Luna zat met Junghwa alleen in de klas. Yeri was er niet en zo was Lisa ook niet. Zelfs de 2 nieuwe waren niet meer. De leerkracht kwam in de klas. "Mag ik even jullie aandacht, ik moet spijtig medeleden dat Kang Daniel en Park Woozi niet meer in jullie klas zitten. Ik moet ook spijtig mededelen die bevriend is met Manoban Lalisa zeggen dat ze terug is naar Thailand. Lisa bedankt iedereen die goed voor haar zorgde de aflopen maanden." Zei de leerkracht. Er was gepraat in de klas. "Waarom wisten wij dat niet, Lisa zegt altijd alles." Zei Junghwa. "Ja raar." Zei Luna. "Ah ja, daar kunnen we nu niks meer aan doen." Zei Junghwa en glimlachte een beetje.
Luna glimlachte terug. "Waar is Yeri eigenlijk?" Vroeg Junghwa. Luna haalde haar schouder op. "Taehyung zei het deze morgen dat iets tussen haar en Jungkook was. Ik zie dat nu alles oke is met hun. En ik weet hun geheim ook Luna. Nu snap ik waar jullie over hadden gisteren." Zei Junghwa. "Ja." Zei Luna. "Ik geloof Jungkook, ik hoop als Joani nog leefde dat die Jungkook liet uitpraten en hem vergeven. Maar ik hoop dat Yeri hem de kans ook geeft om uit te praten." Zei Junghwa. "Ik ook, maar ik heb geen idee waar ze is. Heb haar al paar sms gestuurd, maar heb tot nu toe nog niks terug gehad." Zei Luna.
"Ze stuurt wel, ze moet gewoon de klap een plaats geven. Ze zal nu denken dat Jungkook de moordenaar is. Dat is hij ook, maar je weet wat ik bedoel." Zei Junghwa. Luna knikte. "Ik hoop dat het snel is?" Vroeg Luna. "Ik ook." Zei Junghwa. De les ging snel om en ze gingrn naar de kantine. Taehyung zat al aan een tafel met Jimin en Jungkook. Luna en Junghwa zette zich neer. "Is ze er niet?" Vroeg Jungkook. "Sorry Jungkook." Zei Luna. Jungkook keek sip. Jimin probeerde Jungkook op te vrolijken. Jimin begon ook Jungkook te plagen om heletijd kusjes op zijn wang te geven. "Nu is het genoeg Hyung." Zei Jungkook en duwde Jimin om en ging over hem en kuste hem op de lippen.
Jungkook zette zich terug neer. Jimin blooste als een tomaat. Als de anderen geschrokken keken. Iedereen in de kantine zag het. Ze waren er zelf over aant praten. "Omg." Zei Junghwa geschrokken. "Waarom." Zei Luna geschrokken. "Wat heb ik nu voor vrienden." Zuchte Taehyung. "Zijn fout dan moet hij maar stoppen." Zei Jungkook en kruiste zijn armen over elkaar. "Y, Dan moet je me niet kussen. Wat gaat nu om in je hooft, Seves denken ze dat ik met jouw bent in de plaats van Luna." Zei Jimin boos. "Maak niet uit, mijn leven is toch al onzeep." Zei Jungkook. De anderen keken hem stil aan.
"Je leven is niet onzeep Jungkook, je moet gewoon afwachten." Zei Luna. "Jungkook wij geloven je en steunen je." Zei Junghwa. "Dus je bent niet alleen, je heb ons. Ik Jimin Taehyung en Junhwa, Yeri moeten we afwachten." Zei Luna. "Dankje dat jullie me helpen, maar er is nog 1 ding dat ik moet opbichten." Zei Jungkook. De anderen keken Jungkook aan. "Als het niet lukt met Yeri, laat me dan gaan. Ik zal zelf een einde maken van mijn leven, zodat ik kiet staat met Joani." Zei Jungkook. "Ben je gek, ik laat je niet jezelf vermoorden." Zei Jimin geschrokken.
Taehyung was stil. "Je bent nooit over Joani heen gegaan is het, je zei dat je overhaar heen was." Zei Taehyung. "Ik wilde dat jullie geen zorgen om mij moet maken, ik betaal de prijs dat ik verdien." Zei Jungkook. "Blijf dan leven voor ons, Wij hebben je nodig Jungkook. Eens een vriend altijd een vriend." Zei Luna. "Ja eens een vriend altijd een vriend, ah dat doet me echt denken aan Joani." Zei Jungkook.
"Jungkook ik let nu al 100 jaar op je, je kan je Hyungs niet in de steek laten." Zei Jimin en keek Jungkook aan. "Met wie moet ik dan steggelen." Zei Jimin. "Met Taehyung Hyung." Zei Jungkook. "Haha hij is slimmer geworden." Lachte Taehyung. "Ah houw je mond Taehyung." Zei Jimin. Junghwa moest opeens ook lachen. En Luna ook. Jimin klink nu net een bezorgde Eomma. "Waarom lachen jullie nu?" Vroeg Jimin en keek hun aan. "Je lijkt net een Eomma dat bezorgt is." Zei Jungkook. "Ik ben geen Eomma." Jammerde Jimin. "Sorry bezorgde Appa." Zei Jungkook.
Jimin draaide met zijn ogen. "Ik vind het schattig." Zei Luna en omhelsde Jimin. Jimin begon weer te glimlachen. "Jullie zijn echt schattig samen." Zei Junghwa en Glimlachte naar hun. "Spijtig dat jullie samen zijn, ik wil nog wel een kus van haar stellen." Lachte Taehyung. Jimin nam Luna goed vast. "Van mij, af blijven Taehyung." Zei Jimin opeens beetje kinderachtig. Jungkook moest opeens ook lachen. "Je maak geen kans meer Taehyung Hyung." Lachte Jungkook. "Ik weet, ik maak nog kans bij Junghwa." Zei Taehyung en keek naar Junghwa.
"Wat." Zei Junghwa geschrokken en keek Taehyung aan. "Maak maar een grappje, maar je gezicht is echt goud waard." Lachte Taehyung. Junghwa knipperde met haar ogen. "Oke." Zei Junghwa uiteindelijk. Jungkook begon meer te lachen. "Oke dit is al 1 reden waarom ik niet dood wil, Het geflirt van Taehyung dat nergens na slaap." Lachte Jungkook. "Blijf leven en dan zal je meer van het zien." Zei Taehyung en knipoogde naar Jungkook. Jungkook begon meer te lachen. Alleen spijtig dat de pauze er op zat. "We zien jullie morgen zeker?"Vroeg Luna. Jimin keek Luna met opgetrokken wenkbrauwen aan. "En ik zie jouw thuis, kijk niet zo." Lachte Luna en kuste Jimin op zijn wang.
"Morgen." Zei Junghwa. Luna en Junghwa liepen al weg. "Moeten we niet goed op ze letten?" Vroeg Taehyung. "Ja, daarom leef ik nu ook met Luna. Sins ik wist dat Yoongi hier woond, Wil ik haar zo snel mogelijk beschermen van hem." Zei Jimin. "Ik en Yeri na dat ik Daniel zag, ik denk dat hij mijn leven zuur gaat maken." Zei Jungkook. De ander twee knikte. Ze gingen erna naar hun les.
JE LEEST
Vampire Revenge√
Vampire"Ik ga hun vermoorden als jullie dichter komen!" Riep Yoongi boos. Jimin Taehyung en Jungkook keken Yoongi bang aan. "Dit is wat jullie verdiennen, nadat jullie Wendy en Joani van me hebben af genomen!" Riep Yoongi boos naar hun. "Hyung over Wend...