»Akin«
Po terapijah katerih sva se morala udeležiti nekajkrat, ker naju je mami našla zjutraj skupaj v isti postelji, je bilo v hiši nekaj dni zatišja. Vse dokler mami ni dobila strokovnega mnenja o najinem odnosu. Psihoterapevtka ni videla nič slabega pri najini tesni bratski povezanosti. Še prej obratno, bila je mnenja, da bilo dobro, če bi nekaj časa preživela skupaj, da je lahko ta navezanost in fizična bližina posledica odraščanja ter tega, da imava vedno več obveznosti in premalo časa za medsebojno druženje.
Zato sta šla starša tisto leto na morje skupaj z Juno, naju pa sta poslala na počitnice k babici in dedku, očetovima staršema na deželo. Stara starša sta živela v majhni hiški z le eno dodatno sobo, zato sva morala z Levom spati na isti postelji, čeprav sta stara starša tako nasprotovala, da je dedek želel iti kupiti še eno dodatno ležišče, a sva ga prepričala, da nima smisla. Jaz sem pomagal dedku z »moškimi« opravili, Lev pa je posedal v kuhinji in pomagal babici. Takrat je dobil še večjo voljo za pripravo in kuhanje jedi. Babica mu je pokazala nekaj zanimivih kuhinjskih trikov in mu dala svojo knjižico receptov.
Tudi tiste dni sva se tuširala ločeno, ker babica ni dovolila, da bi bila skupaj v kopalnici. Zvečer, ko sem, pripravljen za spat, sedel v sobi in risal v svoj zvezek za skiciranje, je Lev po tuširanju prišel v sobo, stopil za mene in me objel, vprašal kaj počnem. Želel je, da mu pokažem kaj čečkam. Nisem mu želel razkriti svoje skrivnosti, zato sem ga prijel za roki ga nežno odrinil in zvezek hitro potisnil v svojo torbo. Hitro sem spremenil temo, »danes si me snemal« sem rekel. Zardel je, a ni zanikal. »Pokaži mi« sem prosil. Najprej ni želel, samo gledal me je in molčal. Potem je pokimal in segel v torbo. Pograbil je kartico, jo vstavil v prenosni računalnik in mi pokazal filmček, ki ga je naredil. Oči so se mu kar svetile, ko je posnetek gledal z mano. Tudi sam sem bil navdušen. Nisem se zavedal, da je moja postava tako razvita. Rekel sem mu »nisem si mislil, da me vidiš na tak način. Ta filmček je prav seksi«. Pokimal je in rekel »Akin tvoja postava je čudovita, tako noro lep si«. Ob njegovih besedah me je nekaj prijetno stisnilo, vem, da sem zardel. »Hvala« sem šepnil, »tudi ti si lep Lev« sem rekel in ga pobožal po licu.
Zadnjo noč pri starima staršema sem nemirno spal. Sanjal sem čudne reči, sanjal sem moška telesa. Verjetno zaradi filmčka o meni, ki mi ga je pokazal Lev. Bilo je tako prijetno, tako mi je prijalo. Bil sem vzburjen in nekaj me je tako izzivalno božalo. V naslednjem trenutku pa sem slišal Levov glas, ki me je budil. Prestrašil sem se, ko mi je povedal, da sem ga prebudil s svojim mrmranjem in premikanjem. Tako me je bilo sram. Stekel sem v kopalnico. Moj tič je bil boleče vzburjen in tako malo mi je manjkalo. Roko sem potisnil v hlače in se pobožal. Predno mi je prišlo sem razgalil glavico tiča, da sem poškropil umivalnik pred sabo. Hitro sem počistil za sabo in šel nazaj v sobo. Lev je že dremal. Pobožal sem ga po obrazu in se mu iskreno opravičil. Ni delovalo kot, da se je preveč sekiral. Rahlo se je nasmehnil, se privil k meni in zaspal na mojih prsih.
Drugi letnik srednje šole je bil drugačen. Z Zaynom sva postala res dobra prijatelja. Zayn je že dolga leta treniral vrsto kolesarjenja spust (angl. downhill) in prosti spust (angl. freeride) pa sem šel kakšno soboto ali nedeljo skupaj z njim na trening. Posodil mi je enega svojih koles in opremo, da sem se lahko tudi sam amatersko vozil po hribu navzdol. Zayn je vedel kar nekaj stvari o meni, zaupal sem mu. Po vsem tem času je bil poleg Leva edini, s katerim sem se odkrito pogovarjal.
Jaz sem bil že kar nekajkrat pri njemu doma zaradi kakšnih šolskih projektov, medtem ko Zayn še ni bil pri nas doma. Nisem želel, da bi izgledalo čudno, da bi mislil, da je karkoli narobe, pa sem ga tisti petek povabil k sebi. Skupaj sva delala na šolskem projektu za zgodovino v jedilnici. Domov je prišel Lev. Ravno sem stal v kuhinji, takoj ko me je zagledal je pritekel do mene in me objel »v finale sem prišel« je zavriskal. Dvignil sem ga in ga zavrtel po kuhinji. Pozabil sem, da je Zayn v jedilnici. Lev je obstal, ko se je pred nama pojavil Zayn. Videl sem kako ga je premeril s pogledom, se ustavil na mišicah, ki so kukale izpod rokava. »To je najbrž tvoj brat...« je Zayn pogumno prekinil neprijetno tišino. »Ja, oprosti. To je Lev, moj brat« sem rekel jecljaje, »Lev to je Zayn« sem dodal še tišje. Lev ga je resno pogledal, potem pa se je zarežal. »Kaj delata?« je vprašal in se vrgel na jedilno mizo. Pregledal je najine zapiske, »tule je narobe letnica« je takoj opazil. »Koliko si pa ti star mali, sem mislil, da si šele osnovna« je rekel Zayn. Lev je zarenčal, vem kaj ga je zmotilo. Le jaz sem ga lahko klical mali. Zayna je s prstom frcnil v glavo in strogo rekel »Lev sem, ne mali«. Nasmehnil sem se medtem, ko je Zayn zatulil »ej to boli«. »Levov IQ je visoko nad povprečjem« je bilo vse kar sem rekel. »Wau noro potem mi lahko ti pomagaš pri matematiki« je predlagal Zayn. Levove oči so se zasvetile, ugriznil se je v spodnjo ustnico in pokimal. Izgledal je kot pohotna najstnica. »Lev!« sem strogo rekel in ga potisnil dol z mize, Zayn pa se je le zarežal. Je bil Levu Zayn všeč? So mojega brata privlačili fantje? Ne, seveda ne. Povedal bi mi.
»Lev«
Čez počitnice sva šla za nekaj dni k babici in dedku, medtem ko sta šla starša na morje z Juno. Baje sva z Akinom rabila čas za naju.
En dan je Akin pomagal dedku pri prekopavanju vrta. Opazoval sem ga. Sonce se je zažiralo v njegovo že tako temno polt. Po obrazu in vratu mu je tekel znoj, njegovi lasje so bili čisto mokri. Bil je čudovit. Videl me je, mi pomežiknil in me prosil za vodo, prinesel sem mu jo. Potem sem vzel svoj kamero in ga pričel snemati. Prvič v takem dejanju in prvič odkar se je njegovo telo razvilo in postalo čisto moško. Njegov pogled je bil najlepši takrat, ko je gledal navzdol v zemljo in me potem pogledal navzgor. Opazoval sem njegove privlačne mišice, ki so prekrivale celo njegovo telo. Najprej sem se ustavil na izrazito razvitih ramenskih mišicah, potem na rokah. Njegove dlani so bile velike in prsti dolgi. Nadaljeval sem s telesom. Posnel sem njegove široke nabite prsi, napeti bradavički. Njegov mišičast trebuh, ozek pas, boke in dve poti linij na bokih, ki so vodile v njegove hlače. Ta video posnetek je bil moj najboljše dodelan filmček.
Zadnjo noč pri babici in dedku, me je sredi noči nekaj prebudilo. Ležal sem na boku obrnjen k steni. Tudi Akin je ležal na boku za mano, svojo roko je imel čez moje telo, vendar je bilo med nama še nekaj prostora. Nemirno je spal. V bližini svojih ritnic, sem začutil nekaj trdega. Dregalo je vame. Nič mi ni bilo jasno. Predramil sem se in potipal z roko. Bilo je veliko in vroče. Med nogami mi je zaščemelo, moj tič se je v trenutku prebudil. Takoj mi je postalo jasno kaj je. Zdrznil sem se in zbudil Akina. Povedal sem mu, ustrašil se je. Vstal je in odšel v kopalnico. Ko se je vrnil sem že dremal. Ulegel se je poleg in vprašal »Lev, a si v redu? Nisem želel tega, nisem te želel prestrašiti. Že zelo dolgo nisem imel mokrih sanj. Oprosti mi«. Nasmejal sem se, se privil k njemu in zaspal na njegovih prsih.
