Capitol 15 Plecam.

421 27 0
                                    

*ora 8:00 dimineata*

Adrien POV

Ma trezesc. Cand deschid ochii vad ca sunt in sufragerie pe canapea. Cand vreau sa ma ridic....

A:-Aaa...capul meu.

De ce ma doare capul ? De ce sunt aici ? Ce sa intamplat aseara ?

Dupa cateva secunde  Amelie vin in sufragerie.

Am:-Uite cine sa trezit.Cum te simti?

A:-Ma doare capul.Ce sa intamplat?

Am:-Din cate mi-a spus Marinette ai lesinat.Probabil de asta te doare capul.

A:-Ce?

Am:-Cand noi am ajuns tu erai pe canapea . Nu vroi-am te trezim asa ca te-am lasat aici.

Am:-Adrien , ce sa intamplat aseara?

A:-Tin minte doar ce Mari isi face-a griji pentru voi, apoi ma imbratisat si apoi negru.

Am:-Din cauza asta ai lesinat? Pentru ca te-a imbratisat Marinette ? Of fratioare , ce ma fac eu cu tine?

A:- Din nou m-am facut de ras in fata lui Mari.Nu voi ma putea da ochii cu ea niciodata.

Am:-Hai nu exagera. 

Atunci Marinette intra in sufragerie.

M:-Adrien , cum te simti, esti mai bine ?

A:-S-Sunt bine.

M:-Ma bucur. M-ai speriat ata de tare aseara .

Am:-Bine, Adrien du-te schimba-te si vin-o la micul dejun. Dupa micul dejun plecam acasa.

M&A:-Bine.

Mari si Amelie pleaca la bucatarie si eu ma duc in camera sa ma schimb de pijamale.

.............................................................................................................................................................................

Dupa ce luam micul dejun mergem si ne facem bagajele.Chiar acum suntem in masina gata de placare.

Mt:-Ok, toata lumea are centura pusa?

M&A&Am:-Da.

Mt:-Va-ti luat tot, nimeni nu a uitat nimic?

M&A&Am:-Da.

Mt:-Bine atunci, suntem gata de plecare.

Matt porneste masina  si plecam.

......................................................................................................................................................... . ..................

Deja am parcurs jumatate din drum. Este asa de plictisitor. Sa stai doar in masina.Doadata telefonul imi bazaie. Cand ma uit vad ca am primit un mesaj de la Nino.

*convorbire prin mesaje*

N:-Ce faci frate ?

A:-Nu prea bine.

N:-Ce sa intamplat?

A:-Sunt cel mai mare fraier de pe pamant.

N:-Ce vrei sa spui?

A:-Aseara Mari plangea si eu am mers sa o consolez. Ia ma luat in brate si eu am lesinat.

N:-Ce nasol.Imi pare rau pentru tine.

A:-E a nustiu cata oara cand ma fac de ras in fata ei.

N:-Nu iti face griji. Cand te intorci o sa incepem sa lucram la autocontrol , pentru a nu te mai face de ras in fata lui Marinette.

A:-Mersi frate. Esti cel mai bun prieten, nu stiu ce m-as face fara tine.

N:-Stiu.

A:-😄😄😄

N:-Bine, eu trebuie sa plac. Pa.

A:-Pa frate.

*convorbire prin mesaje incheiata*

Sunt asa de plictisit . Stau si ma uit pe geam .

...............................................................................................................................................................................

Marinette POV

Insfarsit  ajuns in Paris. Prima data i-am lasat pe Amelie si Adrien acasa . Cand am ajuns acasa mama a venit si ne-a imbratisat tare. Am luat cina si apoi am mers la mine in camera . Am despachetat si apoi la somn pentru ca maine , din pacate, incepe din nou scoala.

Marinette et Adrien :Iubire secreta.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum