#19

44 5 4
                                    

Volgende dag waren ze weer op school Yeri was al 2 dagen niet op school geweest. Luna begon beetje meer zogen te maken. Ze had meer dan 1000 berichten achtergelaten. Die ze nog altijd niet gezien had. Junghwa zat langs haar. "O ja ik zag Lisa gisteren nog." Zei Junghwa. Luna keek haar aan. "Echt?" Vroeg Luna. "Ja maar ik denk dat ze nu al terug is in Thailand, kan zijn dat ze vandaag nog vertrok." Zei Junghwa. Luna dacht na.

"Waaron zouw ze niet tot de laaste dag naar school gaan, gaat ze ons dan niet missen?" Vroeg Luna

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Waaron zouw ze niet tot de laaste dag naar school gaan, gaat ze ons dan niet missen?" Vroeg Luna. "Ze zei tegen mij dat ze ons gaat missen, meschien kom je vandaag haar nog tegen." Zei Junghwa. "Ik hoop het zouw afscheid van haar willen nemen." Zei Luna. "Ik ga haar echt missen, wie gaat er nu zo hyper ons wakker houden tijdens de les." Zuchte Junghwa. "Ja ze doet altijd de leerkracht na, waar wij dan ons lach moeten inhouden." Zei Luna. "Ik hoop dat we haar nog tegen komen als ze terug komt in Korea." Zei Junghwa. "Ik hoop het ook." Zei Luna.

De les ging rap om. De middag pauze kwam. Ze gingen altijd aan de zelfde tafel zitten. Jimin, Jungkook en Taehyung zaten al aan de tafel. "Hi." Zeiden Luna en Junghwa gelijk en zette zich aan tafel. Luna gaf Jimin een kus op zijn wang. "Hi Chubs." Glimlachte Jimin.

"Ow zo cutie

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ow zo cutie." Zei Junghwa. Jungkook zuchte en keek weg van Jimin en Luna. "Kunnen jullie dat ook na school doen." Zei Jungkook. Jimin keek op. Ook Luna. "Ah laat hun." Zei Junghwa. "Ze kunnen thuis kleffen, ze wonen toch samen." Zei Jungkook. "Dan had je niet tegen Yeri moeten liggen." Zei Luna. "Ik weet, maar verwacht jij iemand dat je leuk vind zegt dat je ex vriendin heb vermoord." Zei Jungkook en keek Luna aan.

" Zei Jungkook en keek Luna aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Nee." Zei Luna. "Gezien daarom zei ik ook niks. Het is ook 100 jaar geleden gebeurt. En dat zij mijn vriendin was. Erna heb ik niemand meer gehad, het was mijn keuzen om het niet te zeggen. Omdat ik het toch niet nog ins ging doen." Zei Jungkook. Jimin en Taehyung legde hun hand op Jungkook's schouder. "Ik ken mijn fout, ik had iets moeten doen zodat ze nog kon blijven leven. Of had ik meschien toch met Joani moeten uitmaken, dan kon Daniel haar hart genezen." Zei Jungkook.

"Dat had je beter kunnen doen." Zei Jimin. "Dat zal toch niet gewerkt hebben, ik weet niet als je het weet Jungkook maar Joani zal nooit met iemand anders geweest zijn. Daniel mag meschien haar beste vriend zijn. Maar ze is veel gelukkiger met jouw dan met Daniel." Zei Taehyung. "Wie zeg dat, meschien kan ze wel voor die Daniel gevallen zijn." Zei Junghwa. "Wendy, Yoongi zei dat Joani Jungkook soulmate is. Zoals Luna die van jouw Jimin, de eerste keer als je elkaar onmoeten was Joani al verlieft op je Jungkook en jij op haar." Zei Taehyung.

