Capitol 30

399 22 2
                                    

Adrien POV

Astazi este prima zi de scoala din clasa a XI -a . Este ora 7:45 dimineata iar eu inca dorm . De ce dorm inca ? Pai ieri dupa ce Mari a plecat de la mine am stat pana aproape de miezul noptii stand si gandindu-ma la ce o sa ii spun lui Mari, ce o sa fac, daca ma va mai iubi cand va afla ca eu sunt Chat, cum va reactiona ? Tot felul de intrebari mi-au rascolit mintea toata noaptea.

Am:-Adrien trezeste-te , o sa intarzii.

Vocea surorii mele ma trezeste din somn. Cand deschid ochii vad ca era foarte tarziu. Sar ca ars din pat, merg la baie pentru ami face rutina , apoi vin inapoi in cameta , ma imbrac , imi iau ghiizdanul si incep sa fug spre scoala pentru ca eram deja in mare intarziere.

Ajung la scoala cu 5 minute inainte de a incepe orele. Intru in clasa si ma asez la locul meu . Nino deja ajunsese.

N:-Buna frate.

A:-Buna Nino, ce faci ?

N:-Foarte bine.Tu ce faci ?

A:-Putin obosit dar bine.

N:-De ce esti obosit ?

A:-Nu am prea dormit, dar sa lasam asta , ce ai mai facut vara asta ?

N:-Am fost impreuna cu Alya si familia ei in Italia.

A:-Cum asa ?

N:-Pai stii ca eu si Alya suntem impreuna .

A:-Da.

N:-Pai Alya ma prezestat parintilor ei si ei m-au invitata sa merg cu ei .

A:-Se pare ca relatia inainteaza repede .

N:-Asa se pare.

In acel moment pe usa intra Mari insotita de Alya.

A:-Buna fetelor.

Al&M:-Buna.

Fetele merg si se aseaza in banca.

N:-Apropo, cum merge cu Mari ?

A:-Nu stiu frate, e complicat.

N:-Cum Adica " complicat" ? Ce sa intamplat?

A:- Ii place de alt baiat .

N:-Ce naspa , ce o sa faci ?

A:-Nu stiu.

 Se suna si ora incepe . Pe usa inta diriginta.

....................

Au trecut trei ore si deja ma plictisesc ingrozitor. Eram in mijlocul orei de chimie cand deodata de afara se aude o bubuitura . Fug repede la baie si ma transform.

Fug repede la locul faptei . Acolo gasesc un nou akuma. Incep sa ma bat cu el.

Marinette POV

Ma transform si zbor pana la locul de unde se auzise bubuitura. Acolo il gasesc pe Chat care deja se lupta cu akumaul. 

CN:-Buna my lady.

B:-Buna Chat.

CN:-Ce zici , vrei sa ma ajuti si pe mine putin ?

B:-Scuze.

Ma alatur si eu si incepem sa ne luptam cu akumaul.

.....................

Adrien POV

B&CN:-Bate.

Dupa ce batem pumnul fiecare isi ia zborul. Eram in apropierea scolii asa ca decid sa ma duc sa ma detransform acolo. Ma duc in baie pentru a ma putea detransforma. Ma detransform si apoi realizez ca defapt sunt in baia fetelor. Norocul meu ca orele se terminasera si nu mai era mineni in scoala. Deodata de afara se aude un zgomat asa ca intru intr-o toaleta pentru a ma ascunde. Deschid usor usa ca sa vad ce se intanpla .

Pe usa baii intra Buburuza. Cerceii ei palpaie de cateva ori si apoi costumul de buburuza dispare .

In fata mea apare Mari.Nu pot sa cred ca Mari este Buburuza , in tot acest timp , Mari a fost langa mine in tot acest timp. Cum o sa mai pot da ochii cu ea ?

Mari iese repede din baie . Dupa ies si eu . Ma asigur ca nu e nimeni si plec.Ma duc acasa si ma arunc in pat.

A:-Plag .Nu pot sa cred ca Mari e Buburuza.

P:- La un moment dat trebuia sa afli.

A:-Tu stiai si totusi nu a zis nimic ?

P:-Da.

A:-Plag, o iubesc mult dar nu stiu ce sa fac.Te rog , spune-tu ce sa fac.

P:- Pustiu nu pot decide eu pentru tine. Iti spun doar sa iti urmezi inima.

A:-Sa imi urmez inima.'repet eu cuvintele spuse de Plag'

Deodata se auda un zgomot.




Marinette et Adrien :Iubire secreta.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum