»Akin«
Mater kako sem zavrel, ko sem videl kako tisti ogromen jeti objema Leva. Ni mi bilo jasno od kod se poznata, kaj imata, zakaj se pogovarjata. Čeprav mi je Ash, že enkrat zabrusil, da to ni moja stvar, se ga nisem bal. Lev je bil moj brat in Ash mi ni bil všeč. Zayn me je potrepljal po hrbtu in mi s pogledom nakazal naj se umirim. Sam pa sem samo čakal, da nadaljujemo ogled, takoj sem se vrinil ob Leva. Cel čas sem bil ob njem. Všeč mi je bilo, ko mi je razlagal stvari iz zgodovine, ko mi je pripovedoval zanimivosti.
Vedno bolj sem razmišljal kaj bi rad bil, kaj bom šel študirati. Športna fizioterapija je bila moja prva izbira. Stvar, ki me je dejansko zanimala. In edina uspešna pot do tega cilja je bila Levova pomoč ter vztrajno delo in učenje. Lev je vedel za moj cilj in bil mi je pripravljen pomagati. Celo gimnazijsko srednjo šolo je bodril nad mano, preverjal kakšne ocene imam, skrbel da izbiram pametne predmete, mi iz knjižnice nosil knjige o masažah, človeškem telesu in mišicah ter fizioterapiji. Vse to sem mu vračal s stalni opominjanjem, da naj ne je toliko umetno vnaprej pripravljene hrane, naj dovolj spi in pije. Naj ne konzumira preveč alkohola in naj ne bulji toliko v računalnik. Včasih sem se prav spraševal kaj počne na računalniku. Njegova pamet, njegovo zanje je bilo izredno. Vedel sem, da obstajajo hekerji, vedel sem za kopico ilegalnih stvari, ki si jih lahko počel preko računalnika in le prosil sem lahko, da se Lev ni vpletel v kaj takega.
Prepoznal sem Zaynov spačen obraz. Vedel sem, da ga je nekaj mučilo. Poznala sva se že tri leta, bil je moj edini najboljši prijatelj. Edini kateremu sem pustil dovolj blizu, da me je poznal, da sem mu zaupal. »Kaj te muči, izpljuni« sem rekel, ko sva se vračala iz sobotnega kolesarjenja, ki je postalo najina stalnica. »Glede Leva, govori se, da je gej« reče Zayn in me pogleda. Spačim se, njegove besede me presenetijo in zmotijo. »Kaj?« preverim jezno. Nič drugega ne morem izustiti. »Ja po šoli govorijo in v ekipi. A je gej?« preveri radovedno. Ne vem odgovora na njegovo vprašanje. Nikoli nisem razmišljal o tem. V glavi se mi odvrtijo vsi najini intimni momenti. Je moj brat res gej? Nikoli ga nisem videl z nobeno punco. Kljub dvomom, se takoj uprem, »ne ni gej. Kakšne imaš!«. Moj odgovor pride iz mene bolj resen in jezen, kot sem hotel. »Ej umiri se Akin. Saj nimam nič proti, tudi, če je gej. Biti gej je ok« doda in se zasmeje. Odmaknem se za korak. Vidno razdražen. »Ti morda misliš tako, ekipa pa...« rečem, a ne dokončam stavka. »Kaj te briga za druge ljudi. Ne moreš se ozirati na njih« komentira, preden sede v svoj avto.
Zvečer sem razmišljal o pogovoru z Zaynom, a Levu nisem nič omenil. Nisem si upal, čeprav je silil vame. Vedno je takoj vedel, da me nekaj muči. En dan je mami pomagal s kosilom. Sedel sem v kuhinji in ga opazoval. Zagledal sem v njegove roke. Opazoval kako pod tekočo vodo v umivalniku umiva korenček. Previdno in temeljito je drgnil njegovo dolžino, s prsti zaobjemal obseg. Nehote sem pomislil kako bi v rokah držal mojega tiča. Čutil sem kako se mi kri zbira v tiču, kako se vzburjam. V trenutku sem vstal in odhitel v svojo sobo, uprl sem se zadovoljitvi. Nisem podpiral svojih želja, svojega koprnenja po njegovem dotiku.
Prvič, ko me je bilo sram, da sem Levov brat. Ne zaradi Leva samega. Ampak zaradi tega, ker me je bilo strah kaj si bodo ljudje mislilo o meni, kako bo to vse vplivalo na mene, na mojo družbo, na mojo športno kariero. Bal sem se ljudi. Strah me je bilo tega, da sem ravno sam to, za kar ozmerjajo Leva. Peder. Gej. Homoseksualec. Bil sem na hodniku. Slišal se grozne besede, vpitje in smeh. Videl sem kako je Zayn trznil in pogledal v smer zvoka. Sam se že prej videl, da nekaj tipov ozmerja Leva. A sem bil strahopetec. Odmaknil sem se, se skril za množico. Prvič, da mu nisem pomagal. Prvič, ko sem ga izdal. Sam sebe sem tolažil z dejstvom, da Lev ne bo vedel, da sem bil tam, da sem vse slišal in se skril na vece.
Kasneje mi je Zayn omenil, da je prišel Ash in da so se vsi razbežali. Nisem komentiral, niti nisem želel pokazati interesa, da me zanima kaj je bilo. A Zayn je vedel, on je vedel kaj me muči. Le vprašal me ni nič, nikoli ni silil vame.
To je bil težek teden zame. Vedel sem, da moram nekaj spremeniti. Rabil sem oporo za svoj ego.
»Lev, to je moja punca Zasha« sem rekel z rahlo tresočim glasom in zaigranim ponosom.
»Lev«
Ash in Link sta postala par. Moj krog prijateljev se je vidno večal in počasi mi je to postajalo zelo všeč. Ziva je sanjarila o Zaynu, zato sem izkoristil vsako možnost, da sem lahko ob njeni prisotnosti poklepetal z njim. Zayn je bil res super fant, kot nekakšen zaščitnik. Akin je bil lahko hvaležen, da je našel takega prijatelja.
Nikoli ne bom pozabil dneva, ko sem izgubil košček sebe. Košček, ki ga nikoli nisem dobil nazaj. Ko mi je bilo najbolj lepo in ko ni bilo nobene možnosti, da bi se lahko prej pripravil na udarec, morda predvidel korak, me je zadelo. Na zabavi nekega fanta iz drugega letnika me je zaustavil Akin. Njegov obraz je bil hladen. Če ga ne bi poznal, bi rekel da je pil. Ob njem je stalo neko rjavolaso dekle. »Lev, to je moja punca Zasha« je rekel ponosno. Prvih nekaj sekund sem mislil, da se heca. Potem sem videl, da misli resno. Držala sta se za roke, dekle se je smejalo kot, da je pravkar zadela na loteriji. No saj je, pobrala je moj glavni dobitek, Akina. Pokimal sem, kaj drugega nisem spravil iz sebe. Zmedeno sem se odmaknil stran. Izgubljen in ranjen. Steklenica žganja je bila prva, ki me je potolažila. Tisto noč nisem spal doma. Tiste noči se ne spominjam. Zjutraj sem se zbudil v sobi, ki je nisem poznal. Šele, ko sem ob sebi videl pramen vijoličnih las in močno roko na fantovem, trebuhu, sem se pomiril. Bil sem z Ashem in Linkom. Na telefonu sem imel enajst Akinov neodgovorjenih klicev. In eno mamino sporočilo. Očitno sem ji javil, da bom spal pri Zivi.
To ni bila edina taka noč. In k alkoholu sem se zatekel vsak vikend. Akin je igral vlogo popolnega fanta. Od mene se je odmaknil, ker se nisem odzival na njegove besede. Tri tedne se niti pogovarjala nisva več. Zasha se je vlačila po njem, tudi domov jo je pripeljal. Mami je bila navdušena. Juna pa jo je sovražila prav tako kot jaz. Z Zasho je ostal samo v dnevni sobi, svoje sobe ji ni pokazal in zato sem mu bil res hvaležen. Njegova soba je bila delno tudi moja. Nisem je hotel na njegovi postelji.
Tiste dni sem bil res zmeden. Moja čustva so preplavila ves moj razum. V šoli sem se komaj koncentriral. Lase sem si s pomočjo Linka prebarval na travniško zeleno in na stran pod spodnjo ustnico sem si dal narediti piercing, obroček, ki je zaobjel ustnico. Tudi zarezal sem, v staro brazgotino na stegnu, bilo mi je vseeno za obljube, ki sem jih dal Akinu. Vse, da sem izrazil svojo bolečino, svoje nestrinjanje. »To je tako uporniško obdobje« je oče tolažil mami, ko se je le križala in vzdihovala, ko me je videla.
En dan sem šel za Bigel v Akinovo sobo. Običajno nikoli ni silila tja. Akina ni bilo doma, vedel sem daje imel trening. Njegov računalnik na mizi je bil prižgan, ko sem pograbil Bigel sem po pomoti pomigal z miško in ga prebudil. Na ozadju sem zagledal najino sliko in prostor za geslo. Vtipkal sem besedo »bazilika« in uganil v prvo. Bazilika je bila Akinova najljubša začimba. Njegova gesla so bila vedno preveč enostavna. Nisem imel nobenega namena vohuniti ali brskati po njegovem računalniku. Na hitro sem odprl program za viruse, ker sem vedel, da Akin vedno pozabi na to. Med tem, ko je program čistil računalnik, sem se zagledal v datoteke, ki jih pregleduje in v zgodovino brskanja, ki se je prikazovala na ekranu. Zasledil sem znano ime. Zaustavil sem program in pobrskal po zgodovini, videl sem sklop video vsebin, ki si jih je Akin ogledal dva dni nazaj. Gej pornografskih video vsebin. Verjetno je bil radoveden, sem si rekel. Čeprav sem želel ostati na realnih tleh, me je ugotovitev nekako razveselila. »Je bila Zasha le nekakšna krinka, del neke igre?« sem se vprašal radovedno.
YOU ARE READING
ZASEBNA LAST BRATA
Romance"Akin me je objel okoli ramen in me potegnil k sebi, kot prijatelj. Roki sem ovil okoli njegovega pasu in ju združil pri boku. Ljubeznivo in zaščitniško me je poljubil na čelo, kot brat. Pogledal sem ga v oči in poljubil me je na usta, kot partner...