23. DEL

320 9 5
                                    

»Akin«

Čudovite sanje. Njegovo dihanje je bilo tako resnično in njegov vonj, ki bi ga vedno kjerkoli prepoznal. Nežen dotik, ki je prebudil živčne končiče po celem telesu. Dotik, podoben poljubu, ki se je približeval mojemu mednožju. In kar naenkrat sem se počutil tako svobodno, tako golo. Bil sem tako vzburjen, tako potreben in tako blizu vrhuncu. A nisem hotel, da se konča. Vedno znova sem želel občutiti te občutke, ki so me izzivali in me držali le milimetre stran od orgazmične eksplozije. Na tiču sem čutil mehke vroče ustnice, nežen dotik roke. Vse je bilo tako resnično, vse sem lahko zares čutil. Potem sem se v nekem momentu predramil. Buden sem zopet občutil roke na sebi. Torej niso bile sanje, sem pomislil. Zapiskal sem in mednožje potisnil proti tistemu kar me je zadovoljevalo. Čeprav nisem želel, sem moral pogledati dol. Po tihem sem vedel kdo je in v resnici sem ga hotel tam. Spogledala sva se, izgubil bi se lahko v teh jantarjevih očeh. Ostala sva nepremična. Ko sem želel odreagirati, je odreagiral tudi Lev. Vzel me je v svoja usta. Z jezikom zaobjel dolžino mojega tiča. Trznil sem in vzdihnil. Pogled nanj z mojim tičem v ustih me je še bolj rajcal. Z glavice je obliznil moj izliv in me sunkovito nabil v svoje grlo. Takih občutkov še nikoli nisem doživel, tako blizu orgazma, pa kar nisem hotel čez. »Jebi se, jebi se...« sem obupano šepnil, zaradi tega ker je bil fant, zaradi tega, ker je bil tako prekleto dober, zaradi tega ker me je obvladal. Po licu mi je stekla solza. Svoje prste sem zaril med pšenične svilene lase in ga nagonsko še bolj potegnil k sebi. V glavi se mi je zavrtelo in v tiču sem čutil eksplozijo. Zarjovel sem in v dlaneh mečkal blago posteljnine pod sabo. V nekaj potezah sem se izlil v njegovo grlo. Zadihano sem obstal. Srce me je bolelo, v prsih me je žgalo od poželenja po fantu, zaradi želje po še. Moj ego je zbiral vse te občutke in jih spreminjal v bolečino. Zaradi svojega ega sem jokal, ker nisem hotel ljubiti fanta.

»Zakaj?« sem vprašal v ponižni radovednosti. Rahlo se je nasmehnil, ves zadovoljen »želel sem, da probaš, preden lahko pravično sodiš in razpravljaš«. Najprej mi ni bilo jasno o čem govori, potem sem se spomnil pogovora, ki smo ga imeli s sošolci in ekipo med prosto uro. Lev je imel prav, ni bilo prav, da sem sodil, da sem trdil svoje. Moje trditve so bile napačne, fant me je zadovoljil boljše kot katerokoli dekle in prvič, se mi je zgodilo, da en orgazem z njim ni bil dovolj. »Všeč mi je tvoj okus« je šepnil, prepoznal sem njegov sramežljiv glas. Zardel sem in skril pogled. Pustil me je samega, pa tako zelo sem si želel, da bi se ulegel ob mene, zaspal ob meni.

Vprašal sem se kakšen bo najin naslednji trenutek, naslednji dan, teden, mesec. Tokrat je bilo prvič, ko sva šla čez prepovedano mejo.


»Lev«

Zjutraj sem se zbudil, zapacan kot, da bi imel mačka. Ura je bila že pozna, nikoli nisem spal tako dolgo. V hiši je bilo mirno, preveč mirno. Takoj sem se spomnil nočnega dogodka z Akinom, njegovega tiča, njegovega vzdihovanja, njegovega okusa. V trenutku sem se vzburil, ves potreben še od prejšnjega večera. A si nisem privoščil potešitve. To je bila kazen, za moj greh.

Akina ni bilo več v hiši. Očitno je bilo, da se je izogibal srečanju z mano. Nikoli ni šel tako zgodaj od doma. Spoznanje, da je šel od doma brez slovesa, me je bolelo. Sedaj me verjetno sovraži, sem si govoril. Le kaj sem razmišljal. Sedaj sem ga izgubil za vedno.

