»Akin«
V petkovi množici na šolskem dvorišču ob koncu pouka sem takoj prepoznal dobro poznano oranžno mikico in kapuco, ki jo je imel na glavi. Ob njem je bila glasna in razposajena Ziva in nasmejani Lau. Z Zaynom sva se jim približala. Najine oči so se takoj srečale, pogledal me je kot, da vidi najljubšo osebo na svetu. Nežno se mi je nasmehnil, previdno pogledal naokoli, kot to vedno naredi, pristopil k meni, se stegnil na prste in poljubil moje ustnice. Svoje močne roke sem ovil okoli njegovega manjšega telesa in ga prislonil k sebi, »zakaj imaš vedno kapuco na glavi?« sem vprašal tiho. Skomignil je »tako imam več zasebnosti, se mi zdi...« je rekel in se stisnil k meni. Počasi sva šla do avta, nesel sem tudi Levovo torbo. Ravno mi je razlagal nekaj o snovi, ki smo jo imeli pri kemiji. »Presenečenje imam zate« sem rekel nenadno in prekinil njegovo razlago. Utihnil je, pustil svoja usta prikupno odprta in se rahlo nasmehnil, »aja, kaj pa?« je vprašal, tiho, kot bi ga bilo sram. Nasmehnil sem se nazaj, »boš videl« sem rekel in ga poljubil na usta.
»Luzer! Peder! Grešnik« sem kar naenkrat zaslišal v najini bližini. Stisnil sem svoje pesti in Leva nagonsko zaščitil s svojim telesom. »Fukaš svojega brata!« je rekel eden. »Haha, drugega ne dobiš!« je dodal drugi. Kako so me razjezili, kar ni jim zmanjkalo besed. Vse kar sem si v tistem trenutku želel je, da bi jim na silo zaprl umazana usta. Samo trije so bili, lahko bi jih obdelal s svojimi golimi rokami in malo sreče. Tako malo je manjkalo, da bi se pognal v njih, se jim maščeval za izrečene besede. »Akin, ne pusti se, samo izzivajo te!« je rekel Lev za mano. Pihnil sem od jeze, skoraj preslišal njegove besede in opozorila. »Akin, resno mislim. Poglej ravnatelj šole nas gleda skozi okno, če boš ti začel boš izključen« je nadaljeval. In res nas je gledal, fantje so ga opozorili, želeli so, da se zajebem. »Pusti. Pozabi. Greva domov« je lahkotno rekel Lev in me prijel okoli pasu. Njegove roke na meni, so me malo pomirile. Globoko sem vdihnil in obrnil hrbet obrazom, za katere je bilo boljše, da jih ne srečam kje izven šole. Fantje so naju izžvižgali, se drli grozovite stvari za nama, midva pa sva se usedla v avto in se odpeljala s šolskega dvorišča. Ponosen sem bil nase, ponosen, da sem se lahko obrnil stran, se uprl, da se nisem stepel z njimi.
Presenečenje za Leva. Hišica na vodi na koncu majhnega pomola. Samo midva cel vikend. Ko sva prispela naju je čakala romantična večerja ob svečah zunaj na terasici. Lev je bil že v tistem trenutku totalno prevzet, vem, da ni pričakoval še česa. Po večerji sem se vstal, pokleknil pred njim in ga povabil na ples. Nežno in počasi sva se pozibavala ob mili glasbi, ki se je predvajala na mojem telefonu. »Morava začeti vaditi« sem rekel pogumno. Pritegnil sem vso njegovo pozornost. »Vaditi?« je vprašal začudeno. Pokimal sem, »Lev, bi me počastil in bil moj spremljevalec na maturantskem plesu ob zaključku srednje šole?«. Oči so se mu zasvetile, »Akin ti to resno? Ti si čisto nor, bila bi prvi gej par v zgodovini šole, ki si je drznil plesati na maturantskem plesu« je rekel. Zasmejal sem se, mu prišepnil, »saj ne bova edina« in pomežiknil. Zavriskal je in takoj ugotovil »Link, je povabil Asha«.