Moja soba je na prvi pogled vedno delovala običajno. A če si pogledal bolj podrobno si lahko videl male napravice. V svoji sobi in na hodniku pred sobo sem namestil kamero s senzorjem, ki me je opozorila, z rdečo lučko, ko se je kdo približal sobi. To mi je prišlo prav kdaj, ko sem se samozadovoljeval in gledal gej pornografijo. Ali pa takrat, ko sem s svojimi virtualnimi prijatelji hekal in vdiral v sisteme, seveda za zabavo. Prav tako sem vedel kdaj je kdo v moji sobi, če me ni doma. Kamera mi je javila vsak premik in spremembo. En računalnik je bil moj osebni, na enem sem igral igrice in na tretjem počel vse ostale stvari na internetu od hekanja, do prenašanja podatkov, glasbe in filmov. Ob računalniku sem imel še dvojne slušalke, cel predal diskov s podatki in printer. Moja tehnologija je bila kar se da sodobna, rad sem preizkušal nove stvari. Večino denarja sem zapravil za novosti na področju računalništva, tehnologije in filmografije.
En dan sem bil ravno v mestu, ko mi je aplikacija povezana s kamerami in mojimi računalniki v sobi opozorila na vdor v geslo. Petit, tako je bilo ime mojemu operacijskemu sistemu v telefonu, »pokaži mi napačna gesla«. »Takoj Lev« je resno odgovorila z računalniško ustvarjenim glasom. Takoj, ko sem videl gesla, ki so bila vtipkana, sem vedel, kdo je brskal po moji sobi. »Petit pokliči Akina« sem ukazal.
Bil je petek. Končal sem s fotografskim krožkom in se odpravil domov. Vesel sem bil, izvedel sem, da sem s svojim filmčkom prišel v finale. Akina sem videl v kuhinji in svojo srečo sem želel podeliti z njim. Stekel sem mu v objem in ga močno stisnil . Radostno me je dvignil kot da sem pero in me zavrtel po kuhinji. Kar naenkrat sem zagledal fanta, ki je prišel iz jedilnice. Bil je velik in širok, razvit in mišičast, zelo simpatičen in kar malo mamljiv. Obstal sem in ga gledal. »To je najbrž tvoj brat...« je spregovoril fant in prekinil tišino. »Ja, oprosti. To je Lev, moj brat« je rekel Akin in me pogledal, »Lev to je Zayn«. Rokovala sva se, potem sem se nasmejal in pokukal na mizo v jedilnici »kaj delata?« sem preveril. Takoj sem našel napako pri zapisu letnice. »Koliko si pa ti star mali, sem mislil, da si šele osnovna« je rekel Zayn. Ob njegovi predrznosti sem zagodel. Zayna sem s prstom frcnil v glavo in strogo rekel »Lev sem, ne mali«. Akin se je nasmehnil, medtem, ko je Zayn zatulil »ej to boli«. »Levov IQ je visoko nad povprečjem« je bilo vse kar mu je Akin rekel. »Wau noro potem mi lahko ti pomagaš pri matematiki« je predlagal Zayn in me zapeljivo pogledal. V trebuhu mi je zaščemelo, ko sem pomislil kako bi se učil z njim. Zagrizel sem v spodnjo ustnico in pokimal. »Lev!« je strogo rekel Akin in me potisnil dol z mize. Je bil Akin ljubosumen ker sem opazoval Zayna?
V devetem razredu sem prvič poskusil kavo. Kaj tako dobrega še nisem pil. Postala je moja druga najboljša prijateljica. Prva je bila vedno Bigel.
KAMU SEDANG MEMBACA
ZASEBNA LAST BRATA
Romansa"Akin me je objel okoli ramen in me potegnil k sebi, kot prijatelj. Roki sem ovil okoli njegovega pasu in ju združil pri boku. Ljubeznivo in zaščitniško me je poljubil na čelo, kot brat. Pogledal sem ga v oči in poljubil me je na usta, kot partner...