To je bil najdaljši dan v mojem življenju. Ure so se noro vlekle. Cel dan sem premleval svoje dejanje, trdil kako narobe je bilo in se po drugi strani prepričeval kako prav je, da sem poslušal svojo intuicijo. Neštetokrat sem prijel telefon v roke in že natipkal sporočilo, ki pa ga potem nisem poslal. Besedo za besedo sem vedno znova zbrisal pa spet natipkal. Ko sem končno dočakal večer, sem skoraj stekel pod tuš. V upanju, da bom z vodo spral s sebe vso odvečno čustveno prtljago, vso bolečino, nepotrebne misli in dvome. Nase sem navlekel oprijeto pižamo v sivi barvi z majhnimi roza srčki in se zakopal v posteljo. Gledal sem v telefon, komaj zadrževal solze v očeh. Akina še vedno ni bilo doma. Potem sem kar naenkrat opazil rdečo lučko v opozorilo, da se nekdo na hodniku približuje mojim vratom. V sobo je vstopil Akin. Izgledal je tako utrujen, a so se mu oči zasvetile, ko sva se spogledala. Torbo za trening je naveličano odložil na tla, »zmagali smo« je rekel in prekinil tišino. »Hmm?« mi ni bilo jasno. »Zmagali smo tekmo. Danes smo bili na obali, a si pozabil?« je vprašal resno. Šele takrat sem se spomnil. Tekmo so imeli v mestu na obali štiri ure vožnje stran. Zato je šel tako zgodaj od doma, zato ga cel dan ni bilo doma. Med mojim mučnim razmišljanjem se je približal postelji, »si ti ok?« je previdno rekel. Pokimal sem, brez besed. Usedel se je k vznožju postelje tako, da je hrbet naslonil na steno in noge stegnil čez posteljo. Sam sem sedel v turškem položaju, pokrit in naslonjen na vzglavje postelje. Spet sva se spogledala, si brez besed zrla v oči. Njegov pogled je v meni povzročal metuljčke. »Cel dan sem čakal, da pridem domov...k tebi...zakaj si izbral ravno tak dan, ko sem bil cel dan nedostopen« je mirno rekel, z ljubeznijo v očeh. »Morava se pogovoriti, nočem, da je med nama čudno« je nadaljeval. Strah me je bilo besed »morava se pogovoriti«. Pokimal sem. »A se zavedaš kaj se je zgodilo? A se zavedaš, da sem...fant« je rekel s tresočim glasom. Ok, tega res nisem pričakoval. Mislil sem, da se bo bolj osredotočil na besedo brat. »Ja in...« sem odgovoril. »Torej si gej?« je bil direkten. »Ja« sem iskreno rekel. Ni imelo več smisla, da bi tajil svojo spolno usmerjenost po tem, ko sem spretno pocuzal njegovega tiča. Nasmehnil se je »lahko bi mi preprosto povedal, ne pa pokazal...« je rekel v hecu. Takoj sem začutil kako so moja lica zardela, »jebi se« sem odgovoril v bran.

»Brata sva« sem šepnil brez smisla. »Saj se ne bova poročila« je odgovoril lahkotno in me presenetil. »Zakaj si to naredil?« me je vprašal ponovno, kot da bi hotel drugačen odgovor. »Saj sem ti rekel, ker sem slišal pogovor« sem vztrajal in sam pri sebi dodal, »ker sem te že dolgo želel«.

»A je bilo to prvič?« je vprašal radovedno. Odkimal sem. Ni deloval presenečeno, »a koga poznam?« je vprašal z malo bolečine v glasu. »Ash« sem rekel kratko. Njegov obraz se je spačil. »A samo nekajkrat na začetku šolskega leta« sem dodal hitro. »A boš povedal staršema?« sem moral preveriti. Odločno je odkimal, »ne zakaj bi jima povedal« je odgovoril in me pomiril. Spet sva si zrla v oči kratek čas. »A ti je bilo všeč?« je preveril z nagajivostjo v očeh. »Ja, zelo« sem rekel in začutil kako se je moj tič prebudil. »Pa tebi?« sem pogumno vprašal. Nasmehnil se je in počasi vstal. »Na to ti ne morem odgovoriti« je rekel, poln bolečine, kot da nekaj v njem ne bi dovolilo, da prizna čustva do fanta. To je bilo prvič, ko mi ni odgovoril.

Približal se mi je in s palcem pobožal mojo spodnjo ustnico. Nežno se je dotaknil uhana, ki sem ga imel na desni strani pod ustnico. Potem se je nagnil k meni, se me dotaknil s svojim jezikom. Polizal je del spodnje ustnice in se počasi pomaknil na zgornjo. Nisem se upal prestaviti. Potem me je nežno poljubil, okusil notranjost mojih ust, zagrizel v ustnico in jo pocuzal tik preden jo je spustil. Najboljši poljub v mojem življenju. Nikoli se ne bi mogel naveličati njegovih poljubov. »Daj si nazaj obroček« je željno ukazal in me še enkrat poljubil. Z levo roko me je prijel za vrat in z desno nagnil mojo glavo v levo stran. Potem je nežno poljubil moj vrat, ga polizal in spretno zagrizel v majhen košček kože, ki jo je pocuzal. Napake ni želel ponoviti, označil je svoj teritorij. Tisti trenutek, sem postal zasebna last svojega brata.

Glasno sem vzdihnil ob občutkih v telesu in užitku, ki ga je povzročil Akin in ob orgazmu, ki sem ga doživel brez, da bi dražil željnega tiča. Preden je izstopil iz sobe, mi je rahlo namignil z glavo. Vedel sem, da želi, da zaspim ob njemu.

ZASEBNA LAST BRATAWo Geschichten leben. Entdecke jetzt