#7

60 7 4
                                    

De week vloog om en het was vrijdag. De school was ook al uit. "Dan zien we jullie daar." Zei Jungkook. "Ja." Zei Luna. "We zien jullie daar wel." Zei Yeri. Jungkook en Jimin liepen al weg. Yeri en Junghwa liepen met Luna mee. Bij haar thuis waren ze al direk met eten maken begonnen. "Luna zijn je ouders niet thuis?" Vroeg Junghwa als ze rond keek. "Ik woon hier alleen." Zei Luna. "Wat heb jij een geluk, mijn ouders zullen me niet alleen laten wonen." Zei Junghwa. "Jij heb geluk dat je beiden ouders heb, ik heb eigenlijk alleen mijn vader nog." Zei Luna. Junghwa keek Luna aan. "Het spijt me." Zei Junghwa. "Is niet er, je wist het niet." Zei Luna.

"Ze zal heel trots op je zijn." Zei Junghwa. "Eomma is altijd trots op me, maar ik weet niet wat mijn Appa ook trots is op me." Zei Luna. "Hij zal trots op je zijn zeker weten." Zei Junghwa. Luna knikte altijd. "Maar je woont alleen, woon je vader hier niet." Vroeg Junghwa. "Hij is in Japan hij werk daar, ik heb geluk gehad dat Yeri Jimin en Jungkook me hielpen om hier te blijven." Zei Luna. "Ik ben blij voor je, het zal moeilijk zijn geweest als je weg ging." Zei Junghwa. Luna knikte alleen. Het eten was klaar en Luna zette het op tafel. Ze namen wat en begonnen te eten.

Na het eten begonnen ze zich klaar te maken om naar het concert te gaan. Ze waren snel klaar.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Wat zien jullie er mooi uit

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Wat zien jullie er mooi uit." Zei Junghwa en keek Yeri en Luna aan. "Jij ook." Zei Yeri. "Zo klaar om te gaan?" Vroeg Luna blij. "Zeker." Glimlachte Junghwa. "Laten we gaan."  Zei Yeri blij. Luna en Junghwa knikte. Ze liepen erna het apartament uit. Ze gingen waar het concert was. Wanneer ze daar aankwamen zagen ze Jimin en Jungkook.

Vampire Revenge√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu