22. DEL

306 6 0
                                    

»Akin«

Včasih sem šel čez mejo. Odkar sem končal z Zasho sem seksal z nekaj puncami in bolj, ko sem seksal več orgazmov sem želel. Vedel sem kaj se je govorilo po šoli, a nikoli si ne bi mislil, da bi s tem punce težile tudi Levu, mojemu mlajšemu bratu. Ko je en dan prišel v mojo sobo, se zakopal v mojo veliko posteljo in moje odeje sem vedel, da ga nekaj muči. Običajno je prišel k meni v sobo, ko se je hotel skriti pred ljudmi, kot da bi na moji postelji pozabi na vse.

Ko je omenil, da mu težijo punce, sem bil prav zares presenečen. Lev nikoli ni govoril o puncah. A sem kmalu videl, da ni mislil tega kar jaz. Zaupal mi je, da mu težijo in ga sprašujejo, če imam res tako velikega kot se govori po šoli. »In kaj jim rečeš?« sem vprašal izzivalno. Kaj drugega bi mu rekel, govoric nisem mogel zaustaviti, pa tudi puncam nisem mogel preprečiti dostopa do Leva. Zardel obraz je skril stran od mene, ga še bolj zaril v odejo. Vstal sem in se mu približal, »no kaj jim odgovoriš Lev« sem vztrajal. »Ne sprašuj me tega, kaj te briga« je odgovoril trmasto, kot nekakšen otrok. Tako zelo ga je bilo sram, meni pa je bilo to všeč. Začel sem ga žgečkati, »všeč mi je, ko zardiš« sem šepnil in pobožal njegovo lice. »Nič jim ne rečem, saj ne vem kakšen je« je končno odgovoril. »Ne veš? Saj si ga že videl« sem izjavil. Odločno je odkimal, »ne nisem, ne v...«. Stavka ni dokončal. Ostal je brez besed, tema pogovora ga je zamrznila. »Misliš v stoječem stanju? A bi ga rad videl? Ti ga pokažem?« sem izzivalno rekel, brez, da bi razmišljal. Bil je tak moment, prepustil sem se nagonu. Z roko sem segel v trenerko in željnega tiča prijel v roko. »Res je velik, lahko ga pogledaš« sem šepnil ves prevzet in pohoten. Videl sem kako me je opazoval, ko sem ležal ob njem in se zadovoljeval. Videl sem kako se je tudi sam komaj zadrževal, da se ni pobožal. Čisto me je odpeljalo, izklopil sem se. Ko mi je začelo prihajati, je Lev ravno planil skozi vrata. Zbežal stran od grešnega dogodka.

Prvi ljubezenski ugriz na Levu. »Kaj imaš pa to?« sem presenečeno rekel. Bila je nedelja zjutraj, vedel sem da je bil Lev prejšnji večer na Lauovem rojstnem dnevu. Šokirano sem obstal, ko sem na njegovem vratu videl velik rdeč madež. Ljubezenski ugriz. V sebi sem imel neznane občutke, kot nekakšno jezo, bes. Pogledal me je, se z roko prijel za madež, kot da bo zginil, če se ga bo dotaknil. Njegov obraz je v trenutku postal resen in poln obžalovanja. Takoj sem vedel, da je bil z nekom na zabavi. »A si pil?« sem preveril. »Malo« je šepnil s slabo vestjo. V kuhinji sem ga s svojim telesom nenačrtno zaprl v kot med kuhinjske pulte in hladilnik. Spogledala sva se, lahko bi se izgubil v lepoti njegovih jantarjevih oči. A sem ostal resen, želel sem, da ve kako se počutim, čeprav morda to no bila njegova stvar. Imel je pravico biti s komerkoli je želel. »Niso mi všeč ti madeži, ni mi všeč, da te nekdo označuje« sem šepnil jezno skozi zobe. »Tako je...če ne označiš svojega terena, ga pa nekdo drug« je rekel predrzno in se izmuznil iz mojega prijema. Jezno sem zaklel in prijel kozarec, ki bi ga najraje vrgel za njim, a ga nisem.

»Lev«

Zabava za Lauov šestnajsti rojstni dan. Dan prej je nama z Zivo končno priznal, da je gej. Sam sem po tihem vedno sumil, a nikoli nisem silil vanj. Z Zivo sva se samo spogledala, oba z isto idejo v glavi. Lauu sva morala najti fanta.

Zabava je bila ekstra, Ziva je povabila vsakega, ki je bil všeč Lauu. Starša sta mu dovolila zabavo na vikendu malo ven iz mesta, pa tudi s hrano in pijačo nista skoparila. Seveda smo se igrali različne igre in med eno sem spoznal nekega fanta. Zapletla sva se, se mečkala na sedežni in na koncu poljubljala na terasi. Njegovega imena se naslednji dan niti spomnil nisem, je pa na meni ostal madež njegovih ustnic. Natančneje ljubezenski ugriz na mojem vratu. Akin ga je takoj opazil, prestrelil me je s pogledom. »Kaj imaš pa to?« je besno izjavil. Z obžalovanjem sem se prijel za madež, v upanju, da ga starša nista slišala. Hitro sem si stlačil kos kruha v usta in ga poplaknil s čajem. Šel sem v kuhinjo, upal, da ne bo več vrtal vame. A je prišel za mano, s svojo višjo in močnejšo postavo mi je zaprl pot. Naslonil sem se na hladno steno in se zazrl v njegove oči. V njih sem videl bolečino. »Niso mi všeč ti madeži, ni mi všeč, da te nekdo označuje« je šepnil jezno skozi zobe. Srce mi je ob njegovih besedah poskočilo. Tako noro sem si želel, da bi bil on tisti, ki bi mi delal ljubezenske ugrize, da bi bil on tisti, ki bi me označil. A realnost ni bila taka. »Tako je...če ne označiš svojega terena, ga pa nekdo drug« sem rekel preveč predrzno in se izmuznil iz njegovega dominantnega teritorija.

Spomnim se petka, ki mi bo ostal v spominu vse dokler bom živ. Po malici sem imel prosto uro, zato sem se namestil na eno od klopi pred šolo. Najprej sta bila z mano Ziva in Lau, potem se je ustavil še Ash, ki je šel ravno mimo. Kasneje sem ostal sam, glodal sem sendvič in bral sem knjigo o pisanju scenarijev. Malo stran sem slišal glasove, tudi drugi učenci so imeli prosto uro. Čisto po naključju sem ujel del pogovora, ki me je pritegnil, da sem se mu posvetil bolj podrobno, z bolj napetimi ušesi. »Vsa dekleta, ki prespijo pri moji sestri se celo noč derejo in vzdihujejo« je rekel nek fant. »Ja pravijo, da znajo dekleta bolje zadovoljiti dekleta« je komentiral drugi. »Nisem vedel, da je tvoja sestra lezbijka« je rekel poznan glas. »Je ja, že leta vemo zanjo. Nikoli ni skrivala nagnjen do punc« je odgovoril prvi. »Torej to pomeni, da bi tudi fantje morali boljše zadovoljiti fante, kot pa dekleta« se je oglasil en. Vsi so se zasmejali. »Ne to ni mogoče« je rekel nekdo. »Res je, dekleta so definitivno boljša, to imajo v naravi, to morajo obvladati. Ni možno, da bi mi ga tip boljše pocuzal kot punca« je rekel meni dobro poznan glas. Pogovor so nadaljevali, sam pa sem se zgubil v svojih mislih.

Zvečer nikakor nisem mogel zaspati. Premetaval sem se po postelji in razmišljal. Besede, ki sem jih slišal ta dan mi nikakor niso šle iz glave. Tako noro in trmasto sem si mu želel pokazati, da se moti, da ga lahko zadovoljim bolšje kot katerakoli punca.

