30. DEL

321 7 0
                                    

»Akin«

Pri vratih je pozvonilo, Lev je stekel na hodnik. Sam pa sem se komaj otresel June in Juli, ki sta se obešali na moje roke in želele da ju dvigujem, kot uteži v fitnesu. Juli je prepoznala poznan glas pri vratih. Razigrano in v smehu smo stekli na hodnik. V trenutku sem se zresnil, ko sem na vhodnih vratih videl kako se Lev in nek fant pogovarjata in smehljata. Fant je bil večji od Leva, razvit in simpatičen. Sploh nas nista opazila, tako sta bila zagledana drug v drugega. Juli je stekla do fanta, sam pa sem se postavil za Leva, zaščitniško pogledal nepoznanega fanta. »To je Juna moja sestrica« je rekel Lev in pokazal na Juno. Fant ji je ponudil roko, »Xaver sem, Julin brat«.

»To pa je Akin« je nadaljeval Lev brez, da bi dodal besedo brat. Za centimeter se je prestavil bolj k meni in jaz sem na njegovo ramo položil levo roko ter desno podal Xaverju. Kulturno me je stisnil in se nasmehnil. Za njim se je kar naenkrat pojavil še en fant. Manjši od njega, morda celo manjši od Leva. Svetlih zelenih oči in oranžnih las. Spogledala sta se in Xaver ga je zaščitniško potegnil v svoj objem. Med njima se je pretakala zanimiva povezana energija. »To je moj fant Mal« je rekel Xaver in meni se je odvalil velik težek kamen od srca.

Eno vroče poletno popoldne sva ležala v viseči mreži na zelenici za hišo. Pojedla sva vsak svoj sladoled in se zraven pogovarjala o igricah in zdravi prehrani. »Tule imaš še malo« je rekel Lev in s prstom pokazal na rob moje ustnice. Stegnil sem jezik in se obliznil, a se je Lev v trenutku približal k meni in me poljubil. Njegov poljub me je presenetil, bil je ljubezniv, miren in nežen. Potem se je počasi odmaknil in se pretegnil. Oba sva bila zgoraj brez majice. Videl sem njegovo čudovito telo, njegove nežne obrise mišic. S prsti sem se bežno dotaknil stranskega dela njegovega telesa, da sem pod prsti občutil vsaj malo njegove mehke kože. Čutil sem kako se moj tič prebuja. Lev je z roko segel v svoje kratke hlače, kot da bi se samo popraskal, a roke ni izvlekel nazaj ven. Pogledal me je, potem pogledal nižje, med moje noge. Nasmehnil se je, ko je videl, da stojim. Tudi sam sem z roko segel v svoje hlače, se vzel v roko, se božal v enakem ritmu, kot je Lev božal sebe. Gledala sva se v oči, pogleda nisva spustila drug z drugega, dokler nama ni prišlo, dokler se nisva podredila sramu, ki naju je oblil, ko sva se zavedala kje sva.

V avgustu smo šli za en teden na morje, Bigel smo pustili pri Juli in Xaverju. Bilo je neverjetno kako je vzljubila sosedova otroka.

Starša sta se vsak dan odmaknila od nas otrok, raziskovala otok in čas porabljala drug za drugega, brez službe, tehnologije in obveznosti. Juna je spoznala nekega fantka in se cele dneve z njim preganjala po plaži, Lev je bral knjige, igral igrice in se tu pa tam kopal. Sam pa sem se cele dneve potapljal, nabiral školjke za Juno, se sončil in plaval. Preizkusil sem se v vodnih adrenalinskih športih in celo deskal. En dan me je ogovorila skupina deklet, povabile so me na odbojko na mivki, seveda sem pristal. Pogrešal sem družbo in ljudi. Ko sem se zvečer vrnil nazaj v apartma, sem opazil, da je bila to napaka. Starša sta se cartala zunaj na ležalniku. Juna in Lev pa sta gledala risanke. Lev me je pogledal in zavil z očmi. »Šminko imaš« je jezno rekel, ko sem se mu približal. Zagledal se je v moje ustnice, mi nakazal naj se očistim. »Kaj?« sem rekel bedasto, čeprav sem že prvič slišal kaj je rekel. »Od kdaj pa ti piješ...smrdiš po pivu« je dodal in jezno vstal. Juna mi je pokazala jezik in stekla za Levom.

Lev se dva dni ni pogovarjal z mano. Ko sem imel dosti te hladnosti, sem se ponoči od tihotapil k njemu in ga prebudil. Upiral se je, a sem ga prijel v naročje in ga odnesel ven. Trmasto me je gledal, a nič ni rekel. »Pridi greva na plažo, opazovati zvezde...« sem predlagal. Najprej me je samo gledal, še vedno jezen. Objel sem ga in ga potegnil k sebi, »Lev prosim« sem šepnil. Videl sem rahel nasmeh v kotičku ustnic, »Težko je« je bilo vse kar je rekel. »Vem« sem odgovoril. Prijela sva se za roke in stekla na plažo. Namakala noge v morje, se cartala in stiskala, se pogovarjala in si ukradla kakšen poljub.

ZASEBNA LAST BRATADonde viven las historias. Descúbrelo ahora