Chou Luna 20 jaar oud en laaste jaar op school. Ze zat samen met haar beste vriendin Kim Yeri in de klas. Ze hoorde dat er vandaag 2 nieuwe leerlingen in de klas komen. Wie het waren wisten ze niet. De leerkracht was les aant geven tot er op de deur geklopt werd. "Mag ik even jullie aandacht?" Vroeg de leerkracht aan alle leerlingen. De leerlingen richten hun ogen op de leerkracht en wachte als de personen binnen kwamen. Twee jongen meisje kwamen binnen. Een lang meisje met lang Zwart blauw haar. En de anderen haren iets langer dan haar schouder, blond haar en wat duren kleren aan kwamen binnen. Ze stonde recht voor iedereen met een glimlach op hun gezicht. "Stel je maar even voor meisjes." Zei de leerkracht.
"Hi iedereen ik ben Park Junghwa, ik hoop dat jullie vriendelijk zijn om vrienden met me te zijn." Zei een van de meisjes. "Dankje Junghwa, je mag lang haar gaan zitten." Zei de leerkracht en wees een van de legen stoelen aan. "Dankje." Zei Junghwa en liep naar de plaats en zette haar neer. "Nu mag jij." Zei de leerkracht en keek het ander meisje aan.
"Hi ik ben Manoban Lalisa, maar jullie kunnen me Lisa noemen. Leuk jullie te ontmoeten." Zei de andere meisje. "Dankje Lisa je mag lang haar zitten." Zei de Leerkracht. De leerkracht weest Luna aan. Aan haar linker kant was een stoel leeg. Lisa glimlachte naar de leerkracht en ging dan lang Luna zitten. "Hi ik ben Lisa, hoe heet jij?" Vroeg Lisa fluisterend en keek Luna aan. "Chou Luna aangenaam, en zij langs me is mijn beste vriendin Kim Yeri." Zei Luna fluisterend naar Lisa. "Leuk mag ik seves bij de pauze bij jullie zitten?" Vroeg Lisa fluisterend. "Zeker." Fluisterde Luna terug. Luna en Lisa keken naar de leerkracht dat les gaf.
Nadat de les over was en tijd voor pauze. Lisa ging met Luna en Yeri mee. Ze gingen buiten op een bank zitten. "Zo hoelang zijn jullie al bevriend?" Vroeg Lisa. "Wij zijn al bevriend sins de kleuter klas." Zei Yeri. "Dat is lang." Glimlachte Lisa. "Heel lang." Zei Luna. "En hebben jullie al een vriendje?" Vroeg Lisa. "Nee maar ik heb wel een oog op iemand." Zei Luna beetje verlegen. "Oo wie?" Vroeg Lisa nieuwschierig.
"Hij zit zelfde jaar, hij zit in de 2 klas van dans en zang. Hij heet Park Jimin, kom seves tijdens middagpauze bij ons zitten." Zei Luna. "Dat lijk me leuk maar ik eet thuis, ik woon maar 1 minuut van hier vandaan." Zei Lisa.
"Oo oke." Zei Luna. "En jij Yeri?" Vroeg Lisa. "Ik heb een vriendje, hij is zo schattig hij zit samen met die Jimin in de klas. Wil je hem zien?" Vroeg Yeri als ze haar gsm nam. "Tuurlijk." Zei Lisa. Yeri gaf haar gsm aan Lisa. Lisa keek naar de foto en schrok van binnen."Hij heet Jeon Jungkook." Zei Yeri fier. "Hij is cute." Zei Lisa. "Dat is hij zeker." Glimlachte Yeri. Lisa gaf de gsm terug aan Yeri. "Hoelang zijn jullie samen?" Vroeg Lisa. "3 jaar nu." Zei Yeri en blooste een beetje. "Hij houd echt van haar." Zei Luna. Lisa keek hun twee aan. "Nu jij met Jimin nog." Zei Yeri. "Dat zal nooit gebeuren." Zei Luna en keek omlaag. "Hoezo niet, het kan altijd gebeuren." Zei Lisa. "Ik weet niet als hij me leuk vind." Zei Luna. "Dat is zelf achterkomen." Zei Lisa. "Je praat prisies dat je verstand van heb, zo dan heb je ook een vriendje." Zei Yeri. Lisa keek haar aan. "Nee ik heb geen vriendje, ik woon niet lang hier." Zei Lisa. "Pas verhuisd, waar woonde je eerst?" Vroeg Luna. "Ik woonde in Thailand." Zei Lisa. "Geen vriendje daar gehad?" Vroeg Luna.
"Jawel maar hij heeft me na 5 jaar gedumpte." Zei Lisa beetje boos. "Dat is erg." Zei Yeri. "Hij heeft mijn hart zo erg gebroken dat ik niet meer wist als mijn leven nog zin had. Gelukkig was mijn Oppa daar voor mij te troosten." Zei Lisa. "Helemaal over hem?" Vroeg Luna. "Helemaal over hem." Zei Lisa. "Je zal de waren nog vinden." Zei Luna. "Geen zorgen die waren heb ik niet meer nodig, verzorg maar dat je zelf de waren krijgt." Lachte Lisa.
Opeens ging de bel. "Terug naar de les." Zei Yeri. Luna, Yeri en Lisa stonde op en liepen naar hun les. Ze hadden dans. Ze klede eerst even om en gingen dan naar de zaal. De klas waren net de zelfde pesonen als de anderen les. "Oke iedereen jullie dansen in een groep van 4 zoek je groep maar uit, en oefen op een dans." Zei de lerares. "Lisa kom bij ons in de groep." Zei Luna en glimlachte naar haar.
"Oke dankje." Glimlachte Lisa. "Dan moeten we nog 1 iemand hebben." Zei Yeri. "Waarom vragen we Junghwa niet, ze staat daar maar alleen." Zei Lisa en keek naar Junghwa. "Ja doe dat maar." Zei Luna. "Dan ga ik haar halen." Zei Lisa en liep al weg. "Dus dat betekent weer 2 nieuwe vrienden bij." Zei Yeri blij. "Pas op dat Jungkook je niet verlaat van een van de 2." Lachte Luna. "Hij zal dat nooit doen, en Jimin dan. Wat als hij een van de 2 leuk vind." Yeri grijste naar haar. Luna was stil. "Junghwa dit zijn Luna en Yeri." Zei Lisa. "Aangenaam Junghwa." Zei Yeri. "Fijn dat je bij ons wil komen." Zei Luna.
"Bedank dat ik met jullie mee mag doen." Zei Junghwa. "Geen dank, het was Lisa haar idee." Zei Yeri. "Dankje Lisa." Zei Junghwa. "Geen dank." Zei Lisa. Luna Yeri Lisa en Junghwa makte een dans. Erna moesten ze het tonen aan de anderen.
(Kunnen jullie even voorstellen dat Jennie Luna is. Yeri rose is en Junghwa Jisoo is. Dankje)
"Goed gedaan damens, maar ik moet zeggen Luna was iets beter. Maar jullie waren natuurlijk ook geweldig." Zei de lerares. We gingen op een plaats zitten met ons 4 en keken de anderen. Tot te bel ging. Het was middagpauze. Ze stonde op kleden hun om. Ze namen van Lisa afscheid wat ze eet thuis. Luna Yeri en Junghwa gingen naar de kantine.
JE LEEST
Vampire Revenge√
Vampire"Ik ga hun vermoorden als jullie dichter komen!" Riep Yoongi boos. Jimin Taehyung en Jungkook keken Yoongi bang aan. "Dit is wat jullie verdiennen, nadat jullie Wendy en Joani van me hebben af genomen!" Riep Yoongi boos naar hun. "Hyung over Wend...