Capitol 24

333 19 3
                                    

Marinette POV

Mă trezesc . Când deschid ochii văd că e ora 8:30 . Mă ridic din pat și merg la baie pentru rutina zilnica. După mă duc la șifonier . Îmi aleg o fusta până la genunchiul de culoare albastra cu model floral și un maiou alb pe care îl bag in fusta. Ies din camera și merg la bucătărie. Când intru ii vad pe Matt și Amelie .

M:-Buna dimineața.

Mt&Am:-Buna dimineața.

M:-Si Adrien?

Mt:-Încă doarme. Tocmai ce vroi-am sa merg sa îl trezesc.

M:-Ma duc eu.

Mt:-Bine

Ias din bucătărie și urc scările . Mă duc spre camera lui Adrien . Bat la ușă dar nu se aude nimic . Deschid ușor ușă și intru. Când intru îl văd pe Adrien dormind. Era așa de drăgălaș , îmi e și mila sa îl trezesc.

Mă apropii de patul lui. Mă așez în fund pe marginea patului și încep să mă joc cu parul lui. Are un par așa de mătăsos și moale . Deodată Adrien tresare semn ca sa trezit. In secunda doi isi deschide acei ochii ca jadul care nu stiu de ce imi amintesc de ochii lui Chat Noir.

A:-Mari?

Atunci imi iau repede mana din parul lui.

A:-Ce faci aici ?

M:-Am venit sa te trezesc si sa iti spun ca micul dejun e gata.

A:-Bine, ma schimb si cobor imediat.

M:-Bine.

Eu ies din camera si merg inapoi in bucatarie si ma asez la masa. Dupa cateva minute vine si Adrien.

.....................

Autor POV

Dupa ce au luat micul dejun , inainte sa se ridice de la masa Matt le-a spus sa se pregateasca ca azi vor petrece toata ziua la mare.

Fiecare merge si isi ia costumele de baie , lotiunea de plaja si ce mai aveau nevoie , se urca in masina si pornesc spre plaja.

Marinette POV.

Ajunsi la plaja mergem si inchiriem pentru toata ziua patru sezlonguri.

Am:-Baieti noi mergem sa ne schimbam.

Eu si Amelie mergem la cabinele unde oameni se puteau schimba si ne schimbam in costumele de baie . Am ales ca astazi sa port un costum de baie din doua piese de culoare roz. Imi iau lucrurile si ies din cabina . Amelie era deja gata . In timp ce mergeam spre sezlongurile noastre care nu erau chiar asa de aproape de cabinele de schimb observ ca toti baieti pe langa care treceam incepe-au sa se holbeze la mine . Este asa de jenant.

Matt POV

Observ ca toti baieti se uitau la Mari cu o fata gen " ce sexy e , o vreau". Jur ca deca se atinge vreunul de surioara mea ii dau una de zboara de aici pana in Canada.

Adrien POV

Va ca toti baieti beleau ochii dupa Mari. Sa se atinga unul de ea ca nu stiu ce ii fac.

Fetele vin si se pun pe sezlonguri.

Marinette POV

Ma asez pe sezlong. Imi iau crema de protectie si incep sa ma dau cu ea.

Adrien POV

Mari era asa de frumoasa in acel costum de baie . Fara sa vreau am incelut sa ma holbez la ea .

M:-Adrien .

A:-C-Ce ??

M:-Ma dai si pe mine cu crema pe spate ?

Cand aud asta ma inrosesc mai rau ca rosia.

A:-B-Bine.

Marinette POV.

Adrien ia crema si incepe sama dea cu ea pe spate.

M:-Eu ma duc sa imi iau o inghetata .

Mt:- Bine.Ai grija.

M:-Bine.

Ma ridic ce pe sezlong si merg spre standul de inghetata.

M:-Buna ziua . As dori o inghatata de capsuni.

Vanzator:-Imediat.

Imi da o inghetata si eu ii dau bani.

Cand ma intorc pentru a merge inapoi la sezlong ma izbesc de cineva si inghetata mea se lipeste de tricoul lui. Cand imi ridic privirea vad....

Marinette et Adrien :Iubire secreta.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum