Een oude vampier van 225, dat lijkt op iemand van 25 zat in de sofa en keek naar de brandenede open haard. Zijn gedachten waren helemaal ergens anders. Waren helemaal van aarden weg. Waar de oude vampier aan dacht was iemand waar hij veel van hielt. Die iemand dat er niet meer is, door paar oude ex vrienden van hem. Hij haat ze zo erg. En zouw het liefst nu wraak op hun nemen. Maar dat deed hij nu niet. Hij had eerst meer informatie nodig van hun. In zijn hand had hij een foto van hem en zijn geliefde. Hij keek erna en kreeg wat tranen in zijn ogen.
Hij dacht terug wat 100 jaar geleden is gebeurd en sloot zijn ogen.
100 jaar geleden.
"Wendy, weet je zeker dat ik niet met je mee moet. Je weet niet hoe hij gaat negeren?" Vroeg de ouderen man in zijn jongen jaren. "Yoongi maak je geen zorgen om mij, en als hij iets doet beloof me dat je goed voor Woozi gaat zorgen." Zei Wendy en keek Woozi aan die in haar armen lag te slapen. "Unnie, Yoongi Oppa heeft gelijk, ga niet alleen." Zei de zusje van Wendy. Wendy keek haar jongeren zusje aan. "Joani let goed op mijn twee jongens." Zei Wendy en gaf Woozi aan Joani. Joani nam Woozi in haar armen en keek Wendy aan.
"Yoongi let goed op ze, beloof me dat je Joani beschermt tegen gemeenen Vampieren." Zei Wendy. Joani keek Wendy aan. "Bent niet zo hopeloos heb Jungkook ook nog." Zuchte Joani en draaide met haar ogen. Wendy gaf Joani geen antwoord. "Ik beloof het je Wendy." Zei Yoongi en stak zijn pink naar Wendy uit. Wendy glimlachte en bracht haar pink bij die van Yoongi. "Ik moet nu gaan, achter een 1 uur ben ik terug." Zei Wendy en keek Yoongi in de ogen aan. "Kom snel terug." Zei Yoongi. "Dat doe ik." Wendy gaf Yoongi een kus op zijn lippen. Yoongi ging mee in de kus. Joani keek alleen toe en was erna druk bezig met haar neefje. Wendy trok weg. "Nu moet ik echt gaan." Zei Wendy. Ze keek nog laaste keer naar Woozi en Joani.
Wendy liep naar de voordeur als Yoongi en Joani haar volgen. Wendy opende de deur en keek nog laaste keer naar de 3 voordat ze het huis uit liep en alleen over straat liep. Tijd vloog snel om. 1 uur was om. Yoongi maakte zich zorgen als Joani Woozi in bed legde. Yoongi stress te en liep de kamer op en af. Joani kwam de woonkamer binnen en keek Yoongi aan. "Yoongi Oppa ze zal zo terug zijn." Zei Joani. Ze probeerde Yoongi wat te calmeren. "Ik had met haar mee moeten gaan." Yoongi verheffde zijn stem. Liet Joani beetje schrikken. "Niet zo luid je maak Woozi seves nog wakker!" Gromde Joani zachtjes. Joani wilde haar kleine neefje niet wakker maken. "Het duurt me te lang, ik ga zelf. Blijf jij hier en let op Woozi." Zei Yoongi en liep snel weg van Joani.
Joani wist niet wat ze kon doen. Zij wist hoe Yoongi is als hij boos is en gestresst. "Ongeduldige gestresste Vampiere kip." Zuchte Joani. Terwijl Yoongi weg was, check Joani vaak Woozi. Een glimlach kwam op Joani gezicht als ze Woozi ziet glimlachen in zijn slaap. "Jij kleine, je bent net je Appa. Hij glimlacht ook altijd in zijn slapen." Lachte Joani als ze de kleine baby zie glimlachen. Yoongi was een lui Vampier. Hij viel meestal op de sofa in slaap. Of ja dat dacht Joani. Er stond altijd een glimlach op Woozi's kleine gezicht als hij sliep. Joani hoorde de voordeur open gaan. Snel haastte zich naar beneden en keek Yoongi aan die nog bij de voordeur stond.