Skočil je name in jaz sem ga ujel v objem. Zavrtela sva se v krogu na mali terasi. Poljubil me je na usta, poljubil linijo moje čeljusti, z jezikom podrsal po občutljivi koži na vratu. »Greva notri« je šepnil pohotno in svoje noge tesno ovil okoli mojega pasu. Slekla sva se, skupaj stopila pod odprt tuš sredi prostora v katerem je bila spalnica in kopalnica hkrati. »Kje is našel te rajske hiške?« je vprašal radovedno. »Tudi jaz znam uporabljati internet« sem odgovoril v hecu in dodal »oče mi je pomagal«. Približal se mi je in me poljubil, »všeč mi tvoje presenečenje« je rekel, da bi mi zagotovil, da je res vesel.
Umil je moje telo, me opazoval. Oba sva bila vzburjena od nežnih dotikov, ki sva si jih delila. »Želim se ljubiti s tabo« sem šepnil, ko sva se ulegla na posteljo. Najini goli telesi sta se prepletli. Njegove poljube in sledi jezika sem čutil povsod po telesu. Izzival me je, me vzel v usta, se s svojim tičem podrgnil po meni, naju oba skupaj vzel v roko in naju počasi drkal. Potem je navlažil mojega tiča in me zvlekel nase, »vzemi me« je šepnil in razširil noge okoli mojega pasu, da me je spustil k sebi. Svojega tiča sem prijel v roko, poiskal sladko luknjico in se počasi zaril vanj, medtem ko je Lev zagrizel in obliznil mojo spodnjo ustnico. Prijetno je zagodel ob moji velikosti. Ljubila sva se počasi in intimno. Tako počasi kot še nikoli do takrat.
Po kratkem dremežu, sem se predramil, ker se je Lev prestavil. »Se greva kopati?« sem vprašal. »Sedaj, tema je« je rekel in me pogledal. »Ja, da se malo osveživa. Saj te bom čuval« sem ga vzpodbudil in že vstal. Gola sva se po stopnicah spustila v jezero, ki je obdajalo hiško. V daljavi sva slišala glasove drugih parov, ki so se prav tako zabavali v svojih hiškah. Zaplavala sva par dolžin, potem se je je Lev obesil name, me objel okoli vratu. Na svojem trebuhu sem čutil njegovega že vzburjenega tiča. Zasmejal sem se in ga prijel v roko. Drkal sem ga počasi, Lev pa mi vzdihoval na uho. »Pridi greva gor« sem rekel in ga dvignil na stopnice, da se je povzpel na pomol pred mano.
