Capitol 29

364 20 0
                                    

*ora 9:30 dimineata *

Marinette POV

Am dormit atat de bine in bratele lui Chat. Cand me trezesc Chat nu mai era in camera dar in locul lui pe perina gasesc un biletel.Il iau si il cutesc.

" Imi pare rau dar a trebuit sa plec.  Nu iti face griji o sa mai vin sa te mai vizitez.Sa nu uiti ca viata merge mai departe 

Chat Noir"

Ce dragut . Chat are dreptate, viata merge inainte . O sa incerc sa trec peste moartea tatei si o sa imi continui viata. 

Ma bucur ca Adrien ia spus lui Chat sa vina sa vada cum ma simt. Ca tot venind vorba de Adrien , Chat a spus ca sunt prieteni. Ciudat ca Adrien nu mi-a spus nimic . Astazi o sa merg sa vorbesc cu el , poate ma poate ajuta sa ma apropiu de el.

Ma ridic din pat si merg la baie pentru ami face rutina. Vin inapoi in camera si imi aleg cateva haine . Ma imbrac cu hainele alese si cobor in bucatarie unde ii gasesc pe Matt si mama. Merg si ii dau mamei un pupic pe obraz si apoi ma asez la masa pentru micul dejun.

M:-Buna dimineata .

Mt:-Buna dimineata, ce e cu veselia asta.

M:-Mi-am dat seama ca viata merge inainte .

Mt:-Ma bucur sa te vad asa .

Spune el ridicandu-se de la masa.

Mt:-Mama eu am sa merg pana la Amelie.

MM:-Bine scumpule.

M:-Stai , vin si eu .

Mt:-De ce ?

M:-Vreau sa vorbesc cu Adrien.

Mt:-Bine , haide.

...........................

Am:-Ma bucur ca esti mai bine Mari , Adrien isi  face-a mare griji pentru tine.

M:-Ca tot venind vorba de Adrien , e acasa , as vrea sa vorbesc cu el.

Am:-E in camera lui. Pe scari , prima la dreapta.

M:-Mersi.

Ma ridic de pe canapea si merg catre scari. Urc scarile si merg la prima usa. Bat la usa.

A:-Intra.

Deschid usor usa si intu in imensa camera a lui Adrien.

M:-Adrien putem vorbi putin ?

Adrien POV

Vrea sa vorbim. O nu . Stiu despre ce vrea sa vorbim. Ca ma fac acum ?

A:-Sigur.

Eu si Mari mergem si ne asazam pe canapea.

A:-Despre ce vroi-ai sa vorbim ?

Am facut o mare gresala intreband asta.

M:-Pai...Aseara Chat Noir a fost pe la mine acasa sa vada cum ma simt. Mi-a spus ca tu l-ai trimis. E adevarat?

A:-Ăăă..... Da.

M:-Serios ,voi chiar sunteti prieteni ?

A:-Da.

M:-Mie de ce nu mi-ai spus nimic in lagatura cu asta ?

A:-Pai nu m-ai intrebat.

M:-Ai dreptate.

M:-Tu stii cine e el in realitate ?

A:-Nu.

M:-Spune-mi mai multe lucruri despre el , ce ii placa sa face , ce hobiuri are ?

A:-De ce te intereseaza asa de mult de Chat ? Nu cumva il iubesti ?

Mari se face toata rosie cand am intrebat asta.

M:-Nu.....Da...Poate....Poate putin mai mult .

A:-Tu chiar esti indragostita de el. Cum poti sa il iubesti ? Nici nu il cunosti ?

M:-Nici eu nu imi explic dar stiu un singr lucru. Mi-a salvat viata si din acea zi am inceut sa simt lucruri pentru el. Te rog sa nu ii spui nimic.

A:- Nu o sa ii spun nimic.

Nu pot sa cred ca Mari e indragostita de Chat Noir . Dar daca Chat Noir sunt eu atunci . Mari e indragostita de mine. Nu pot sa cred. Trebuie sa ii spun ca eu sunt.

A:-Mari , trebuie sa iti spun ceva.

Deodata simt cum Plag se tot fataia in buzunarul meu.

A:-Scuza-ma putin.

Ma ridic de pe canapea si ies afara din camera pe hol .

A:-Care e problema ta  ?

P:-Pustiu stiu ce vrei sa faci si stii si tu ca nu poti sa ii spui nimic.

A:-Dar o iubesc.Cand am auzit ca il iubeste pe Chat vroiam sa o iau in brate si sa ii spun" Eu sunt Chat Noir ".

P:-Pustiu stiu ca o iubesti dar nu poti sa ii spui , cel putin nu inca.

A:-Bine, deocamdata nu o sa ii spun nimic.

Intru inapoi in camera .

M:-Si , ce vroi-ai sa imi spui?

A:-Ăăă...eu...

Cineva bate le usa . Multumesc doamne ca m-ai salvat.

A:-Intra.

Am:-Scuze de deranj dar Matt si Mari trebuie sa plece 

M:-Bine , atunci ramane pe alta data.

A:-Bine.

Mari pleaca si eu raman singur in camera mea gandindu-ma la cum va reactiona Mari cand ii voi spune ca eu sunt Chat Noir.



Marinette et Adrien :Iubire secreta.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum