* doua saptamani mai tarziu*
Marinette POV
Dupa ce am aflat ca tata e mort ne-am intors in Paris. Au trecut aproape doua saptamani de la inmormantare . De atunci plang in continuu , pur si simplu nu pot sa imi opresc lacrimile. Si cand ma gandesc ca urma sa se mute inapoi cu noi ,sa stam impreuna , sa nu mai fie plecat cu lunile prin tari straine si sa petrecem mai mult timp impreuna.
Mama e si mai distrusa ca si mine iar Matt incearca sa fie puternic pentru noi doua dar stiu ca si el sufera , din cand in cand ii mai curge cate o lacrima pe obraz dar o sterge repede ca sa nu vedem noi.
Adrien POV
De cand tatal lui Mari a murit ea plange in continuu. Eu si Amelie am mai fost la ei acasa sa vedem cum se simt dar Mari nici nu a iesit din camera . Usa era inchisa cu cheia .
Marinette POV
Este seara. Sunt in camera mea , ghemuita in pat , ochii mei au varsat prea multe lacrimi.
T:-Mari , te rog revino-iti .
M:-Nu pot Tiki.
Deodata se aude un ciocanit la usa . Pe usa intra Matt cu o tava in mana.
Mt:-Stiu ca nu vrei sa cobori la cina asa ca ti- am adus-o aici.
M:-Nu imi e foame.
Matt pune tava pe birou si vine si se aseaza pe marginea patului.
Mt:-Mari, trebuie sa mananci ceva,nu ai mancat nimic astazi.
M:- Ti-am spus ca nu imi e foame.
Mt:-Eu totusi am as las tava aici, poate te razgandesti .
Spune asta si imi da un pupic pe frunte apoi iese din camera.
Adrien POV
Este seara . Nu pot sa stau linistit cand Mari e in starea in care e . O sa ma duc sa vad daca e bine.
Ma transform si sar pe geam. Sar pe cladiri pana in la casa lui Mari. Merg la geamul ei care era deschis si trag cu ochiul in camera.
O vad pe Mari stand in pat.Era foarte palida. Deodata se ridica si merge la birou. Mari era cu spatele geam. E pe birou ia o sticluta cu medicamente . Deodata lui Mari i se face rau si aproape cade dar se sprijina de birou. Trebuie sa ma duc la ea. Sar inauntru .
CN:-Esti bine ?
Cand ma aude Mari se intoarce speriata spre mine si scapa sticluta din mana pe podea.
M:-C-C-Chat ?? M-M-ai speriar .
CN:-Scuze ,nu am vrut sa te sperii .
M:-C-Ce cauti aici ?
CN:-Am venit sa vad cum te simti.
M:-Dar de unde ma cunosti si de unde stiai ca nu sunt bine?
Gandeste Adrien, gandeste. Ce sa ii spun? Gata cred ca am gasit.
CN:-Adrien, el mi-a spus despre tatal tau . Si ma rugat sa vin sa vad cum te simti.
M:-Tu il cunosti pe Adrien.?
CN:-Da,defapt suntem prieteni.
De ce am spus asta? O sa am foarte mari probleme .
M:-Serios ?
CN:-Da.
Bine, chiar trebuie sa ma opresc cu asta.
Deodata lui Mari i se face rau si aproape cade dar reusesc sa o prind inainte sa faca contact cu solul.
CN:-Esti bine?
M:-Da , doar ma doare putin capul.
CM:-Vino.
Marinette POV
Chat ma ajuta sa merg pana la pat . Ma intind in pat iar Chat se aseaza pe marginea patului .
M:-Multumesc.
CN:- Mari , stiu ca suferi din cauza tatalui tau dar nu mai ai ce sa faci, nu poti intoarce timpul . Mari , toate lucrurile se intampla cu un motiv, poate ca asa a trebuit sa fie.
M:-Stiu , dar ma doare, ma doare tare.
Cateva lacrimi incep sa isi faca aparitia pe obrazul meu. Atunci Chat ma ia si ma strange tare la pieptul lui.
CN:-Stiu, dar o sa vezi ca cu trecerea timpului durerea va disparea.
M:-Multumesc ca esti langa mine.
Chat rupe imbratisarea si imi ia fata in mainile lui .
CN:-Gata cu plansul , o printesa asa ca tine nu are voie sa verse nici o lacrima.
Spune el in timp ce imi sterge lacrimile.
CN:-Sa facut tarsiu , trebuie sa dormi.
Chat se ridica dar il prind de mana inainte sa plece.
Adrien POV
Vreau sa plec dar Mari ma prinde de mana
M:-Te rog ramai.
CN:-Mari,nu pot.
M:-Te rog , am nevoie de tine.
CN:-Bine raman,nu pot sa refuz acei ochi superbi.
Marinette POV
Chat vine si se intinde langa mine in pat. Cu o mana ma strange la pieptul lui iar cu cealalta imi mangaie parul. Imi da un mic pupic pe frunte . Ma simt ata de bine in bratele lui dar am un mic sentiment de deja vu. Asta chiar nu mai conteaza acum.
Dupa cateva minute somnul imi cuprinde tot corpul si adorm.