32. DEL

292 5 6
                                    

»Akin«

»Hočem spati s tabo, vsak večer...« je rekel Lev in se še bolj privil k mojemu telesu. »Vem« sem šepnil in poljubil njegovo čelo. »Kje pa bi spala?« je vprašal. »Moja postelja je večja kot tvoja« sem odgovoril. »Ok« je rekel. Zvečer je s sabo prinesel svojo blazino in tisto, ki je bila pri meni na postelji viška odnesel k sebi. »Kar naj bo tu, če bom vsak večer ob tebi« je rekel. »To se lepo sliši« sem dodal in ga potegnil za roko, da je pristal na meni. »Poljubi me« sem šepnil in Lev je poiskal moje ustnice. Potem je svoj obraz zakopal v moj vrat. Zagrizel je v ušesno mečico, polizal linijo od ušes do ključnice. Čutil sem kako so se mi spodnjice napele, kako so se mi bradavičke prebudile. Zagodel sem in Lev je zagrizel v moj vrat. Grobo je pocuzal občutljivo kožo in se prestavil na čeljustno linijo. Svojo roke sem ovil okoli njega in ga potegnil še bližje k sebi. Izgubil sem se pod tanko majico, ki jo je imel na sebi. Z roko sem zdrknil v spodnji del njegove pižame in ga prijel za napeti ritnici. Poljubil me je, glavo položil na moja prsa in se počasi umiril. Zaspal na meni.

»Pester večer« je komentiral Zayn, se nasmejal in pogledal v moj pogrizen vrat, brez da bi pričakoval odgovor. Le nasmehnil sem se mu, hvaležen za njegovo razumljivost. »Opala katera je pa tebe napadla?« je rekel golman. »Ej stari to je pa moralo biti divje?« je vprašal drugi. »A to je kakšna nova? A jo poznamo?« so vztrajali. »O je danes nekdo radoveden« sem odgovoril, jezen ker so vrtali vame. »O ta mora biti pa posebna, da jo skrivaš...« je rekel eden. Pokimal sem, »je ja in ne vztrajajte, nič več vam ne povem« sem pojasnil in nase navlekel dres.

»Akin« je strogo rekla mami. Pogledal sem jo, utrujen od treninga. »Kaj imaš to na vratu? Kdo ti je to naredil?« je zaskrbljeno vprašala. »Nič ni, padel sem« sem odgovoril, roko položil na svoj vrat in se zrinil iz njenega prijema. »Akin!« je strogo ponovil oče, »je vse v redu?« je resno preveril. »Ja, vse je v redu. Ne skrbita« sem odgovoril. »Akin« je zavpila Juna in mi skočila v objem. Za njo je pritekel Lev z vodno pištolo v rokah, tudi on se je zaletel vame, se mi obesil okoli vratu. »Pa vaju imam!« je zavpil in vsi trije smo se glasno zasmejali.

»A greš z mano pod tuš?« sem en večer vprašal Leva. Nesigurno je pogledal vame. Videl sem kako so mu lička pordela. »A te je sram?« sem vprašal tiho in se mu približal. »Ne vem...nisem tako...razvit...kot ti...« je jecljaje rekel. Nasmehnil sem se »popoln si, nič ne bi spremenil na tebi in čisto dovolj razvit si« sem strogo resno rekel in ga poljubil.

Za sabo sva zaklenila vrata in se slekla. Lev je za trenutek obstal, počakal da se slečem prvi in stopim pod tuš. Po sebi sem spustil curek vode in zraven opazoval, kako si je Lev slekel spodnjice in se mi počasi pridružil. Polil sem ga z vodo. Se nežno dotaknil njegovo gole kože na ramenih. Ob mojem dotiku je trznil, me pogledal v oči. Nagnil sem se k njemu ga poljubil, nežno je zagodel, v meni povzročil seksualno napetost. Ugasnil sem vodo in v roko vzel tuš gel. Preden sem si gel stisnil na dlan sem pregledal Levovo golo telo. Všeč mi je bil in pogled nanj je le še bolj otrdel mojega že tako vzburjenega tiča. Videl je, da ga opazujem. Tudi sam si je drznil, se rahlo odmaknil in premeril moje telo. Videl sem kako so se mu izbuljile oči, ko je videl mojo erekcijo. »Stoji ti« je tiho šepnil in pogledal v tla. »Kar ignoriraj ga, vedno je tako, ko sem v tvoji bližini« sem komaj priznal. Nasmehnil se je, všeč mu je bilo kar sem rekel. »Velik je« je kar naenkrat rekel. »Saj si ga že videl....« sem odgovoril. »Ob luči je drugače« je vztrajal. Nasmehnil sem »ah daj no...«. »Res« je rekel resno. »A je prevelik?« sem preveril. Hitro je odkimal in se željno nasmehnil »ne, ravno pravi je«. Preden sem spral najini telesi sem vprašal, »a te je strah prvega seksa?«. »Ne, a še nisem pripravljen« je bil iskren. »Vem, tudi jaz nisem« sem odgovoril. Nasmehnil se je in se približal za korak. Dotaknil se je mojih mokrih prs. Roko položil na moje srce, drugo na moj bok. Stopil je na prste in me poljubil. S stojala sem pograbil veliko brisačo in naju oba ovil vanjo.

ZASEBNA LAST BRATAWhere stories live. Discover now