Capitol 16 Batranelul.

443 27 6
                                    

*ora 7:30 dimineata*

Adrien POV

Ma trezesc, imi fac rutina, ma imbrac , imi iau ghiozdanul si pornesc spre scoala.

In timp ce mergeam spre scoala vad un batranel caruia ia cazut bastonul, nimeni nu il ajuta, trebuie sa fac ceva. Ma duc la batranel il ajut sa se ridice si ia dau inapoi bastonul.

Batranelul:-Multumesc tinere.

A:-Cu mare placere.Ma scuzati , eu trebuie sa plec , intarzii la scoala.

Batranelul:-Du-te baiete.

Ma indepartez de batranel si imi continui drumul spre scoala.

Batranelul POV

Se pare ca l-am gasit pe noul Chat Noir.

Adrien POV 

Ajung la scoala, intru in clasa si ma asez in banca langa Nino. 

N:-Ce faci frate ?

A:-Bine, tu ce faci?

N:-Te astept-am.

A:-Si, ce ai facut in vacanta asta ?

N:-Cu surorile mele, la petreceri, cu Alya.

A:- Se pare ca se leaga ceva intre tine si Alya.

N:-Sa stii ca chiar imi place de ea .

A:-Cineva sa indragostit ?

N:- Tu vorbesti ? 

A:-Ai dreptate.

N:-Apropo, cum merge cu Marinette ?

In acel moment Mari si Alya intra in clasa .

M&Al:-Buna baieti.

N:- Buna fetelor.

A:- B-Buna.

Fetele merg si se aseaza in banca si incep sa vorbeasca.

N:- Se pare ca inca nu ai trecut de faza cu balbaiala.

A:- Nu.

...............................................................................................................................................

Marinette POV

Insfarsit orele sunt gata. Imi iau ghiozdanul si pornesc pe jos spre casa.E o zi perfecta pentru o plimbare. Ma opresc la o trecere de pietoni. Pe trecere se afla un batranel , din stanga observ ca venea o masina cu o viteze prea mare. Ma grabesc , il iau pe batranel de mana si il trag repede de pe trecerea de pietoni inainte ca masina sa il loveasca.

Batranel:-Multumesc.

M:- Nu aveti pentru ce, mia facut placere . Scuzati-ma dar trebuie sa plec.

Ma indepartez de batranel si imi continui drumul pre casa.

Batranel POV

Se pare ca am gasit-o si pe Buburuza.

Adrine POV

Ajung acasa. Amelie inca e la facultate asa ca sunt singur . Ma duc in camera , inchid usa  si imi arunc ghiozdanul pe undeva prin camera. Acesta se loveste de birou si doboara catava lucruri.Cand ma duc sa le ridic observ pe masa o cutiuta neagra cu un model rosu pe ea. O iau in mana si o deschid. Cand o deschid din ea iese un fel de pisica zburatoare neagra.

A:- Ce esti tu , un fel de pisica ?

P:- Nu sunt o pisica pustiu, eu sunt Plag .

A:- Poti vorbi?

P:- Bineinteles ca pot vorbi.

A:- Abia astept sa ii spun lui Amelie.

P:- Nu poti face asta , nimeni nu trebuie sa stie de mine .

A:- Oricum , ce esti tu defapt , un fel de creatura?

P:-Eu sunt un kwami. Cu ajutorul meu te poti transforma  intr-un super-erou . Tu ai ghiara felina,puterea de a distruge.

A:- Tot nu inteleg.

P:- Doar transforma-te.

A:- Si cum fac asta?

P:- Iti pui inel din cutie pe deget si apoi spui" Scoate ghiarele".Dar nu uita dupa ce iti folosesti ghiara felinei mai ai doar 5 minute pana te transformi inapoi.

A:- Am inteles. Plag.... Scoate ghiarele!!

Plag inta in inel ( stiti voi ce urmeaza)

Cand ma uite in oglinda vad ca sunt imbracat cu un costum negru de pisica. Ce tare e . Se aude o bubuitura.

A:- Cred ca e timpul sa isi faca aparitia un super-erou.

Sar pe geam , de acolo pe cladiri. Ce tare e. Ma opresc pe o cladire . Cand ma uit in jur o vad pe Mari. Tocmai trece trecerea de pietoni. De nicaeri apare o masina cu viteza prea mare. Masina se apropie de Mari . Sar de pa cladire , o iau pe Mari stil mireasa si sar cu ea pe o partea cealalta a strazii.

Marinette POV

Tocmai vroi-am sa trec strada . Cand sunt pe trecerea de pietoni o masina vine cu viteza spre mine. Imi era asa de frica ,nu ma pute-am misca. Am inchis ochii asteptand contactul cu masina. Deodata simt doua maini , apoi simt cum picioarele mele nu mai ating pamantul.

Dupa cateva secunde se aude o voce.

.....* :-Acum esti bine , poti deschide ochii.

Cand deschid ochii in fata mea vad un baiat cu ochii verzi ca smaraldul si cu parul de un blond deschis imbracat intr-un costum negru de pisica.

Cand deschid ochii in fata mea vad un baiat cu ochii verzi ca smaraldul si cu parul de un blond deschis imbracat intr-un costum negru de pisica

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cred ca m-am indragostit.

M:- M-M-Multumesc.

....* :- C-Cu mare placere.

Deodata se aude o bubuitura,

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Deodata se aude o bubuitura,

......* :- Trebuie sa plec.

Baiatul in costum de pisica sare pe o cladire si se face nevazut.

Eu imi continui drumul spre casa. Oare cine era baiatul ?  E asa de dragut. O fi un super erou?

Marinette et Adrien :Iubire secreta.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum