16. DEL

322 7 0
                                    

»Akin«

Levov odhod v prvi letnik srednje šole. V šolo je šel z mano z motorjem. Pokazal sem mu kje je njegova učilnica, mu v garderobi pomagal najti njegovo omarico. Potem ga cel dan nisem videl. Šola je bila največja v mestu, imela je največ različnih predmetnih vsebin. V generaciji prvih letnikov je bilo tisto leto šest oddelkov, kar mrgolelo jih je vsepovsod.

Med malico sem ga videl, a ga nisem hotel motiti. Očitno je že našel družbo zase. Odsekano pisano dekle z oranžnimi lasmi in malo močnejšega fanta z očali.

En večer sem želel k Levu, vedel sem, da še bedi. On je vedno bedel najdlje od vseh v hiši. Pokukal sem skozi skrivni prehod, a sem tam tudi ostal. Lev je sedel za računalnikom. Na ušesih je imel slušalke, njegove oči so bile prilepljene na ekran. Desna roka je bila na brezžični miški in leva pod mizo. Ko se je rahlo naslonil nazaj in priprl oči sem dojel kaj počne. Samozadovoljeval se je. Še bolj sem se odmaknil, ga opazoval z enim očesom. Stal sem čisto pri miru, da me le ne bi opazil. Čutil sem kako mi je tič v spodnjicah zrasel. Pobožal sem svoja gola prsa, trebuh. Roko sem počasi stlačil v spodnjice, nežno sem se dražil, si ga drkal. Nekaj me je piknilo in razkril sem se izza blaga, ki ga je imel obešenega na skrivnem prehodu. Za trenutek me je pogledal in se ustavil, potem je videl kaj počnem s svojo roko. »Opazoval sem te« sem rekel tiho in pohotno. Nobeden od naju ni prenehal z draženjem, roka je nagonsko nadaljevala z božanjem. Gledala sva se naravnost v oči. Moje mišice na trebuhu so trepetale in utripale od pohote. Stopnjevala sva vsak svojo vzburjenost in skupaj eksplodirala v orgazem. Za trenutek sva obstala.

Nihče od naju ni vedel kaj bi. Odmaknil sem pogled in se vrnil v svojo sobo. Šel sem ponovno pod tuš, da bi mu dal nekaj časa zase. Ko sem se vrnil je bila v njegovi sobi že tema, slišal sem njegovo mirno speče dihanje. Počasi in tiho sem se splazil k njemu pod odejo in tam zaspal.


»Lev«

Če bi rekel, da nisem bil nervozen bi lagal. Vsak, ki me je poznal je vedel, da ne maram sprememb, da ne maram novih ljudi in nepoznanega okolja. Akin mi je pomagal najti omarico. Čeprav sem sam že vedel kje je, ga nisem hotel užaliti. Vesel je bil, ko me je vodil po šoli. Ko sva se z mami prišla vpisati, sem šel skozi garderobo. Zapomnil sem si vrstni red številk. To je bilo zame mala malica.

Vstopil sem v svoj razred in zagledal skupino različnih mladostnikov. Nekateri so mirno sedeli, nekateri so že klepetali in si nagajali. Na desni strani učilnice sta v tretji vrsti sedela dekle in fant. Oba sta me pogledala. Dekle se mi je prijazno nasmehnilo. Takoj me je pograbila pod roko in me povlekla k svoji mizi, »lahko sediš tukaj z nama, super se bomo imeli«. Sploh se nisem imel časa upreti ali kaj reči. Sedel sem na stolu, torbo sem odložil na mizo pred sebe. »Jaz sem Ziva in to je Lau« je veselo reklo dekle. Oba sta mi ponudila roko. »Lev« sem se predstavil. »Lev ti je ime?« je vprašala in fant jo je dregnil. Pokimal sem. »Noro, moja prijatelja Lau in Lev« je zavriskala in se usedla, ko je učiteljica vstopila v razred. Zavzdihnil sem in zavil z očmi. Tema dvema se morem čimprej izmuzniti, sem si mislil.

»Med malico lahko sediš z nama Lev« je rekla Ziva, ko smo šli k tretji uri. Pokimal sem in pogledal na telefon, da bi jo odbil od sebe.

V kantini sem si vzel nekaj kar se mi je zdelo najbolj užitno in zraven pograbil kavo v pločevinki. Usedel sem se ven na sonce, za prazno mizo. Vse okoli je mrgolelo fantov in deklet. Ugriznil sem v sendvič, ko sem za sabo zaslišal zoprn glas, »Lev tukaj si«. Ziva in Lau sta se usedla za mojo mizo, vsak s svojim pladnjem. »Naju nisi videl, mahala sva ti« je rekel Lau. Odkimal sem, res ju nisem videl. Pa tudi če bi ju, bi se verjetno res naredil, da ju nisem. »Se naju boš že navadil, boš videl čez en mesec bomo trojni BFF« je rekla Ziva in mi pomežiknila.

Po enem tednu sem spoznal novo okolje, šolo. Vedel kje so vse učilnice, kateri učitelji me učijo. Poznal sem imena vseh v razredu, čeprav se z večino sploh nisem pogovarjal. In vedel sem kje je Akin, kje ima pouk, kdo je njegova družba, za katero mizo vedno jedo malico in kaj je za malico. Vedel sem katere punce flirtajo z njim ter kje in kdaj ima treninge.

Ziva in Lau res nista odnehala. In njuna družba mi je vedno bolj prijala. Bila sta zabavna. Prvič sem imel družbo, prijatelja. Lau je bil zelo pameten, Ziva pa je vse poznala, vedela vse trače in pikantnosti šolarjev.

Bil je petek, to se spomnim. Na skoraj praznem hodniku sem se zaletel v nekega fanta. »O tebe se pa spomnim« je rekel šarmantno. Pogledal sem ga v obraz. »Tudi jaz se te spomnim iz zabave« sem odgovoril in se nasmehnil. V spomin se mi je prikazala njegova plešoča postava in to kako je flirtal z mano.

Bil je ogromen. Zelo visok in zelo širok. Če si ne bi zapomnil njegovega prijaznega nasmeha, bi verjetno zbežal stran od njega v prvi sekundi. Dajal je močan resen vtis – pusti me pri miru, seveda vse dokler ni spregovoril. »Si tu na šoli, prvi letnik?« je preveril. Pokimal sem. »Všeč mi je, da sva se srečala« sem bleknil in šele potem dojel kaj sem rekel. Nasmehnil se je in me pobožal po licu. »Z veseljem probam tvojo ritko« je bil direkten. Ozrl sem se okoli po hodniku in odkimal »to pa ne« sem dodal. »Kaj pa mi lahko ponudiš?« je vprašal poredno. Obliznil sem spodnjo ustnico in rekel »usta«. Nasmehnil se je, »fak ja, ampak tudi jaz bom okusil tvojega tiča« je vztrajal. Pokimal sem, tip pa me je pograbil s svojim velikim telesom in skupaj z mano stekel po hodniku. Pristala sva v neki temni sobi. »Tu naju ne bo nihče videl ali slišal« je rekel in odprl svojo zadrgo. Zadrhtel sem ob njegovi velikosti. Kaj takega še nisem videl. Bil je enormen, naravnost prevelik. Potegnil me je k sebi in me noro poljubil. Njegov jezik je bil tako spreten. »Bi rad, da najprej jaz tebe?« je vprašal. Odkimal sem in ga počasi vzel v obe roki. Potem sem pokleknil in ga okusil, lizal. »Počasi, saj se boš navadil na velikost« mi je predlagal. Komaj sem ga stlačil v svoja usta, pomagal sem si z rokama. A je bil noro odziven. Božal me je po glavi in prijetno mrmral. Prišlo mu je v moja usta in izliv sem pljunil v kot sobe. »Dober si« je šepnil pohotno. Potem me je v trenutku vzel v svoje naročje in odprl mojo zadrgo. Sklonil se je in glavico mojega tiča vzel v usta. Samo dvakrat me je pocuzal in že mi je prišlo. »Prvič?« je vprašal. Zardel sem in pokimal. »Še se bova dobila. Kako ti je sploh ime?« je rekel. »Lev sem in ti?« sem odgovoril. »Ash sem. Zapiši si mojo številko, nič obvezujočega, samo kak orgazem tu in tam, ok?« je rekel. Pokimal sem in dodal »ampak diskretno«. Nasmehnil se je, »si še v omari?« je vprašal in si zaprl hlače. »Ja, a ti ne?« sem bil presenečen. »No ja, če me kdo vpraša povem, da sem gej. A mene nihče nič ne sprašuje, tudi če kaj vidijo. Noben si ne upa, največji na šoli sem, verjetno tudi najmočnejši. Ne ustraši se, če boš slišal kakšno zgodbo o meni, malo verjetno, da je resnična«. Pokimal sem in se zarežal. »Aja pa če ti bo kdo kdaj težil, povej in resno mislim!« je bil prijateljsko zaščitniški. Objel me je in poljubil ter zapustil prostor.

Bolj, ko sem bil orgazmično aktiven, več sem želel. Zvečer sem bil tako zelo potreben, pa sem si ogledal nekaj posnetkov na svoji najljubši gej pornografski strani. Vzel sem si čas, svojega tiča sem dražil v miru in počasi. Vmes so moje oče počivale na ekranu, na privlačnih aktivnostih in seksi moških telesih.

Karnaenkrat sem videl kako se je preproga obešena na skrivnem prehodu premaknila.V sobo je počasi vstopil Akin. Obstal sem. Kako dolgo me je že gledal, sem sevprašal. »Kaj za vraga...« sem rekel, abesede niso prišle iz mojih ust razburjene, tako kot sem si jih zamislil. Teloje izdalo možgane, ko sem videl kje ima roko, videl kako boža svojegavzburjenega tiča. Zrla sva si naravnost v oči. Nobeden od naju si ni upalodmakniti pogleda. Skupaj nama je prišlo, vsakemu v svojo dlan. Po minutimolka, se je Akin odmaknil v svojo sobo. Sam pa nisem vedel kje se me držiglava. Nič mi ni bilo jasno. Moral sem se uščipniti za roko, da sem dojel, dane sanjam. Očistil sem se in se skril v svojo posteljo. Zvil sem se v klobčičin izklopil svet okoli sebe, zaspal. Zjutraj sem se predramil, na sebi semčutil Akinovo težko roko, objemal me je preko trebuha. Očitno se je zvečervrnil k meni.      

ZASEBNA LAST BRATAWhere stories live. Discover now