V roko je vzel grozdje, mi podal jagodo v usta in se usedel na posteljo nasproti mene. Že dolgo sem ga želel vprašati nekaj. Že samo ob misli na to sem zardel v obraz. Lev je opazil, da nekaj želim, pa me je pogledal in me z nasmehom vzpodbudil k govoru. Prijel sem njegovo roko, »Lev a si ti kdaj razmišljal, a si ti kdaj želel...mislim...a si kdaj hotel...da bi ti mene...no samo, če želiš, če ti je do tega...« sem komaj spravil iz sebe. Njegov obraz je zažarel, skočil je do mene, »Akin ti bi hotel da te, ti bi mi dal...« je rekel. Pokimal sem, »ja, mislim, da sem pripravljen in želim poskusiti« sem odgovoril. »A sedaj?« je preveril in s prstom že oplazil mojo analno luknjico. Pokimal sem. Poljubil me je, poljubil moj vrat. Polizal moj trebuh, me vzel v usta. Cuzal me je mirno in grobo. Vmes je vame potisnil svoj prst in kasneje dodal še dva. Všeč mi je bil občutek, sprostil sem se dovolj, da sem užival v novih občutkih. »Kako bi hotel, da te vzamem?« je vljudno vprašal. »Hočem, da si tu ob meni« sem prosil. Bil je malo nervozen, seveda ni vedel kako bi se lotil vsega skupaj. Pomagal sem mu, z lubrikantom sem navlažil svojo luknjico in njegovega tiča. Potem sem ga poljubil, da se je umiril. Spet je šel vame, z dvema prstoma, potem je k luknjici prislonil glavico tiča. »Povej, če ti bo preveč, če te bo bolelo...« je rekel in zraven zatrepetal. Pokimal sem in trznil, ko se je s silo naslonil vame, prodrl počasi. Hotel sem ga v sebi, hotel sem ga čutiti. Prijel sem ga za pas in potegnil še bližje k sebi. Zaril se je vame vse do korena tiča. Zagodel sem, trznil ko me je malenkost zapeklo. Vse kocino so se mi postavile pokonci, a je bil občutek vseeno prijeten. Poljubila sva se. Za trenutek je počakal, potem se je zopet premaknil. Zdrsnil malo ven in zopet malo notri. Zadel je točko v meni zaradi katere se je moj tič še bolj napel in še bolj otrdel. »Kako ti je?« sem ga vprašal, ko sem videl kako je užival nad mano, v meni. »Všeč mi je, a imam raje če ti mene...« je dahnil ves zadihan, ko se je še enkrat zaril vame. Zasmejal sem se in ga potegnil na svoja prsa. Mojega tiča je prijel v roko in me drkal medtem ko me je seksal in poljubljal. Zaznal sem občutek v sebi, zaznal utripanje Levovega tiča. Prepoznal sem tudi ta zvok, zvok potešitve, ko mu je prihajalo vame. Poljubil sem ga, obležal je na meni, zadihan in zardel v obraz. Zazehal je, z roko zaspano segel in zagrabil mojega tiča, »ni ti še prišlo« je rekel in se rahlo nasmejal. »V redu je, bom že« sem rekel in ga poljubil na čelo. Pa je zagodel v nestrinjanje, se obrnil na bok, da mi je kazal hrbet in me potegnil k sebi. Namazal si je ritko z lubrikantom in mojega tiča že nastavil med svoji ritnici. Izbočil je ritko in dojel sem namig. Zaril sem se vanj, ves nestrpen in zatečen ob izzivanju in tičanju tako blizu orgazma. Samo trikrat sem se zaril vanj, ko me je že poneslo čez rob. Zagrabil sem za njegov bok in se v trzljajih izlil v ozko ritko. V tem trenutku je bil Lev zopet čisto prebujen. Zadovoljno me je poljubil in se privil tesno k meni.
»Veš, da mogoče ne bo vedno vse idealno, da naju ne bodo vedno razumeli, da bova srečala ljudi, ki naju ne bodo sprejemali...morda se bova morala v nekem trenutku res truditi...« je rekel Lev tiho in odraslo. Vzdihnil sem, »vem ja. Ampak vem tudi, da bova zmogla premostiti vse ovire, ki so pred nama. Veliko sva že dala skozi in nič naju še ni zaustavilo...« sem rekel. »Ja tvoja trma in pogum« je dodal Lev. »Ja ter tvoja inteligentnost in drznost« sem rekel. »Vse bova zmogla, šla do samega konca. Midva premlada, a vseeno veva kaj pomeni za vedno« je tiho nadaljeval in zaspal v mojem objemu.
KONEC
KAMU SEDANG MEMBACA
ZASEBNA LAST BRATA
Romansa"Akin me je objel okoli ramen in me potegnil k sebi, kot prijatelj. Roki sem ovil okoli njegovega pasu in ju združil pri boku. Ljubeznivo in zaščitniško me je poljubil na čelo, kot brat. Pogledal sem ga v oči in poljubil me je na usta, kot partner...