Je kon geen emoties van zijn gezicht aflezen. "Waar is Unnie?" Joani voelde een bang gevoel bij haar op komen. Yoongi keek haar aan. Hij wist niet wat hij moest zeggen. Hij liep naar Joani toe en trok haar in een omhelzing. "Waar is mijn Unnie?" Vroeg Joani nogmaal. Ze wilde hoe dan ook een antwoord van hem hebben. "Het spijt me Joani, i... ik... was telaat." Zei Yoongi. Joani duwde Yoongi van haar weg. "W... wat bedoel je, je was t... te laat?" Joani keek Yoongi recht in de ogen aan. "Geef verdommen antwoord Min Yoongi, waar is mijn Unnie!" Riep Joani als tranen haar ogen vullen. "Taehyung h.... hij- hij wat?" Onderbrak Joani Yoongi. Yoongi zweeg. Hij vond het moeilijk om het te zeggen. Joani werd kwaad omdat Yoongi haar nog geen antwoord gaf over Wendy. "VERDOMMEN YOONGI OPPA ZEG WAT ER IS MET MIJN UNNIE!?" Schreeuwde Joani kwaad uit, ze keek Yoongi boos aan.
"WENDY IS WEG, ZE KOMT NOOIT MEER TERUG!?" Schreeuwde Yoongi opeens uit. Joani keek Yoongi weer recht in zijn ogen aan. Tranen vulden Yoongi's ogen. "Dat kan niet, je liegt." Joani's ogen vulde zich met meer tranen. "Nee nee Unnie kan niet weg zijn." Tranen ontsnapte uit Joani's ogen. Ze storde ineen. Yoongi ging snel naar haar toe en trok haar in een omhelzing. Bijde zaten ze op de grond. Joani weende uit tegen Yoongi borst als Yoongi zelf ook weende. Wat moest hij nu doen. Wendy was alles voor hem. Zijn twee beste vrienden hebben hem verraden. 1 ervan was zijn neefje.
Yoongi gedachten waren leeg. Wenend staarde hij naar de anderen kant van de kamer. "W.. wat... g... gaan we... nu doen?" Weende Joani."Ik laat dit niet voorbij, ik krijg hun twee voor wat ze met Wendy hebben gedaan. Mijn wraak zal zoet zijn ook duurt het lang." Yoongi keek boos voor zich uit. Na het verlies van Wendy ging alles fout. Joani die door Jungkook werd vermoord. Woozi die verdwenen is. De dood van de ouders van Wendy en Joani. Yoongi bleef alleen achter. Tot hij iemand onmoeten. Een jong meisje. Maar zij was een Vampier.
Heden.
Yoongi opende zijn ogen. Hij keek weer naar de foto van hem en Wendy. "Wendy Joani, Ik laat hun niet zomaar gaan. Mijn wraak zal zoet zijn reken daar maar op." Zei Yoongi.
Annyeonghaseyo
Een heel nieuw verhaal over vampieren. Wat vinden jullie er van. Dit boek zal anders geschreven worden wat ik normaal doe. Ik wilde wat nieuws proberen en zal mijn uiterste best. Dus laat me wat weten wat je er van vind. Want ik wil het graag weten.
Alvast bedankt SaranghaeᒍᙓOᑎ-ᒍOᒍᙀᑎᘜ
JE LEEST
Vampire Revenge√
Vampire"Ik ga hun vermoorden als jullie dichter komen!" Riep Yoongi boos. Jimin Taehyung en Jungkook keken Yoongi bang aan. "Dit is wat jullie verdiennen, nadat jullie Wendy en Joani van me hebben af genomen!" Riep Yoongi boos naar hun. "Hyung over Wend...