31. DEL

315 7 0
                                    

»Akin«

Med poletjem sem pozabil na svoj ego, na ne sprejemanje sebe, svoje spolne usmerjenosti, svoje želje po fantu, ki je povrh vsega še moj brat...vse zaradi družbe. Tudi, če sem bil prepričan, da sem drugačen, da sem spremenil pogled na neke stvari, sem hitro zopet padel nazaj na stare tire. Mami je bila tista, ki me je vedno znova spomnila na to kako narobe je, da sem tako povezan z Levom. Ko je prišel september in sem se vrnil v šolo, je prišel nazaj tudi moj problem, moja dilema. Moja želja po tem, da bi se drugim kazal v idealni luči, v luči vrhunskega športnika, v luči strejta.

V šoli se z Levom nisva toliko družila, ko pa sva se je bila zraven vedno moja in njegova družba. Doma je bilo drugače, doma sem bil samo njegov. Kot, da bi izklopil stikalo, sem pozabil na svoj ponos, pozabil na zanikanje in upiranje.

Fantje iz kluba so vztrajali, da se pridružim rojstnemu dnevu, ki ga je imel golman ekipe in čeprav sem imel kar nekaj izgovorov, vseeno nisem nič dosegel.

Zabava je bila čisti razvrat. Nekaj časa sem bil še previden, a me okolica hitro potegnila vase. Najprej samo ples in divjanje, petje na ves glas, celo karaoke. Potem je prišla žeja, začel sem z vodo, a so mi hitro vrinili alkohol. Kopanje v bazenu, čeprav je bil oktober. Punce so se gnetle okoli nas. Tudi, če sem se hotel odmakniti, je bila vedno katera, ki se je obešala name. Bil pa sem tako potreben, tako zelo željan Leva, ki se mi je ves čas potikal po mislih. V nekem momentu me je zmanjkalo, slišal sem bežne glasove, čutil premikanje na sebi. Predramil sem se, na sebi videl dekle, ki me je jahalo. V trenutku sem bil tako noro jezen. V sobi sem prepoznal glasove, okoli naju sta bila še dva tipa iz ekipe, vsak s svojo punco. Dvignil sem se in jo porinil s sebe, a me je hitro potegnila nazaj nase. »To stari, pokaži ji svoje...« se je zadrl en. Presekalo mi je, zaril sem se vanjo jo fukal grobo in hitro. Občutek je bil prijeten in minilo je že nekaj dni odkar mi je nazadnje prišlo, s samozadovoljevanjem. Tudi, če bi hotel, ne bi mogel zaustaviti svojega orgazma. Oči sem močno zatiskal, nisem je mogel gledati. Ko se je nehala zverinsko dreti, sem se počasi ustavil. S sebe sem potegnil poln kondom in po hiši poiskal svoja oblačila. V kopalnici sem si spral obraz, bil sem povsem trezen. Ura je bila dve zjutraj in mene je vedno bolj grizla slaba vest.

Že zunaj sem opazil rahlo luč v Levovi sobi, verjetno je še vedno igral igrice. Od tihotapil sem se po stopnicah, vstopil v Levovo sobo. Po sobi se je razlivala mirna glasba. Zaprl sem vrata za sabo, skušal pogoltniti velik cmok v grlu in neprijeten občutek v trebuhu. Lev me je pogledal, me pozdravil. Vstal je in se mi približal. Potem se je v trenutku zresnil in me pogledal, ves razdražen. »Smrdiš...smrdiš po seksu« je rekel z gnusnim izrazom na obrazu. Karkoli bi mu takrat rekel ne bi bilo dovolj dobro za opravičilo. Od mene se je odmaknil za korak. Oči so se mu zasolzile. »Ja vem« sem odgovoril mirno. »Jebi se!« mi je zabrusil nazaj in se odmaknil še za en korak. »Kaj...kaj pa naj, to so potrebe Lev, razumi me...saj ni, da lahko s tabo seksam, fant si, moj brat si, čeprav si te močno želim...« sem se želel pojasniti, na koncu sem že šepetal, ker nisem imel več moči. Tudi meni so pritekle solze iz oči. »To je samo izgovor, kar priznaj! Vedel sem, da ti ne bom nikoli dovolj, preveč si...preveč...jaz te...vedno bi te...samo reči moraš...ampak ne, ti greš raje k pičkam, se z njimi fukaš, stavim, da ti je všeč, ko se dere pod tabo, ko...«. Prekinil sem ga, nisem mogel več poslušati njegovih besed, njegovih mučnih misli. Zagrabil sem ga in ga grobo potisnil na steno, da je bil obrnjen stran od mene. Privil sem se tesno k njemu. V trenutku je utihnil. Z enim sunkom sem mu slekel tesno pižamo. Stal je pred mano, spodaj brez. Takoj sem otrdel, tič je skoraj uničil zadrgo na mojih kavbojkah. Roke sem ovil okoli njegovega ozkega pasu, pobožal trebuh, bradavički, ki sta se v trenutku napeli. Poljubljal sem njegov vrat, tilnik. Prepustil se mi je. Pustil, da ga dražim. Dvignil sem majico in mu jo zavil nazaj čez glavo, da sem razkril njegova prsa in trebuh. Njegovi roki sem naslonil na steno, nakazal naj tam tudi ostaneta. Počasi sem pobožal njegovo mednožje, v roko prijel tiča, ki je bil že vzburjen, trd in željan potešitve. Lev je ob mojem dotiku zadrhtel, vzdihnil in se še bolj približal k meni. Med palcem in kazalcem sem stiskal majhno bradavičko, užival ko je potrebno godel. Božal sem ga in dražil. Vmes sem med njegovi ritnici nabijal svojega tiča preko kavbojk. Čutil sem kako je začel utripati. Zagrizel sem v njegov vrat, pošprical steno z njegovim izlivom. Tudi meni je prišlo, čutil sem mokroto v svojih spodnjicah. Zadihano sva obstala. Lev je zdrsel ob steni navzdol, zavzdihnil in zajokal. Objel sem ga, ga potegnil k sebi, poljubil njegovo čelo. »Ne morem več tako, morem ti povedati...« je rekel tiho. »Že, ko sem bil star deset sem vedel, da sem drugačen, trudil sem se biti povprečen, normalen pa ni šlo, všeč mi je bila tvoja pozornost, všeč mi je bilo biti blizu, te opazovati. Potem sem si zadal, da bom stran od tebe, zatiral željo po tebi. Nehal sem se objemati s tabo, da ne bi kaj posumil, da me družba ne bi zavrgla. A sem te pri dvanajstih videl pod tušem in dobil prvo erekcijo. Šokiralo me je. Ampak ne tako zelo kot takrat, ko sem te prvič videl s punco. Jokal sem. Mislim sem, da bom umrl. Želel sem biti na njenem mestu. Nič drugega ni bilo pomembno«. Njegove besede so me presenetile, nisem si mislil, da se je Lev tako dolgo zavedal svojih čustev do mene. V trenutku sem razumel zakaj so ga tako motile moje punce, zakaj je tako trpel. Še bolj sem ga stisnil k sebi. »Če te ne morem imeti...nočem...nočem imeti sebe...« je šepnil in še bolj zahlipal. »Lev, pomiri se. Tu sem. Tvoj sem. Od sedaj naprej, samo tvoj« sem resno rekel. Pogledal me je v oči in me poljubil.

ZASEBNA LAST BRATAWhere stories live. Discover now