*din capitolul anterior*
Autor POV.
Fix in acel moment in care Marinette a inceput sa sara gheata a inceput sa se crape . Intr-o fractiune de secunda gheata sa rupt si Marinette a cazut in apa.
A&Mt&Am:-MARINETTE !
Adrien POV
Marinette a cazut in apa , apa e prea rece , va ingheta. Trebuie sa fac ceva.
Autor POV
Intr-o fractiune de secunda Adrien isi da geaca si patinele jos si sare in apa dupa Marinette, fara sa ii pese cat de rece e apa.
Am:-ADRIEN!
Amelie a vrut sa alerge dupa el dar Matt a prins-o de talie nelasand-o sa mearga.
Dupa nici un minut Adrien o scoate pe Marinette din apa . Marinette a inceput sa tuseasca apa inchitita . Adrien si-a luat geaca si a invelit-o pe Marinette.
Matt si Amelie au alergat la ei.
Mt:-Sunteti bine ?
Am:-Sa nu ma mai sperii asa niciodata . ' luind-ul in brate pe Adrien'
A:-Duceti-o pe Marinette in cabana. E leoarca, va ingheta de frig .
Adrien POV
Amelie o ia pe Marinette si merg spre cabana.
Mt:-Adrien tu esti bine ?
A:-Sunt bine. Acum hai sa mergem si noi in cabana.
........................................................................................................... ................................................................
Amelie POV
Am chemat doctorul sa ii consulte pe Marinette si Adrien. Doctorul a spus ca sunt bine doar ca trebuie sa stea la caldura.
Adrien POV
Dupa ce mi-am schimbat hainele ude si reci in unele calde si uscate ma duc in bucatarie.In bucatarie erau Amelie si Matt .
A:-Buna.
Am:-Buna Adrien. Cum te simti?
A:-Inca imi e putin frig dar sunt bine.
Am:-Vrei ciocolata calda ?
A:-Inca ma mai intrebi, bineinteles ca vreau.
Am:-Poftim. 'intinzand o cana cu ciocolata calda'
A:-Multumesc.
Beau o gura de ciocolata calda.
A:-Este delicioasa.
Am:-Adrien , du-i si lui Marinette o cana ce ciocolata calda.
A:-Unde e ?
Mt:-E in sufragerie.
Mi-am luat cana cu ciocolata calada si inca una de pe masa si merg in sufrageried . Cand intru in camera o vad pe Marinette stand pe jos pe covorul pufos invelita cu o patura groasa in fata semineului aprins. Probabil apa aceia rece ia ajuns pana la oase. Ma duc langa ea.
A:-B-Buna.'spune el in timp ce se aseaza pe jos langa ea'
M:-Buna.
A:-T-Ti-am adus ciocalata calda . 'intinzand cana cu ciocolata calda'
M:-Multumesc.'spune in timp ce imi ia cana din mana'
Dupa asta intre noi se lasa o tacera apasatoare.
M:-Adrien nu am apucat sa sa iti multumesc pentru ca m-ai salvat.Nu stiu ce ma face-am daca nu erai tu.
A:-As face orice pentru tine.
Of Adrien , iarasi ai dat-o in bata.Sunt un fraier .
M:-Eroul meu .
Spune asta si imi da un pupic pe obraz. Apoi de se ridica si pleaca. Imi simt obrajii luandu-mi fac.. Nu pot sa cred ce tocmai sa intamplat. Marinette ma pupat pe obraz.
M-am intins pe spate pe podea uitandu-ma visator la tavan . Dupa putin timp imi suna telefonul.
*convorbire telefonica*
A:-Alo.
N:-Alo, ce faci frate?
A:-Sunt mai bine ca oricand.
N :- Dar ce sa intamplat de esti asa de fericit ?
A:-Marinette ma pupat pe obraz.
N:-Cum de ai reusit ?
A:-Marinette a mers sa patineze pe lac, ghiata sa rupt si ea a picat in apa. Eu am sarit repede si am scos-o din apa . Mi-a dat un pupic pentru ami multumi.
N:-Bravo frate.
Deodata din bucatarie se aude o voce.
Am:-Adrien , cina e gata.
A:-Vin imediat.
A:-Scuze frate , trebuie sa inchid.
N:-Bine frate, vorbim maine.
A:-Pa .
N:-Pa.
*convorbire telefonica inchaiata*
Ma ridic de pe podea si merg in bucatarie pentru a lua cina.
..............................................................................................................................................................................
Dupa cina fiecare a mers in camera lui si ne-am pus la culcare.