Marinette
Ma numesc Marinette Dupain-Cheng , am 16 ani si sunt clasa a X- a . Am parul de culoare bluenett si ochii albastri. Sunt o fire timida . Imi place sa desenez, sa fac schite si sa fac haine, apropiati spun ca ma pricep destul de bine.Am un frate de 19 ani pe nume Matthew. El arata cam asa.
Noi am locuit in Reims . Cand am inceput clasa a IX -a parinti impreuna cu fratele meu s-au mutat in Paris pentu ca Matthew sa faca facultetea acolo . Eu nu am vrut sa ma mut pentru ca in Reims am toti prieteni. Parinti au fost de acord sa raman in Reims si sa stau la bunici mei .
Cam la o luna de la inceperea clasei a X -a bunici mei au murit intr-un accident asa ca m-am mutat inapoi impreuna cu parinti si fratele meu. Mama lucreaza ca cofetar si tata lucreaza ca om de afaceri , tata este plecat mai tot timpul si nu prea apucam sa il vedem.
Adrien
Ma numesc Adrien Agreste , am 16 ani si sunt in clasa a X-a . Am parul blond si ochii verzi. Sunt o fire calma si extrovertita. Imi place sa imi petrec timpul cu prieteni si distrandu-ma . Am o sora de 19 ani pe nume Amelie. Arate cam asa
Locuiesc in Paris impreuna cu sora si parintii mei. Defapt mai mult cu sora mea ,pentru ca mama si tata sunt mai mereu plecati din tara cu afaceri ,asa ca sunt doar eu cu Amelie intr-o casa imensa si goala.