"Joani mijn soulmate, dat denk ik niet." Zei Jungkook. "Het kan dat Joani herboren word alleen omdat zij je soulmate is." Zei Taehyung. "Dat is onzin Hyung." Zei Jungkook. "Het is geen onzin Jungkook, het is waar wat ik zeg. Wendy was Yoongi soulmate ook. Het kan zijn dat Wendy herboren is." Zei Taehyung. "Waarom geloof jij altijd onzin Hyung." Zei Jungkook. Jimin begon opeens na te denken wat Taehyung zegt.

 Jimin begon opeens na te denken wat Taehyung zegt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Taehyung kan wel ins gelijk hebben Jungkook." Zei Jimin. "Hoezo dat?" Vroeg Jungkook en keek Jimin aan. "Nouw ring er nog geen bel." Zei Jimin en keek Jungkook aan. "Niet echt." Zei Jungkook en keek Jimin even niet berijpent aan. Jimin zuchte. "Wat Taehyung net zei." Zei Jimin. "Hij zei van alles." Zei Jungkook. Jimin keek beetje vervelend en zuchte. "Ah, dat deel van herboren." Zei Jimin. "Wat is er mee?" Vroeg Jungkook. "Dat Joani herboren kan zijn terwijl je het niet weet." Zei Luna. "Als dat zo is had ik haar misschien al lang tegen gekomen." Zei Jungkook. "Ah je bent echt een idioot." Zei Jimin en sloeg Jungkook op zijn achterhoofd. "Voor wat was dat voor?" Vroeg Jungkook en keek Jimin beetje boos aan. "Ben je echt zo vergeet achtig." Zei Jimin en kruiste zijn armen over elkaar.

"Ik weet niet toch niet wat er omgaat in je hoofd en denkt." Zei Jungkook. Taehyung wist niet wat Jimin nu bedoelde. "Ik zeer echt dat je een idioot bent, Wat zagen we 3 dagen geleden. Toen we Luna gingen helpen." Zei Jimin. Jungkook dacht na en begon wat op te zeggen. "Zoeken naar Luna, Lisa onmoet dat veel op Joani lijkt, Yeri die de waarheid weet over me. En dat ik haar negers vond." Zei Jungkook. "Wat jullie hebben Lisa ontmoet?" Vroeg Luna. "Ja, Yeri rende naar haar toe. Ik zeer Taehyung ze leek echt Joani alleen echt een tutenbel." Zei Jungkook. "En ring de bel nu?" Vroeg Jimin. "Welke bel Hyung?" Vroeg Jungkook. "Je zegt net dat Lisa heel veel op Joani leek." Zei Junghwa. "Ja." Zei Jungkook. "Idioot, Joani is herboren in Lisa." Zei Taehyung. "Meen je dat." Zei Jungkook blij.

"Alleen jammer dat Lisa met haar Oppa in Thailand zit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Alleen jammer dat Lisa met haar Oppa in Thailand zit." Zei Jimin. "Wat nu, ik kwam haar gisteren nog tegen en erna Yoongi." Zei Junghwa. De jongens keken ze aan. "Ze ging vandaag naar Thailand." Zei Junghwa. "Je was met Yoongi?" Vroeg Taehyung. "Ja, ik was even alleen als Lisa wat drinken ging halen. erna weet ik niet echt wat er gebeurd." Zei Junghwa. "Dus het kan zijn dat Luna haar nog tegen komt vandaag." Zei Junghwa. "Ze neemd afscheid apart, dan zal ze Yeri ook nog gezien hebben." Zei Luna. "Dat klopt Lisa zag Yeri wanneer ze weende, ze vroeg wat er was maar Yeri gaf haar geen antwoord en liep erna weg, erna had ze Yeri niet meer gezien." Zei Junghwa. "Ik kan haar begrijpen, Yeri zal me nu echt haten en wensde dat ik dood was." Zei Jungkook en keek omlaag.

"Messchien draaid ze nog bij." Zei Jungkook. "Dat zal niet zo zijn, de pauze is om." Zei Jungkook en stond op en liep dan weg. "We zullen dan ook maar gaan zeker." Zuchte Luna. "Ja." Zei Jimin. Ze stonden ook op en liepen dan naar hun klas.

Vampire Revenge√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu