»Akin«
V šoli je bilo kdaj res težko, ko sem za sabo slišal šepetanje in zbadanje. In nekateri v šolski ekipi so vidno spremenili odnos do mene. Sedaj sem šele spoznaval kdo so moji pravi prijatelji in teh ni bilo veliko.
V nogometnem klubu je bilo drugače. Ko sem se razkril članom ekipe so me sprejeli boljše kot v šoli. Je pa res, da so bili starejši, bolj zreli in tudi bolj profesionalni. V klubu so bili zaradi nogometa, ne zaradi dodatnih šolskih pik.
Eric, pod kapetan me je pogledal in se na skrivaj nasmejal. Počakal je, da sva ostala sama v garderobi. Prijateljsko me je potrepljal po ramenu, »čakal sem na to« je rekel. »A si vedel, da sem gej?« sem bil začuden. Pokimal je »moj gej dar se nikoli ne zmoti« je dodal in mi v hecu osladno pomežiknil.
Zadnje čase sem tudi veliko več risal in tega nisem več tako skrbno skrival. Tudi očetu sem pokazal kakšno svojo risbo in bil je naravnost navdušen.
Eno jutro sva z Levom zopet tekmovala kdo bo prvi v kopalnici, kdo bo prvi lulal. Oba sva bila istočasno pri školjki, oba sva istočasno odmaknila spodnjice nižje. Opazoval sem kako je Lev zopet prijel svojega tiča na edinstven način med kazalca in sredinca. »Tudi mojega primi kdaj tako...« sem rekel mirno in ga opazoval med lulanjem. »Zakaj? A ti je všeč?« je preveril in se zraven sramežljivo nasmejal. Pokimal sem. Lev je z roko segel k meni, me prijel med prste, tako kot sebe. Postavil se je ob moj bok, stopil na prste, da je bil višji in poljubil moj vrat, mojo ramo, moje ustnice. Božal in drkal me je počasi in grobo. Njegove oči so bile tako željne, njegov pogled tako nagajiv. Nisem zdržal več, naslonil sem se na hladne ploščice na steni ga za zgornji del pižame potegnil k sebi v svoj objem. Zarežal se je in me poljubil. Z roko sem poiskal njegovega že napol trdega tiča. Nekajkrat sem ga čutno podrgnil in že me je dohitel. Tesno sva se držala drug drugega, si zrla v oči in skupaj doživela jutranji orgazem.
Prišel sem iz treninga in si na televiziji ogledal tekmo svoje najljubše nogometne ekipe iz tujine. Čez čas se mi je Lev pridružil. Vrgel se je na kavč in par minut gledal tekmo z mano. Potem je spregovoril »a ti veš zakaj lahko zdržim na vseh tvojih tekmah in gledam vse dolge igre na televiziji s tabo ali očetom?« mi je rekel. Skomignil sem, »ne vem, zato ker je napeto...« sem ugibal. Zarežal se je »Akin nogomet ni napet« je rekel in mi pokazal jezik. »Zato, ker vas opazujem...drugače kot vsi ostali...jaz gledam vse majhne dotike, vse prijeme za rit in druge intimne predele, ki si jih delite med sabo med igro, vse po pomoti dvignjene majčke...vse predrzne poglede skritih gejev v ekipi, ki samo čakajo na priložnost, da bodo potipali soigralca...« je odgovoril veselo. Ostal sem šokiran, odprtih ust, »ti to resno? To gledaš? Od cele igre se ti fokusiraš na dotike?« sem preveril in odkimal z glavo ob Levovi porednosti. Pokimal je, se nagnil k meni, mi podaril hiter poljub in me pustil samega s tekmo na ekranu in daljincem v roki.
Ne spomnim se več zakaj točno, a vem, da sva se z Levom prerekala glede nepomembne stvari. Prerekanje se je zelo hitro spremenilo v hec. Začela sva se prerivati in žgečkati. Se vmes prijemati za intimne dele in se smejati na ves glas. Tudi lovila sva se po hiši, pristala na tleh med hodnikom in dnevno sobo. Lev je sedel na meni, me žgečkal z rokama pod mojo majico. Režal sem se, še bolj ker se je želel z obrazom preriti do mojega vratu me ugrizniti. Branil sem se, ga žgečkal nazaj, desno roko tiščal v njegovo trenerko. Bila sva glasna, razposajena in neprevidna. Vhodna vrata so se odprla. Prehitro, da bi lahko odreagirala, prehitro, da bi sploh zaznala, da naju mami opazuje. Lev se je uspel prebiti do mojega vratu, lizal in sesal me je, jaz pa sem se prikupno smejal, vse dokler je nisem videl. Lev je takoj začutil mojo napetost, obrnil je glavo v momentu, ko se je mami razjezila na naju. »Kaj za vraga počneta? Kaj je narobe z vama dvema? Kako se to obnašata? Lev!« je vpila. Bila je tako noro besna. Videl sem, kako so se ji roke tresle, kako jo je videno presenetilo. Lev se je skobacal z mene, a se ni odmaknil stran, kot da bi se bal mami, kot da bi pri meni iskal zavetje. Vstal sem, podal Levu roko, da sem mu pomagal vstati. Postavil se je ob mene, v tišini gledal mami, kot da sta imela med sabo tiho vojno, ki je jaz nisem razumel. »Bosta pojasnila?« je vprašala. Lev je poiskal mojo roko, jo stisnil, kot da bi si nabral pogum. »Ne!« je jezno odvrnil. »Akin?« je vprašljivo pogledala še mene, »sem mislila, da sem ti enkrat že pojasnila« je dodala in me zopet opomnila, da to ni primerno obnašanje. Jezno sem pihnil, besen ker je od mene pričakovala nemogoče. Brez besed sem ji obrnil hrbet in se povzpel po stopnicah. Lev je trmasto zavzdihnil in pritekel za mano. Sam sem hitro pozabil na pripetljaj, Lev pa je bil še tri dni jezen na mami, onadva sta imela drugačen, bolj povezan odnos. Vem, da je sovražil, ko se je mogel postavljati in izbirati mojo ali njeno stran.
DU LIEST GERADE
ZASEBNA LAST BRATA
Romantik"Akin me je objel okoli ramen in me potegnil k sebi, kot prijatelj. Roki sem ovil okoli njegovega pasu in ju združil pri boku. Ljubeznivo in zaščitniško me je poljubil na čelo, kot brat. Pogledal sem ga v oči in poljubil me je na usta, kot partner...