in portbagaj .Intre timp Amelie se urca in masina . Ma urc in masina pe bancheta din spate. Langa mine era Marinette. Era imbracata cu o pereche de blugi si cu un pulover rosu cu buline negre. Parul il avea desfacut . Era asa de frumoasa.
Matt porneste masina si pornim.
.............................................................................................................................................................................
Dupa cam vreo trei ore imcepeau sa ma doara ochii de la atata holbat la Marinette dar nu ma pute opri . Matt a pornit radioul . Se auzea o melodie destul de frumoasa.Marinette a inceput sa fredoneze , are o voce asa de frumoasa.
Marinette POV
Au trecut catava ore de cand am plecat. Cam dupa jumatate de ora de la plecare mi-am scos caietul si am inceput sa lucrez la niste schite. Matt a pornit radioul , se auzea o melodie foarte frumoasa.Am inceput sa fredonez. Adrien se uita la mine putin ciudat, poate ii este doar rai de masina. Revin la schitatul meu.
Am:-Marinette ,ce desenezi acolo?
Ii dau caietul lui Amelie pentru a se uita .
M:-Iti place? Inca nu este terminat .
Amelie POV
Marinette chiar se pricepe sa faca schite . Il vad pe Adrien foarte strezat, zici ca era un lume asa era de incordat .Hai sa ma joc putin cu el.
Adrien POV
Am:-Marinette desenul este uimitor. Adrien , tu ce parere ai? 'aratand desenul'
M:-Iti place?
Marinette se uita fix la mine . Ce ma fac , ca sa spun? Stiu , o sa ii spun ca imi place desenul. Poti face asta Adrien , dar concentreaza-te .
A:-Imgajakalhsbsia.
Of ce prost sunt (dandu-si o palma peste frunte) . Ma uit la Marinette , avea o fata de genul"ce a fosr si asta?" . Imi mut privirea la Amelie care nu mai putea de ras.
M-am facut de tot rasul.De ce nu pot vorbi cu Marinette asa cum vorbesc cu Nino sau cu Amelie.Of , sunt un ratat , nici macar nu pot vorbi cu o fata.