39. DEL

344 7 5
                                    

»Akin«

Nisem ga imel dovolj. Nikoli ga ne bom imel dovolj. Bil sem popolnoma prevzet, totalno navdušen. Kaj takega nisem čutil z nobeno osebo s katero sem seksal.

»Še enkrat te hočem...« sem bil popolnoma iskren. Lev se je zarežal, »ja pa me vzemi« je nagajivo odgovoril. »Si prepričan? Nočem, da te boli, nočem te poškodovati, to je zate prvič...« sem preveril. »Akin. Ja prepričan sem, ne bi ti lagal...tudi jaz te hočem« je bil odločen, a je zraven vseeno zardel.

Bil je moj in ko sem ga imel za svojega, ko sem ga poklical za svojega, je bil v meni zelo prijeten občutek. Nikoli, ga ne bom spustil stran od sebe, tudi če se izkaže, da so se zdravniki zmotili, da nama starša nista lagala, da sva v resnici brata.

»Bi poskusil drug položaj?« sem preveli in Leva zvlekel nase. Na svojo dlan je stisnil lubrikant in namazal mojega tiča. Potem je šel dol z mene in se postavil na vse štiri. Očitno si je zamislil drug položaj kot jaz. Pogledal me je preko rame, moj tič je trznil ob pogledu na pohoto in poželenje v Levovih očeh. Prijel sem ga za boke, svojega tiča podrsal med njegovi tesni ritnici. Zagodel je, svoje telo še bolj približal k meni. Potegnil sem ga k sebi, počasi prodrl vanj, še vedno previdno, čeprav me je požrešno požiral vase. Vzpodbudil sem ga, da se je zravnal, da sem ga imel bližje ob sebi, da sem ga lahko poljubljal in lizal po hrbtu in vratu. Bil je tako slasten, tako moj. Njegova ritka me je cuzala in stiskala. Z roko sem drsel po njegovih prsih, dražil napete bradavičke, božal napet trebušček in vsake toliko časa pobožal trdega tiča. Lev se je izgubil v trenutku, izgubil v svetu, ki je bil samo najin. Vmes je prekinil moje gibanje, se previdno odmaknil, se ulegel na hrbet in me potegni nase. »Hočem te gledati« je šepnil, kot da bi želel pojasniti zakaj je spremenil položaj. Zopet sem poiskal mamljivo luknjico, se zaril vanj in ga seksal v mirnem ritmu. Ko sem bil v njem, sem bil doma. Prepoznal sem znan zvok, izraz na njegovem obrazu. Čutil sem kako me stiskal okoli tiča, »Akin« je šepnil moje ime, se napel, zagrabil mišice na mojem hrbtu in se prepustil orgazmu. Takoj, ko sem začutil vročo tekočino na svojem trebuhu, sem tudi sam padel čez rob. Glasno sem zarjovel in se v zadnjih sunkih izliv v Levovo ozko kraljestvo.

»Greva pod tuš?« sem zamrmral, ko me je ob dveh zjutraj prebudila druga runda ognjemeta s sosedovega dvorišča. Sploh se nisem zavedal, da sva z Levom po drugem seksu zadremala. Zagodel je v neodobravanje »ne bodi tak čistun, hočem ostati ob tebi, tak ves umazan in poten od seksa« je tiho rekel in se še bolj privil k meni. Poljubil sem ga na čelo in naju pokril z odejo. V ozadju se je na tiho predvajala pesem Kiss me izvajalca Ed Sheerana. Mirna melodija z besedilom: »Ustali se z mano, pokrij me, vzemi me k sebi. Leži ob meni in me drži v svojem objemu. Tvoje srce ob mojih prsih, tvoje ustnice na mojem vratu, zaljubljam se v tvoje oči...poljubi me kot, da želim biti ljubljen, to se mi zdi kot ljubezen, ljubezen, midva se ljubiva...«.

Zjutraj sem se zbudil pred Levom. Spal je ob meni, zvit v klobčič, trdno zasanjan v spokojno spanje. Izmuznil sem se v kopalnico in na hitro skočil po tuš. Ko sem se vrnil nazaj v posteljo, me je slišal. Zagodel je in se pretegnil, »dišiš« je bilo vse kar je rekel. Nasmehnil sem se in se ulegel nazaj poleg njega. Lev je vedel, da nikoli nisem zdržal dolgo brez osvežilnega tuša. Poljubil sem ga, pobožal njegovo telo. »Moram tudi jaz pod tuš, ker si bil ti...« je rekel in želel vstati. Odkimal sem »ne ne rabiš, meni je všeč ko si tak, z vonjem po meni...« sem rekel in ga potegnil nase. Sramežljivo se je nasmejal in me poljubil. Usedel se je name, kot bi me zajahal. S svojimi boki je pomigal, se podrgnil ob moje golo telo. Takoj sem se vzburil in oba sva se zagledala v mojega rastočega tiča. Lev se je zarežal, a sem na njegovem obrazu prebral, da na sebi čuti posledice večurnega seksa. »Te boli? Se je razbolelo?« sem preveril. Skomignil je, potem rahlo pokimal. »Sej ne rabiva« sem takoj pojasnil, a me je Lev že prijel v roko. Spretno me je drkal, med tem se je tudi sam vzburil. Prijel sem njegovega tiča, pobožal občutljivo glavico in ga drkal v istem ritmu kot on mene. Oba je zajela čista strast, videlo se nama je v očeh. Lev je segel po tubi lubrikanta, ga nanesel na svojo analno luknjico in na mojega tiča. Potem se je previdno in počasi nasadil name, tako kot sem to hotel že prejšnji večer.

ZASEBNA LAST BRATAWhere stories live. Discover now