1. DEL

1.2K 11 0
                                    

(Story contains graphic depictions of violence, sexuality, strong language, and/or other mature themes). 

»Lev«

Že od malega sva se dobro razumela, boljše kot bi nekdo pričakoval za dva brata. Takrat verjetno nihče ni niti verjel, da bo trajalo. Nihče si niti zamisliti ni mogel, da bova postala tako povezana, mirna in hkrati ravno prav razposajena. Tako neločljiva, za vedno, za življenje.

Pravijo, da je bil Akin poseben fant, odmaknjen in zaprt. Bali so se luknje v njegovem razvoju, pregledalo ga je veliko pediatrov, a nihče ni ugotovil nič posebnega. Vse dokler nisem jaz prvič shodil, svoje prve korake sem naredil do Akina, ki je sedel na tleh dnevne sobe. Ujel me je zadnji čas, preden so me moje majhne otroške nožice izdale. Pristal sem v njegovem naročju in Akin me ni več spustil stran od sebe. Seveda se midva tega nisva spominjala, zgodbo sta nama povedala starša in stara starša. Vse kar so nama pripovedovali, sva jim verjela. Niso imeli razloga, da bi nama lagali. Najine neločljivosti niso vedno podpirali.

Akin se je velikokrat spomnil česa, kar se jaz nisem. Od mene je bil starejši dve leti in kljub mojim zelo razvitim možganom, v spominu nisem ohranil istih dogodkov kot on.

Zamislila sva si dve teoriji, kajti oba sva bila mnenja, da so načrti nekomu resno ušli iz rok. Prva je bila ta, da je nekdo vsebino enega človeka, po pomoti razdelil na dve polovici in naju ločeno, v razmiku dveh let poslal na svet. Druga teorija pa je bila, da je nekdo pri ustvarjanju ene osebe, pozabil toliko vsebine, da jo je moral poslati naknadno v drugi osebi. V vsakem primeru, sva se vedno bolj zavedala, da drug brez drugega ne moreva zdržati prav dolgo, nisva popolna, nisva celota.

Drug drugega sva dopolnjevala, v veliko rečeh je bil moj ideal, v sebi sem videl del njega. Drug brez drugega sva se počutila ranljiva in krhka in to sva skušala vsa leta skrbno skriti pred ljudmi.

Najine lastnosti in vrednote so se med sabo prepletale. Kljub temu, da sva znala biti zelo različna, sva se skozi leta naučila tudi drugih lastnosti drug od drugega. Jaz sem bil vedno odprt in dovzeten za novo znanje, podatke, vedno pripravljen raziskovati, vedno direkten in iskren. A nikoli nisem preveč maral ljudi, predvsem novih, dokler jih nisem spoznal. Nikoli nisem imel težav pri deljenju svojega mnenja, pri izražanju svojih čustev. Lahko bi rekel, da sem bil sramežljiv in včasih zasanjan, vsak dan sem rabil čas zase, čas brez ljudi. Akin pa je bil družaben, vedno prijazen, vesel in nasmejan, samozavesten, realen in pogumen. A le od daleč, če si preveč silil vanj, se preveč približal, te je ugriznil, kar hitro se je opazilo kako ledeno hladen, resen in zaprt je lahko.

Med nama skoraj ni bilo skrivnosti. Sam sem Akinu povsem zaupal, kadarkoli me je kaj morilo je bil on prvi, k kateremu sem šel. Akin je svoje skrivnosti, za razliko od mene držal v sebi, no vsaj trudil se je. A sem bil vedno pametnejši od njega, poznal sem ga, dal sem mu čas, bral sem ga kot odprto knjigo in na koncu se je vedno vdal.

Najine misli so si redkokdaj nasprotovale, prav tako tudi občutki in čustva, ki pa so bila zelo močna in zelo vplivna. Za koga kdaj celo preveč močna, kajti Akin je bil moj starejši brat.

Vse stvari, ki jih človek doživi v nekem obdobju življenja, sva doživela skupaj. No skoraj vse.

Spomnim se kako me je bilo strah prvega razreda, kako sem bil nervozen zaradi novega okolja in ljudi. Edino česar sem se oprijemal še nekaj mesecev prvega razreda je bilo dejstvo, da je bil Akin na isti šoli, le nekaj učilnic stran od mene. Vsak dan, ko je končal s poukom je prišel v mojo učilnico in z mano počakal enega od najinih staršev. Pravijo, da sem zelo inteligenten otrok, moj IQ je veliko nad povprečjem, brati in pisati sem znal takrat, ko so se Akin in njegovi vrstniki šele pričenjali učiti in pripravljati na šolo. Tudi številke so mi šle vedno dobro od rok. Stvari, ki sem jih slišal ali prebral sem si jih zapomnil za vedno. Vedno sem pregledal njegove zvezke in njegovo domačo nalogo. Starša sta se dolga leta čudila, ko pri njem nikoli nista našla napak. 

ZASEBNA LAST BRATAWhere stories live. Discover now