25. DEL

288 8 0
                                    

»Akin«

Še nekaj časa nisem sprejel svojih čustev in občutkov, ki sem jih imel do Leva. Ne zaradi tega, ker je bil moj brat, ampak zaradi tega, ker je bil fant. Nikoli nisva nič dorekla in po prvem prepovedanem dogodku, dolgo nisva preplezala visoke ograje, ki sva si jo oba postavila, za vsak slučaj. Le spala sva skupaj, vsak večer.

V sebi sem norel. Že samo pogled na Leva je vplival name in na moje telo. Odkar sem ga poljubil sem koprnel samo še po njegovih ustnicah. Poskusil sem se poljubljati z dekleti, a nisem našel tega, kar mi je dal Lev. Kljub temu, da sem se zavedal želje po Levu, fantu, tega nisem priznal niti sebi, kaj šele komu drugemu. Tega dela sebe preprosto nisem želel sprejeti. Verjel sem, da bom lahko živel v senci, skrit v omari. Skrival in obvladal željo po Levu, tako kot vsa leta do sedaj.

A je bilo včasih prekleto težko. Spomnim se na primer, ko sem sedel v jedilnici, z očetom in Juno igral karte, medtem ko sta mami in Lev kuhala kosilo. Pogled mi je vsake toliko časa odneslo k Levu. V nekem momentu sem ga ujel, ko je pod vodo spiral sveže lignje, vanje tiščal svoje vitke prste in spiral ter čistil njihovo ozko notranjost. Videl sem kako nagajivo se je nasmehnil, ko so njegovi prsti rinili v tesno luknjico. Vedel sem na kaj je mislil. V trenutku sem se vzburil, brez da bi to lahko kakorkoli preprečil.

Spet drugič sem na trati za hišo ležal na ležalniku in bral revijo. Juna se je kopala in Lev jo je opazoval ter čisto nedolžno lizal sladoled. Pisano lučko. Z jezikom je opletal okoli nje, polizal vsako stopljeno kapljico, jo kdaj pa kdaj vzel celo v usta, se z njo igral. Neštetokrat sem ga že videl z lučko, name nikoli ni imel takega učinka. Takrat pa sem videl samo še spreten jezik, poželjive ustnice in mojega tiča v njegovih ustih. Komaj sem se izmuznil v hišo, ves zardel in osramočen.

Res sem se trudil, hotel sem biti z dekleti, hotel sem občutiti to, kar sem občutil z Levom. Hotel sem biti strejt. Znašel sem se na veceju s privlačno punco. Poljubljala sva se, vsa željna mi je odprla hlače in me vzela v usta. Bil sem trd, a ne tako kot z Levom. Trudil sem se, se skušal vživeti. Mislil sem na pornografijo, mislil na prsi, ritke in lulike. A je delovalo le nekaj sekund, potem sem imel v glavi Leva. Bil sem kot v transu, vse kar sem si želel v tistem momentu je bil orgazem, potešitev. In kar ni in ni mi prišlo, nikakor nisem mogel čez. Poklical sem Leva. Takoj, ko sem samo slišal njegov glas je moj kurac bolj otrdel. »Pomagaj mi...prosim« sem šepnil roteče. »Nikakor ne morem...noče mi...« sem rekel jecljaje. »Ti ne pride?« je izzival. Zagodel sem. »Si s punco, ti ga vleče?« je vprašal. »Bi rad, da ti pride?« je rekel. »Ja, prosim« sem bil nemočno željan. »A si potreben?« je preveril. »Ja« sem odgovoril. »A si trd in velik?« je nadaljeval in me izzival. »Ja« sem rekel pohotno. »A razmišljaš o meni?« je nadaljeval. »Aha« sem vzdihnil in v glavi videl Levove ustnice kako me obdelujejo. »Reči naj neha...naj se odmakne« je bil resen. »Kaj?« sem šokirano rekel. »Reči ali pa prekinem« je ponovil strogo. Vseeno mi je bilo za dekle, »nehaj in pojdi ven« sem ukazal hladno. »Priden. Sedaj pa ga primi v roke, božaj se in ga drkaj« je nadaljeval. Prijel sem se v roko, bil sem tako blizu potešitvi, bil sem tako trd in na robu. »Si me želiš?« je preveril, slišal sem pohoto v njegovem glasu. Slišal sem njegovo vzdihovanje, čeprav ga je vztrajno skušal zatajiti. Vzdihnil sem, njegove besede so me ponesle čez rob. Orgazmično sem se izliv po tleh in steni majhnega veceja. Ko sem prišel nazaj iz drugega sveta, je bila linija že prekinjena.

Bila je sreda, prav spomnim se, ker je bilo to že drugič, ko sem opazil kam gledajo in bežijo Zaynove oči. Ampak sem to dojel šele, ko je privolil v Zivin intervju za šolski časopis, čeprav ni nikoli maral javne izpostavljenosti. Zaynu je bila všeč Ziva, zmešano pisano dekle, Levova najboljša prijateljica.

ZASEBNA LAST BRATAWhere stories live. Discover now