40. DEL

262 8 0
                                    

»Akin«

Minilo je pet dni in Lev je bil še vedno v komi. Ves čas sem bil ob njemu, se pogovarjal z njim, ga prosil naj se vrne k meni. Zdravniki pravijo, da je imel res srečo, da jo je še dobro odnesel ob tako hudem padcu. Pravijo tudi, da še dobro, da je avto vanj trčil z majhno hitrostjo, ker drugače udarca ne bi preživel. Obležal je v svojem svetu z zlomljeno nogo, polomljeno ključnico, ki so jo morali operirati in dve počeni rebri, ki se že od pretepa niso dokončno zacelile.

Sebe sem krivil za nesrečo, jaz sem mu rekel naj pohiti, jaz sem ga sebično hotel zase, preden bi staršema povedala za najino razmerje. Tiste dni nisem šel v šolo. Mami me je vsakič znova prosila, naj grem, naj malo odmislim vse skupaj, oče pa ni vztrajal. Niti poskušal me ni ločiti stran od Leva.

Bila je sobota popoldan, sedel sem ob Levovi postelji, ga držal za desno roko in mu pel pesem Close izvajalca Nicka Jonasa, ki sva jo še par dni nazaj pela skupaj. »Ker, če te hočem, in jaz te hočem...ne grem nazaj, ne bom se oddaljil, ker oddaljijo se tisti, ki se bojijo bližine...«.

»Akin« je bila prva beseda, ki je prišla iz Levovih ust. Nenadno sem se vstal, ko je počasi premaknil glavo in me poiskal s pogledom. Moje oči so bile v trenutku polne solz. V sobo so priletele sestre, ker so jim aparature javile spremembe pri Levu. »Zbudil se je« je veselo rekla sestra in me potrepljala po ramenu. Takoj je prihitel tudi zdravnik, Leva je pregledal, ga izprašal osnovne podatke, da bi preveril njegovo zavedanje, njegov spomin. Še sreča, da je bilo vse ok.

»Akin« je še enkrat šepnil Lev. »Tako mi je žal, da nisem pazil« je rekel. »Lev, v redu je...jaz sem kriv, jaz sem rekel da pohiti« sem se hitel opravičevati. »Bog kako sem te pogrešal, kako sem se bal zate, bal da me boš pustil samega...« sem rekel s tresočim glasom. »Akin, pridi sem, prosim...« je rekel in stegnil roko. »Pazi ves si polomljen« sem rekel in se previdno stisnil k njemu. »Tako lepo dišiš« je rekel in me poljubil na vrat. »Domov bi šel« si je zaželel. »Se bojim, da tokrat ne bo šlo tako hitro« sem pojasnil mirno. Njegov obraz se je boleče spačil, »vem ja« je bil realen. »Kje sta starša, Juna?« je vprašal. »Domov so šli na kosilo, sedaj jim bom javil, da si se zbudil« sem rekel in iz žepa izvlekel telefon. »Koliko časa je minilo?« je vprašal zmedeno, ko je pogledal po sobi. »Šest dni si bil v komi« sem odgovoril, »zlomljeno imaš nogo, ključnico in počeni rebri« sem dodal. Zavzdihnil je, oči so se mu zasolzile. »Poljubi me Akin« je poprosil. Nagnil sem se k njemu in najine ustnice so se dotaknile. Najprej samo malo, nežno. Potem je pograbil mojo majico in me potegnil k sebi. Svojo roko je položil na moj trebuh in moj tič se je v trenutku prebudil. Oplazil me je po mednožju in zadovoljno zagodel, ko je občutil mojo trdoto. Poljubila sva se strastno in divje, kot bi želela nadoknaditi zamujene dni. Z roko sem zdrsnil pod odejo in pobožal Leva nizko po trebuhu. Odmaknil je zdravo nogo, želel razširit mednožje, nakazal kako si me želi. Nasmehnil sem sem in zagrizel v njegovo prazno spodnjo ustnico, ter zopet poiskal njegov jezik in se poigral z njim. »Komaj čakam, da si daš nazaj uhan, morali so ga dati ven« sem rekel, ko me je Lev takoj željno potegnil nazaj na svoje ustnice. »Kako si te želim, v sebi...« je rekel tiho in pohotno. Zasmejal sem se in pobožal njegovega vzburjenega tiča. »Saj bova, ko bova doma...tule ne moreva, lahko naju zalotijo« sem prisebno odgovoril. Zagodel je, »samo malo, prosim....malo pojdi vame, prosim Akin« me je rotil. Roko sem izvlekel izpod odeje in oslinil svoj prst. Poredno sem se splazil v njegove spodnjice, mimo trdega tiča, mimo polnih mod do sladke analne luknjice. Čakala me je, željna in odprta. Z lahkoto sem zdrsnil vanj, opazoval kako je Lev uživaško vzdihnil in me povlekel bližje k sebi. Fukal sem ga s prstom, njegov tič pa se je drgnil ob mojo podlaket. Začel je drhteti, trepetati, zagrizel je v mojo ustnico in se prepustil močnemu orgazmu. Razposajeno sva se režala, izvlekel sem roko in si jo obrisal v robec. »Pacek moj« sem šepnil in ga poljubil, zadovoljen ker sem ga lahko zadovoljil. Vedno sem se izgubil v dotiku njegovih mehkih prepovedanih ustnic.

ZASEBNA LAST BRATAWhere stories live. Discover now