"Het spijt me Jimin, ah waarom kon ik jouw niet geloven." Zei Yoongi met spijt. "Al die tijd het was Chanyeol die me onder controlen hield." Zei Taehyung. "Jimin er is maar een manier om Luna te reden." Zei Yoongi. Jimin keek Yoongi aan. "Je moet Luna vampie maken, dit is de enigste manier voor haar te laten leven." Zei Yoongi. Jimin keek Luna aan. "Oke ik doe het." Zei Jimin. Hij ging naar Luna's nek. "Het spijt me Luna." Zei Jimin en beet in haar nek en dronk haar bloed en deed erna nog iets. Hij legde Luna naar. "Wat ga j nu doen met Yeri Hyung?" Vroeg Jimin. Yoongi keek Yeri aan. Yeri was revenge van Joani.
Hij wilde nog niet laten weten van Joani. "Jullie kunnen haar mee nemen, De revenge op jullie was allemaal een fout, Maar dat van Jungkook sorry ik heb daar geen spijt van." Zei Yoongi. Jimin en Taehyung keken Yoongi aan. "Luna zal achter 5 minuten wakker worden, zorg goed voor haar. De verandering is moeilijk geloof me." Zei Yoongi. "Hoe weet je dat?" Vroeg Jimin. "Ik heb al ins een mens gered." Zei Yoongi en liep dan weg van hun. Jimin en Taehyung keken elkaar aan. Taehyung maakte Junghwa los die vervolgs in Taehyungs armen lag te wenen. Na 5 minuten opende Luna haar ogen.
"Luna." Zei Jimin blij en ddrukkte haar tegen zicht op. "Jimin ik voel me raar." Zei Luna. "Sorry ik had je in een vampier gemaakt." Zei Jimin en hielt Luna nog tegen zich aan. "Jimin vind je Junghwa leuker dan mij?" Vroeg Luna opeens. "Nee waarom vraag je het." Zei Jimin. "Omdat ik je haar zag kussen." Zei Luna. Jimin schrok. Had Luna dat echt nu gezien. "Die dus betekende niks en Junghwa kuste mij." Zei Jimin. "Luna het spijt me dat ik je pijn deed, Maar ik had mijn lichaam niet onder controlen, Yoongi had de controlen over me. Het spijt me echt." Weende Junghwa.
"Ik geloof je." Zei Luna en omhelsde Junghwa. Ze keken beiden dan naar Yeri die leveloos met haar hoofd vooruit hing. "Vind het zo spijtig voor Jungkook." Zei Luna. Taehyung en Jimin gingen naar Yeri toe en maakte haar los. "Alleen zijn revenge was de echte, ik hoop dat hij nu niks doems zal gaan doen." Zei Junghwa. "We moeten Jungkook goed onderer stunen, Dit al heel moeilijk voor hem." Zei Jimin.
-Ergens ander-
Jungkook was op de plaats waar hij Joani vermoorde. Hij zat in de boom. Dat deed hij heel vaak met Joani als ze in dit parkje kwam. Nu was hij Yeri voorgoed kwijt net als Joani. "Jeon Jungkook, Niet te geloven Yoongi nam echt revenge op je voor Joani's dood." Zei een stem. Jungkook keek op en zag Daniel.
Jungkook werd kwaad en sprong uit de boom. "Het is allemaal jouw fout, Als jij mij niet drong Joani te vermoorden was ze nog levend en had Yoongi geen revenge op me moeten nemen!" Riep Jungkook kwaad met tranen in de ogen. Daniel grijsde. "Wat heeft Joani jouw ooit mis gedaan om vermoord te moeten worden!" Riep Jungkook. "Mij geen kans geven, Als beste vriend was ik al verlieft op haar, Toen kwam jij in haar leven en ze wilde altijd bij je blijven. mij gaf ze nooit de kans toen ik haar vroeg." Zei Daniel.
"Bij mij sloegen de stoppen door, Als ik haar niet kan krijgen dan niemand niet." Zei Daniel. "Je bent echt bedankt, nu ben ik al 2 mensen kwijt waar ik echt om gaf." Zei Jngkook kwaad en liep dan weg. Wat hun niet wisten was dat iemand alles had gezien.
1 maand ging voorbij. Yeri had een heel mooi begrafenis gekregen. Haar ouders wisten nog altijd niet waarom Yeri dood was. Ze hadden zo gezegt gevonden langs de snel weg. Er kwam een onderzoek maar die hadden stop gezet omdat ze niet verder konnen. Taehyung had ondertussen Junghwa vampier gemaakt. Ze hadden sins die dach Yoongi ook niet meer gezien. Jimin Luna Taehyung Junghwa en Jungkook haalde hun school diploma. Ze vonden het jammer Dat Yeri er niet bij was. Het verdriet om Yeri was groot. Maar Jungkook wilde weten wie de persoon was dat Yeri dood schoot. Als hij het wist zal hij niet doen wat Yoongi deed.
"Weet je zeker dat je alleen wild gaan?" Vroeg Luna en keek Jungkook aan. "Jungkook als je niet alleen wild wij komen met je mee." Zei Jimin. "Nee hoef niet, ik moet het alleen kunnen." Zei Jungkook en liep naar de deur en verliet het huis. Jungkook ging alleen naar het graf van Yeri. Tranen liepen uit zijn ogen, Hij had nog altijd geen woorden om te zeggen. hij bleef maar naar het graf staren.
Jungkook had niet door dat hij bekeken werd. De persoon stond op een verre afstand naar hem te kijken. Erna liep de persoon weg.
-Ergens anders-
Yoongi zat in de sofa, Hij had al 1 maand Joani niet gezien en maakte zich zorgen om haar. Hij had Jin ook al meederen keren gebeld maar hij nam ook niet op. Yoongi zuchte en stond op hij liep naar de achtertuin en keek naar de planten die Joani had geplant. "Ze zijn mooi Yoongi, Wendy's Lievelings bloemen." Zei een stem. Yoongi keek boos achter zich. hij wist wie de persoon is. "Chanyeol." Zei Yoongi boos en keek Chanyeol aan.
"Yoongi ik moet zeggen, Woozi is echt de beste. Zo een gehoorzaam Jongen dat hij is." Zei Chanyeol en Grijsde naar Yoongi. "Geef me mijn zoon terug Chanyeol." Zei Yoongi kwaad. "Sorry maar nee, Veel geluk met hem terug krijgen Min Yoongi." Lachte Chanyeol en verdween. Yoongi kookte van woeden. Hij wist prisies waar Chanyeol zich schul hield, Maar hij wist ook dat alleen niet zal werken. Maal had hij Jin en Joani om te helpen. Maar die lijken van de wereldbol verdwenen te zijn. Yoongi had nog maar een oplossing in de hoop als hun hem willen helpen. Hij liep naar het huis en belde aan. iemand deed open en het was Luna.
JE LEEST
Vampire Revenge√
Vampire"Ik ga hun vermoorden als jullie dichter komen!" Riep Yoongi boos. Jimin Taehyung en Jungkook keken Yoongi bang aan. "Dit is wat jullie verdiennen, nadat jullie Wendy en Joani van me hebben af genomen!" Riep Yoongi boos naar hun. "Hyung over Wend...