»Akin«
Enkrat sem se skozi skrivni prehod tiho stlačil k Levu v sobo, ravno, ko se je slačil. Bigel je spala na postelji zvita v klobčič. Takoj, ko me je videla je vstala in se prestavila višje na printer, ki je bil na polici nad mizo. Levova soba je bila vedno tako neurejena in razmetana, a se je podala k njemu. Zagledal sem se v svojega brata. Bil je v majici na naramnice in črnih spodnjicah. Že od nekdaj je nosil samo črne oprijete spodnjice. Stopil sem okoli njega in se usedel na njegovo posteljo. Potem sem se ulegel in se zagledal v nebo skozi strešno okno. Nase je navlekel trenerko in se ulegel ob mene. Svojo glavo je položil na moje prsi, kot bi se želel spočiti. Objel sem ga okoli ramen in poljubil njegovo čelo. Nekako sva ljubila drug drugega. Počela sva prav vse kakor najboljši prijatelji ali celo najboljši zakonski pari, vse razen intimne fizične bližine, seksa.
V prvem letniku srednje šole mi je pot prekrižala oseba vredna moje pozornosti. Oziroma prekrižala več poti, tisto v učilnici, jedilnici in na igrišču. Miren fant urejenega videza, sproščen in zabaven. Pameten in neobremenjen. Dober športnik, zelo pozorna oseba. Hitro je ugotovil kdaj se naj pogovarja z mano in kdaj je bolje, če me pusti pri miru. Hitro se me je naučil brati. Četudi sem se mu želel izogniti, mi tega ni dopustil. Kot, da bi vedel, da rabim nekoga. Zayn, moj najboljši prijatelj.
»Punca?« me je nasmejano vprašal Zayn, ko sem pred tekmo tipkal sporočilo na pametni telefon. Pogledal sem ga in odkimal »ne, brat Lev«. Če bi me to vprašal kdo drug bi ga poslal v tri krasne, Zayn pa je bil drugačen.
Z Levom sva si odkar sem šel v srednjo šolo zelo pogosto pisala sporočila. Imela sva zasebno zaklenjeno celico v katero sva dostopala s kodo. Nihče ni mogel brati sporočil brez kode.
»Lev:« Veliko sreče in dobro igro! #kiss
»Jaz:« Hvala. #hug #kiss
En petek me je me je k sebi po pouku povabila sošolka iz sosednjega razreda, Melody. Bila je sama doma. Oba sva vedela kaj želiva in kakšne namene imava. Že dan prej sem si v trgovini kupil kondome. Mečkal sem se že s kar nekaj puncami in ni mi bilo nerodno. Oba sva se takoj slekla. Igral sem se z njenim telesom, potem me je vzela v usta. Bila je malo nerodna a nič takega kar se s prakso ne bi popravilo. Ko je mislila, da je pripravljena je želela, da nadaljujem. Ne vem kakšen je bil vzburjen tič od drugih fantov, a moj se mi je zdel kar velik. Sam kaj takega definitivno ne bi sprejel nikamor vase. Ob tej misli, me je nekaj zaščemelo v ritki, da sem se kar zdrznil. Zaril sem se vanjo, počasi in nežno. Hitro me je sprejela vase, želela, da pospešim. Pri njej sem bil do večera. Tisto popoldne sva seksala še dvakrat.
Ne vem zakaj sem se počutil dolžnega Levu povedati, da sem seksal. Običajno sem mu lažje prikril stvari, no ali pa jih vsaj poskušal prikriti. Njegov hladen odziv me je presenetil. Takoj se je odmaknil iz sobe in jaz nisem več drezal vanj.
Spomnim se neke sobote. Po treningu sem šel domov s kolesom, po drugi poti kot običajno. Peljal sem se skozi park, ko sem na drugi strani opazil znano postavo. Bil je Lev, ravno se je objemal z nekom. V meni je nekaj poskočilo, srce mi je začelo biti hitreje in v sebi sem imel čuden občutek, kot nekakšen bes, kot nekakšno ljubosumje. To je bilo moje prvo ljubosumje. »Hej Lev« sem ga ogovoril in s pogledom prestrelil fanta ob njem. »Kdo je to?« sem vprašal drzno resno, potem, ko sta se poslovila in je šel Lev z mano domov, z rolko. »Samo kolega« je odgovoril hladno. »Aja? Kolega? Nisem ga še videl« sem komentiral jezno in ga izzival. »Akin ne drezaj vame!« je resno odgovoril ves tečen in pospešil premikanje na rolki.
»Lev«
V osmem razredu sem prvič brskal in preverjal svojo spolno usmerjenost na spletu. Seveda sem najprej pogledal gej pornografijo. Takoj, ko sem pred sabo videl dva moška v akciji, sem vedel, da bi rad bil del česa takega v bližnji prihodnosti.
Pogledal sem tudi seks med moškim in žensko, a mi pogled na to ni preveč odgovarjal. Potem sem brskal in raziskoval. Našel sem najboljšo spletno stran z vrhunsko kvalitetno gej pornografijo. Našel sem kup člankov, forumov, blogov, knjig, zgodb, nanizank, seznamov lokalov in diskotek na temo LGBT+ populacije.
Prijavil sem se v spletno aplikacijo na pametnem telefonu, kjer sem spoznaval geje v svoji bližini in predvsem koga svojih let. Spoznal sem fanta, ki je živel nedaleč stran od mene. Z njim sem se prvič poljubljal, skrit za grmovjem v parku.
Akin je šel en vikend v maju na tekme v tujino. Pogrešal sem ga. Zvečer sem se splazil v njegovo posteljo. Z obrazom sem se podrgnil po blazini in nežno zagodel, imela je vonj po njemu, po Akinu.
Pred spanjem mi je poslal sliko z Zaynom svojim sošolcem, zmagali so tekmo.
»Jaz:« Čestitam! #kiss #hug #missu
»Akin:« Hvala. #hug #missu2
»Jaz:« Že drugo noč spim v tvoji postelji...
»Akin:« #blush Upam, da ni Bigel s tabo!!
»Jaz:« ne ni, spi pri Juni. Pridi kmalu! #kiss #hug
Ko sem v nekem obdobju preigral tako veliko igric, da so komaj uspele izhajati nove, me je očetov prijatelj priporočil za ocenjevalca in preizkuševalca novih iger. Takoj so me vzeli v svoje okrilje. To je bil prvi denar, ki sem ga mesečno služil. Kasneje sem začel popravljati sesute računalnike amaterjev, včasih pa sem komu pomagal pri namestitvi nove strojne opreme ali kaj podobnega. Tudi na kakšni poroki ali okroglem rojstvom dnevu kakšnega znanca sem fotografiral in snemal. Vse kar sem zaslužil sem skrbno varčeval in zapravljal za sebi pomembne stvari.
En dan je prišel Akin iz šole vidno razdražen, takoj sem videl presekano ustnico in obtolčene členke na rokah. »Si se tepel« sem omenil mirno. Pokimal je in zavil z očmi. Nisem ga spraševal kaj je bilo, ker zame to ni bilo pomembno. Očistil sem mu rane na rokah. »Te boli, si v redu?« sem preveril zaskrbljeno. Pokimal je in glavo prislonil k mojemu trebuhu. S palcem sem pobožal presekano spodnjo ustnico. Ko sem jo očistil z vlažnim robčkom je trznil in zaprl oči ker ga je zaskelelo. »Pusti, da ti namažem« sem šepnil. Svoje roke je imel na mojih stegnih, jaz pa sem stal med njegovima nogama in mu mazal ustnico.
»Lev, moram ti povedati« je začel čez čas, ko sva ležala na njegovi postelji in se cartala. »Zadnjič sem seksal« je bil direkten. Njegove besede so me zadele kot strela z neba. Kaj takega sploh nisem pričakoval. Komaj sem se znebil cmoka v grlu. »Zakaj mi to govoriš, to se me ne tiče!« sem hladno odgovoril, vstal in šel v svojo sobo. Takoj, ko sem bil sam, so se mi po licu ulile velike solze. Peklo in bolelo me je. A sem globoko vdihnil, se pomiril. »Akin je moj brat. Nisem zaljubljen v svojega brata. Nisem ljubosumen« sem si rekel in zginil v virtualni svet igric.
Komaj sem se opogumil in vprašal Akina »a si zaljubljen v njo?«. Takoj je dvignil glavo in me pogledal, namreč ležala sva v moji postelji pred spanjem. Jaz v pižami in Akin v pisanih spodnjicah zgoraj brez. »Ne, nisem. Nobena punca mi nič ne pomeni. Nobena ni prava« je mirno in odločno odgovoril. Kot bi si oddahnil sem zavzdihnil in se nasmejal. Čeprav nisva planirala, je Akin zaspal v moji postelji in meni je to čisto odgovarjalo. Stisnil sem se k njemu in Akin me je objel čez trebuh. Zjutraj sva oba ležala na trebuhu. V sobi je bilo vroče in oba sva bila čisto razmršena. Akinova roka je počivala nizko na mojem hrbtu. Tisto jutro je v mojo sobo uletela mami in naju zagledala. Znorela je in Akina zvlekla iz postelje. Takšne je še nisem videl. Drla se je nanj, ga spraševala kaj je naredil. On pa jo je gledal in se zadrl »misliš, da bi mu lahko kaj naredil, misliš, da bi ga lahko kdaj prizadel, moj brat je, rad ga imam«.
Te besede so mamo čisto šokirale, dala mu je močno klofuto in mu rekla, da tega ne sme govoriti na glas in da se ne smeva tako obnašati. Smešno, kako drobna je že takrat mami izgledala proti Akinu, kasneje je bilo to še bolj izrazito. Ko je šla ven, sem ga želel objeti. Dvignil me je iz postelje in me privil k sebi, me stisnil in jokal. Bil je tako ogromen, pa tako ranljiv. Oče je takoj prišel na hodnik, da bi preveril zakaj mami vpije. Slišala sva mamine besede »dovolj imam Cory, hočem, da gresta na terapijo, hočem strokovno mnenje«. Po tem dogodku sva morala na terapije skupaj s staršema. Psihoterapevtka naju je spraševala vse mogoče reči, v prvi vrsti pa je želela preveriti kakšen je najin odnos, ali počneva karkoli prepovedanega. Ampak kaj pa je bilo tisto prepovedano? Najine meje so bile tako ali tako v vseh pogledih višje od stereotipno normalnih.
ESTÁS LEYENDO
ZASEBNA LAST BRATA
Romance"Akin me je objel okoli ramen in me potegnil k sebi, kot prijatelj. Roki sem ovil okoli njegovega pasu in ju združil pri boku. Ljubeznivo in zaščitniško me je poljubil na čelo, kot brat. Pogledal sem ga v oči in poljubil me je na usta, kot partner...