»Akin«
Nedeljsko družinsko kosilo. »Lev, mi boš pogledal računalnik, mislim da imam virus« sem rekel in Lev je samo zavil z očmi. Oče ga je vprašljivo pogledal, čakal na odgovor. »Seveda bom« je rekel na glas, še za druge, meni je že s pogledom odgovoril. »A za tisti akcijski film si že pogledal, se ga že da dobiti?« sem nadaljeval. Odkimal je, »ne ni ga še«.
»Aja točno fanta, po kosilu imamo sestanek« je rekla mami in prekinila najin pogovor. Z Akinom sva se spogledala. Juna se je zasmejala in pogledala mami. »Ti Juna se lahko greš igrati« ji je pojasnila mami. »Ne, z bratoma hočem biti« se je uprla in zlezla k Levu na krila. Mami je zavzdihnila in oče se je zasmejal. »Te peljeva potem na sladoled, če se boš šla zdaj igrati« sem predlagal. Vsi trije otroci smo oboževali sladoled. S sladoledom si nas lahko vedno podkupil. »Ok« je lahkotno rekla in stekla v svojo sobo. Pospravili smo po mizi in se usedli v dnevno sobo na sedežno. »Fanta« je resno in strogo začela mami in tudi očijev obraz se je zresnil. »Akin zadnjič sem sesala po tvoji sobi, pod posteljo sem našla uporabljen kondom, že kar star« je bila direktna. Videl sem kako je Lev ob njenih besedah trznil. Ni mi bilo jasno od kod je bil kondom pod mojo posteljo, potem sem se spomnil, da enega nisem našel takrat, ko sem stekel za Levom. Zagodel sam in zavil z očmi, ko sem se spomnil na zoprn dogodek. Pomislil sem na to, kako bo Lev zopet jezen name, kako se bo zopet spomnil. »Bi pojasnil?« je dodala mami. »Tisto je bilo prvič in zadnjič« sem rekel mirno in pogledal Leva. Starša sta naju prestrašeno pogledala. »S punco, iz sosednjega razreda« sem hitro odgovoril v pojasnilo. Odmahnila sta si, Lev pa je sklonil glavo in se nasmehnil ob njuni reakciji. »Ni malo zgodaj, da bi bila že seksualno aktivna?« je nadaljevala mami, a sem ob njenem vprašanju le nagnil glavo. Oče se je zasmejal in mi pomežiknil. Drugi letnik srednje šole se mi ni zdel zgodaj. Lev je spregovoril »jaz sem...jaz še nisem seksal...in nimam še teh namenov« je odgovoril. Mami ga je pobožala po glavi in razmršila njegove lase. »Vem Lev, ti imaš še čas« mu je rekla. Njegov odgovor je pomiril del nervoze v meni, kot da ne bi želel, da Lev postane seksualno aktiven. Mami je razglasila novo pravilo, prepoved seksa v hiši. »No vsaj za vaju« je dodal oče, se nagajivo nasmejal in poljubil mami.
»Zberi se Akin« mi je strogo rekel Lev, ko sva se nekega popoldneva sprehajala in vmes ponavljala snov za test, ki sem ga imel naslednji dan. Težko sem se koncentriral. Lev je hodil pred mano in namesto, da bi ga poslušal sem opazoval njegovo hojo, njegovo postavo, noge. Na sebi je imel noro tesne oprijete kavbojke, ki so bile v modi. Sam se nikoli nisem želel stlačiti v kakšne, najraje sem imel take ohlapne, udobne. Videl sem vse njegove obline in oblike. Njegovo polno izbočeno rit. Njegova rit je bila drugačna od moje, čisto drugih oblik, veliko bolj privlačna, mamljiva. Ko sem ga gledal sem imel v trebuhu nekakšne metuljčke, kot nekakšno nervozo, drget, začetek vzburjenja. »O čem za vraga razmišljaš« sem si rekel v glavi jezno in brcnil v kamenček na poti. »No pojasni mi kaj so enakozvočnice in kaj so blizuzvočnice?« je lahkotno rekel Lev. »Hmm...enakozvočnice so podobne po tvarni podobi, pomeni pa se popolnoma razlikujejo. Blizuzvočnice pa so, besede, ki se izgovarjajo enako ali celo napišejo enako a imajo drug pomen« sem samozavestno odgovoril. Lev je odkimal in me oštel »ne Akin ravno obratno je«. »Fak res ga nisem dobro poslušal« sem si rekel v glavi. »Greva še enkrat skozi...« je rekel strogo in dodal »najboljše, da si napišeš plonk listek«.
Vem, da sem ležal v postelji in premišljeval o novi nogometni taktiki, ki smo jo preizkusili tisti dan na treningu. Nikakor nisem mogel zaspati, bila je že ena zjutraj. Zunaj se je močno zabliskalo in kmalu za tem zagrmelo. Grom me je vedno spomnil na Leva. Že dolgo ni prihajal spati k meni, pogrešal sem ga. Nisem vedel zakaj je zopet prenehal prihajati in nisem ga upal vprašati. Zaslišal sem kratek pisk telefona. Prebral sem sporočilo.
»Lev:« A lahko pridem k tebi, grmenje me je prebudilo...#afraidofthunderandlightning #hatethunderandlightning #calmme #hugme
Nasmehnil sem, a se mi ni dalo odgovoriti. Počasi sem vstal, se pretegnil. Skozi skrivni prehod sem mirno stlačil svoje telo in obstal pred Levovo posteljo. Presenečeno me je pogledal in se pomaknil na postelji bolj k steni, da je naredil prostor še zame. »Pridi sem« sem šepnil in ga potegnil v svoj objem. Oba sva v trenutku zaspala.
»Lev«
Mami je eno nedeljo sklicala družinski sestanek po kosilu brez June. Pod Akinovo posteljo je našla uporabljen kondom in to me je spomnilo na tisti grozovit prizor, zaradi katerega je umrl del mene. Odkrito sem jim povedal, da sam še nisem seksal in da niti nimam teh namenov. Iskreno res še nisem bil pripravljen, nisem še razmišljal o seksu. Mogoče zato, ker je bila moja situacija rahlo zapletena s tem da sem gej in s tem, da ob besedi prvi seks in izguba nedolžnosti pomislim na Akina, svojega brata. »Vem Lev, ti imaš še čas« mi je rekla mami in razmršila moje lase. Z Akinom sva se nerodo in na skrivaj spogledala, začutil sem kako so mi zagorela lička. »No, novo pravilo. Prepoved seksa v hiši!« je strogo rekla mami in naju oba pogledala.
Naš najljubši praznik je bil Božič. Na Božično jutro je v mojo sobo priletela Juna in me zbudila. »Pridi, zbudi Akina in gremo odpreti darila« je veselo skakljala. V roke sem ji pomolil Bigel »pojdi dol, prideva za tabo« sem rekel in vstal s postelje. Skozi skrivni prehod sem vstopil v Akinovo sobo. Moje Božično darilo, njegovo vzburjeno mednožje, ki je drezalo v odejo in ponosno stalo pokonci. Zahahljal sem se in v Akina vrgel mikico, ki je ležala preko stola. Predramil se je in zagodel. Vrgel sem se nanj, »pridi gremo odpirat darila« sem rekel. Zagledal se je v svoje mednožje in me sramežljivo pogledal. »No najprej pa pojdi v kopalnico in poskrbi za tole...te počakam tu« sem predlagal in zlezel pod odejo v toplo posteljo med tem, ko je Akin zlezel ven in odcapljal v kopalnico.
Sovražil sem sneg. Vse kar je bilo hladno in mokro. Akin ga je imel raje in Juna tudi. Eno jutro sem se zbudil in skozi okno videl kako veliko snega je zapadlo. Očeta ni bilo doma in mami je morala v službo. Oblekel sem se in ji pomagal pri kidanju snega, ko je šla sem sam skidal še preostali del dvorišča. Med kidanjem mi je bilo ok, sploh se mi ni zdelo tako naporno. A sem potem komaj slekel bundo in rokavice. Mišice so me bolele še cel teden. Akin se je jezil name, ker ga nisem zbudil. Naslednje jutro je spet zapadlo veliko snega. Zbudil me je zvok lopate, ki se je pod težo snega drgnila od dvorišče. Akin je vstal ob zanj nečloveški uri, skidal vso dvorišče in se vrnil v hišo preden smo se vse zbudili. Včasih me je res presenetil. V mojo sobo se je vrnil po tuširanju, še vedno cel leden. Povabil sam ga v svojo vročo posteljo, kjer je zaspal za eno uro, do šole.
Bilo je pozno zvečer, bil sem na računalniku. Akina še ni bilo domov, po tekmi so šli na zmagovalno pijačo. K meni v sobo je prišla mami, takoj sem videl kako utrujena je bila. Njene oči so bile že krvavo rdeče. »Sonce lahko pogledaš tele liste že dve uri iščem napako in je nikakor ne najdem, sodelavka je narobe izračunala« je naveličano pojasnila in mi podala kup papirjev. Usedla se je na posteljo, pobožala Bigel, si snela očala in pomela utrujene oči. »Akina še ni?« me je mirno vprašala medtem, ko sem sam že preverjal številke. Odkimal sem »ne, zmagali so tekmo in so šli na pijačo« sem pojasnil. »Oh kako sem vesela, da mu alkohol ne diši, tako ne rabim skrbeti, da bi pijan sedel na tisti svoj motor« je dodala materinsko. Akin res nikoli ni pil, meni pa je bil alkohol všeč, sproščal me je, umiril moje prezahtevne misli. A ji tega nisem povedal, mami bi bila zelo razočarana nad mano. »Mami tule ni nobene napake. Edina možnost je, da so številke že na začetku narobe prepisane iz sistema« sem pojasnil. »Ojoj na to sploh pomislila nisem, hvala ti. Seveda, je to razlog praktikantka mi je izpisovala predračun, verjetno se je zmotila« je rekla in me objela. Potem se je zazrla v moje oči in počepnila pred mano. »Lev a si ti v redu?« je vprašala mirno. Pokimal sem, »mami jaz sem gej« sem rekel tiho in nepričakovano. Tako noro strah me je bilo njenega odziva, da sem za trenutek raje kar zaprl oči. A se je mami le nasmehnila »vem, Lev« je rekla. »Veš?« sem zmeden preveril. Pokimala je »ja, z očetom sva to ugotovila že nekaj časa nazaj, a sva hotela, da nama sam poveš«. Presenetila me je »tudi oče ve...Kaj pa Akin?« sem vprašal. »Ne Lev, to je tvoja osebna stvar, ti mu moraš povedati, ko boš pripravljen« je odgovorila. »Mami strah me je, da me Akin ne bo sprejel...da me bo sovražil« sem komaj izustil in zaznal solze, ki so se mi nabrale v očeh. »Ne bo te sovražil. Globoko v sebi veš, da te Akin neizmerno spoštuje, da te ima rad. Morda bo rabil čas, a nikoli te ne bo sovražil« je rekla odraslo, poljubila moje čelo in zapustila sobo.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ZASEBNA LAST BRATA
Romance"Akin me je objel okoli ramen in me potegnil k sebi, kot prijatelj. Roki sem ovil okoli njegovega pasu in ju združil pri boku. Ljubeznivo in zaščitniško me je poljubil na čelo, kot brat. Pogledal sem ga v oči in poljubil me je na usta, kot partner...