Okoli polnoči sem vstopil v Akinovo sobo skozi skrivni prehod. Akin je že trdno spal, ležal je na hrbtu. Počasi in previdno sem se splazil k njemu pod tanko odejo. Roko sem položil na njegovo stegno. Ko sem videl, da ni niti trznil ob mojem prihodu sem ga počasi odkril in opazoval njegovo telo, ki je ležalo na postelji samo v spodnjicah. Poljubil sem njegovo koleno. In s poljubi nadaljeval vse višje. Vmes je enkrat zagodel, a se nisem ustavil. Poljubil sem rob spodnjic, okusil njegovo mehko kožo. Potem sem si drznil in njegove spodnjice potegnil dol kolikor sem jih pač lahko. Pred mano se je pojavil slasten korenjak. Poljubil sem sveže pobrito okolico tiča in jajca. Potem sem nadaljeval vse od korena tiča do glavice. Na ustnicah sem čutil kako je bil z vsakim poljubom trši in večji. Akin je dihal globoko in mrmral. Njegov obraz je bil miren, a seksualno nagajiv. Bil je nebeško lep in v tistem trenutku samo moj. Prijel sem ga v roko, pobožal gladko glavico in zdrsnil do korena, kjer sem ga rahlo stisnil. V istem momentu je Akin glasno zavzdihnil in svoje mednožje nagonsko potisnil k višku. Ko je trznil in iz sebe spustil piskajoč zvok, sem vedel, da se je prebudil in me videl. Odprl sem oči in ga pogledal. Ni se uprl, le obstala sva v pat položaju. V trenutku, ko je želel nekaj reči, me zavrniti, sem s svojimi ustnicami zaobjel glavico vzburjenega trdega tiča in ga spustil globoko v svoja usta. Bil je tako velik, tako slasten. Potem sem se vrnil nazaj na vrh in z njega polizal pred izliv. Še enkrat sem ga sunkovito spustil vase, da je predrl moje ozko grlo. »Jebi se, jebi se...« je nemočno šepetal in me držal za glavo, svoje prste je zaril med moje daljše lase. Bil je totalno prevzet, tretji sunek ga je popeljal čez rob. Tisti večer sem se izgubil med njegovimi nogami. Zavzdihnil je in zraven zarjovel kot kakšen lev. Zagledal sem se v čudovito izklesane trebušne mišice, ki so se napele ob orgazmu. Njegov okusen izliv je zapolnil moja usta. Pogoltnil sem vse njegove sokove in se z roko obrisal okoli ust. Zadovoljno sem se nasmehnil, njegov tič je bil naravnost čudovit. Akin je obstal, ves zadihan. Njegova lica so bila mokra od solz. »Zakaj?« je bilo vse kar je uspel reči. »Želel sem, da probaš, preden lahko pravično sodiš in razpravljaš« je bilo vse kar sem mu samozavestno in pogumno rekel v pojasnilo. Najprej ni vedel o čem govorim, a vem, da se je kasneje spomnil pogovora iz šole, pogovora z družbo. »Všeč mi je tvoj okus« sem nagajivo šepnil in šel nazaj v svojo posteljo.

Prvi trenutek sem se počutil srečno, potem so me takoj naslednjo minuto oblile solze. Zavedal sem se tega kar sem naredil. V trenutku me je oblila slaba vest. Akin ni prišel za mano in to me je nekako še bolj zadelo. Počutil sem se tako butasto, tako zavrnjeno. Ko bi si mislil, da bom v takem trenutku še bolj povezan z njim, sem se počutil le še bolj oddaljeno.

Zaspal sem zvit v klobčič,mokrega obraza in trdega mednožja. Strah me bilo naslednjega dne, strah me je bilo srečanja z Akinom. Prva napaka, ki sem jo naredil, stopil sem preko ostrega prepovedanega roba. 

ZASEBNA LAST BRATAWhere stories live. Discover now