»Akin«
Nikoli si nisem mislil da bom komu podrejen, še posebej v postelji. Ampak z njim je bilo drugače, to je zahteval od mene, brez da bi dejansko sploh zahteval. Z nedolžnim pogledom si me je podrejal in me priklanjal nase. Dovolil sem mu, da me je potisnil na posteljo, me zajahal. Vodil igro. Nekaj časa sem že razmišljal, mislil in sanjal o tem kako bi bilo, če bi ga vzel v usta. Kak okus bi imel, kako bi mi bilo všeč oralno zadovoljiti tiča.
Poljubil me je, fak kako mi je bil všeč uhan, ki ga je imel čez ustnico. S svojim telesom se je drgnil po meni, po mojem mednožju. Vem, da je čutil mojega trdega tiča pod sabo. »Po sivki dišiš« je šepnil. Nasmehnil sem se. Vse kar sem našel v trgovini z vonjem sivke, je pristalo v moji košarici, tuš gel, šampon za lase, blazinice za v omaro, mehčalec, dezodorant. »Vem, tvoj najljubši vonj« sem odgovoril in ga prevrnil s sebe, da sem jaz ležal na njemu.
Poljubil sem ga, se podrgnil ob njegov obraz. Bil sem tako prekleto potreben, tako noro sem si ga želel. »Te lahko vzamem?« sem vprašal pohotno. Lizal in poljubljal sem njegov trebuh, komaj vidne mišice, gladko kožo. Vzdihoval je in se željno zvijal pod mano. Potem me je prijel za glavo in me zaustavil, verjetno je dojel kaj je moj namen. »Akin saj ne rabiš« je rekel, čeprav si je ravno to želel od mene. »Rad bi te okusil Lev« sem rekel direktno in iskreno. Prste sem potisnil pod širok rob črnih spodnjic, ki jih je imel na sebi in jih počasi potegnil dol, da sem razgalil njegovo mednožje. Njegov tič je poskočil zaradi vzburjenosti in osvoboditve in Lev je ob tem prikupno zardel. Božal sem ga, raziskoval s svojimi ustnicami. Prijel sem ga v roko, ga najprej malo gladil. Potem sem polizal glavico tiča, njegovo celotno dolžino. Previdno sem ga vzel v usta, da bi se navadil na okus in velikost. Včasih sem imel pomisleke, glede tega kako mi bo. A sem takrat v tistem trenutku takoj vedel, da je to nekaj kar mi je zelo všeč, nekaj kar bom dal Levu velikokrat. Igral sem se z njim, ga cuzal in gladil z jezikom. Moji prsti so poiskali njegovo analno luknjico, masiral sem jo. Presenetilo me je, ko se je vmes kar sam nasadil na moj prst. Pohotno se je dvigoval in spuščal želel, da dražim sladko točko v njegovi ritki. Na prstu sem čutil kako me je stiskal in ta občutek sem si želel na svojem tiču. Prišlo mu je v moja usta, vzdihoval je, se trudil, da ne bi bil preglasen. Ob misli na to kako bi bil v njegovi ozki ritki je tudi mene preplavil orgazem.
Moje razkritje staršema. Cela družina je sedela v dnevni sobi. Juna in Lev sta se igrala družabno igro, sam sem brskal po telefonu, oče in mami pa sta sedela na sedežni v objemu gledala televizijo. Ko so prišla na vrsto športna poročila je oče povišal glasnost. Najodmevnejša novica dneva. Krepek moški glas je odmeval iz televizije in pritegnil vso našo pozornost. »Po odlični trojni zmagi našega nogometnega kluba, čaka ekipo lepo prihodnost. Ekipo je v zmago popeljal mladi kapetan Akin Holme, ki je do sedaj svojo pojavo in zasebnost lepo skrbno skrival pred medij. Vso pozornost je prevzemal trener Mike Odell in pod kapetan Eric Stent. Vsi smo prepričani, da kaj takega sedaj ne bo več mogoče. Akin je postal zvezda tega mesta. Zmaga mu bo omogočila tudi številna mesta na prestižnih univerzah, na katere se bo podal jeseni. Iz neuradnih virov so nam celo prišepnili, da kapetan in pod kapetan tudi v zasebnem življenju igrata proti ekipi večine. Morda bomo prvič v zgodovini nogometa doživeli zvezo dveh vodilnih mož v nogometni ekipi. Z več novicami se vračamo zopet jutri...«.
Besno sem zaklel, vstal in čez celo dnevno sobo vrgel blazino, ki je prej počivala v mojem naročju. Pograbil sem še nekaj z klubske mize, sploh ne vem več točno kaj. A me je zaustavil poznan dotik. Lev se je postavil pred mene, me s svojo drobno postavo blokiral. Spustil sem stvar iz rok, po licu so mi pritekle solze. Skril sem se v Levov objem. »Šššš, vse je ok« je rekel mirno in poljubil moje čelo. Tudi Juna se je stisnila k nama, saj ni vedela za kaj se gre. Videla je le, da jočem. Oče je ugasnil televizijo. »Akin...« je šepnil in me potegnil v svoj objem. »Lahko bi nama povedal...saj veš, da te imam vseeno rad...« je rekel. Mami se je tresla, »to pomeni, da si tudi ti...gej...« je zajecljala in pogledala Leva. »Nama imata kaj za povedati?« je vprašal oče previdno. Z Levom sva se spogledala, preveč prestrašena, da bi lahko pojasnila v kaj sva se zapletla, kako se ljubiva. Odkimal sem in Lev je odločno rekel »ne«. Starša sta zavzdihnila, »bog vama pomagaj, jaz ne vem nič več« je rekla mami.
YOU ARE READING
ZASEBNA LAST BRATA
Romance"Akin me je objel okoli ramen in me potegnil k sebi, kot prijatelj. Roki sem ovil okoli njegovega pasu in ju združil pri boku. Ljubeznivo in zaščitniško me je poljubil na čelo, kot brat. Pogledal sem ga v oči in poljubil me je na usta, kot partner...