Yeri liep wenend over straat. Ze wilde Jungkook nooit meer zien. En kon niet geloven dat hij Joani vermoorde. Ze had geen spijt wat ze toen zijn. Maar nu. Wat moest ze nu doen. Ze liep nu alleen over straat. Ze wilde alleen zijn. "Yeri wat is er met jouw." Zei opeens een stem voor haar. Yeri keek op en zag Lisa.
"Lisa wat doe jij hier?" Vroeg Yeri. "Nog genieten van de laaste uren hier, maar waarom ween je?" Vroeg Lisa bezorgt. "Het is niks." Zei Yeri en veegde haar tranen weg. "Je kan het tegen mij zegen, kom ik betaal je wat drinken je ziet eruit dat je een marathon heb gelopen." Zei Lisa. Ze nam Yeri mee naar een parkje en zette haar neer op een bankje. "Blijf hier ben zo terug." Zei Lisa en liep weg. Yeri zuchte. "Zo te zien heeft hij het verteld." Zei een stem. Yeri keek op.
"Agust D." Zei Yeri. "Je mag Yoongi zeggen." Zei Yoongi. "Je wist het, waarom zei je niks dat hij de moordenaar is van Joani." Zei Yeri. "Ook haat ik hem, mij moet het zeggen en niet iemand anders." Zei Yoongi. Yeri knikte. "Ik vind het heel jammer voor je, dat je voor de verkeerde persoon bent gevallen." Zei Yoongi. "Ik kan het eigenlijk niet geloven, zo een vriendelijk persoon en nog een moordenaar." Zei Yeri. "Je bent niet de enigste die het dacht, alleen spijtig dat Joani dood ging." Zei Yoongi. "Ik vind het zo spijtig voor haar." Zei Yeri.
"Hier is je..? Wat doe jij hier Yoongi." Zei Lisa die af kwam. Yoongi glimlachte naar haar. "Ik kom de waarheid tegen Yeri zeggen." Zei Yoongi. Lisa glimlachte. "Welke waarheid?" Vroeg Yeri. "De waarheid dat ik mijn revenge neem op hun en dat jij mijn lokaas bent voor Jungkook." Zei Yoongi. Yeri schrok. "Waarom revenge dat is niet de oplossing." Zei Yeri Bang. "Dit is mijn revenge en niet die van Yoongi." Zei Lisa. Yeri keek Lisa aan. "Waarom?" Vroeg Yeri. "Omdat ik Joani ben." Zei Lisa.
Yeri keek verwart. "Het is waar zij is Joani." Zei Yoongi. "Hoe ze is toch vermoord door Jungkook." Zei Yeri verwart. "Ik heb haar gered, maar daarvoor had ik haar Vampier moeten maken. Ik heb iedereen wijs gemaak dat ze stierf. Ik beloofde Wendy dat ik haar zal beschermen. Ik doe alles om die beloofde na te komen. Ik had geen keuze ik wilde niet dat ze ook al stierf niet nog iemand." Zei Yoongi. "Sins dien wil ik revenge op hem, voor niks mij doden. Yoongi zei dat ik moest wachten. En helpen Woozi vinden. Ik heb afgelopen 100 jaar naar hem gezocht en nu eindelijk hebben we hem gevonden, geen zorgen hun zijn nog niet van ons af." Zei Lisa/Joani. "Maar nu dat je alles weet, je kan niet meer rondlopen." Zei Yoongi. Beiden Yoongi en Joani keken Yeri aan.
"Pak haar Yoongi." Zei Joani. "Please nee." Zei Yeri en rende snel weg. "Je kan niet ontsnappen Yeri." Lachte Joani. Beiden Yoongi en Joani rende achter Yeri aan. Yeri rende in Paniek weg en ging verschillende weggetje is. Ze dacht dat ze hun kwijt was. "Gelukkig ben ze kwijt." Zuchte Yeri en haar hart ging tekeer. Ze had schrik wat ze met haar gingen doen als ze haar te pakken hadden. "Weetje ontsnappen lukt niet Yeri we kunnen jouw geur snel vinden." Zei een stem.
Yeri schrok en keek naar achter."En nu is er geen weg meer uit." Zei Yoongi. "Nee please." Begon Yeri te wenen. Joani liep naar Yeri toe. Ze bukte naar haar level. "Jungkook zal boeten voor het vermoorden van mij." Glimlachte Joani gemeen naar Yeri. Ze nam haar kin omhoog en liet Yeri in haar ogen kijken. Yeri begon wazig te zien. Tot alles zwart voor haar ogen werd. "Zo dat is al geregeld." Lachte Joani. Yoongi liep naar haar toe. "We laten ze voelen hoe dom ze zijn denken dat ik ze zo gemakelijk laat gaan." Zei Yoongi en nam Yeri over zijn schouder. "Ik laat hem voelen hoe het is om een gebroken hart echt is, niemand speelt met Son Joani's hart." Zei Joani. "Ik weet Flower, gelukkig hebben we elkaar nog." Zei Yoongi en glimlachte naar haar. "Dankje Yoongi voor je hulp." Zei Joani. "Laten we nu maar gaan." Zei Yoongi. Ze liepen erna weg.
-Ergens anders-
Jimin Taehyung en Luna vonden Jungkook. Hij zat alleen op een brug en zijn ogen waren rood. "Ik kan haar niet vinden, ik denk dat ik haar nu echt kwijt ben." Snikkte Jungkook. "Ik heb het Luna verteld." Zei Jimin. Jungkook keek Luna aan. "Je had het moeten zegen in begin dat jij het was maar je had het moeten zeggen dat je bedreigd werd." Zei Luna. "Het is zolang geleden Daniel kan zegfen dat hij het niet was, niemamd zal mij geloven." Snikkte Jungkook. Luna ging op haar kniee. "Als we Yeri vinden zorgen we dat jij het kan zeggen en neem die Brief mee." Zei Luna.
Jungkook knikte. "Dankje dat je me gelooft Luna, ik wilde nooit Joani pijn doen. Ik weet dat ik veel heb moeten wenen." Zei Jungkook. "Is het niet tijd dat je Yoongi het ook verteld. Ik weet je had de kans niet toen. Hij verdween opeens." Zei Taehyung. Jungkook knikte weer. "Geen zorgen Yeri zien we morgen op school leg het morgen maar aan haar uit." Zei Luna. "En wat als ze nu niet komt?" Vroeg Jungkook. "Dan moet je even wachten en als ze dan niet komt ga je naar haar ouders, ze zal daar nu zijn." Zei Luna.
Jungkook knikte weer. "Kom dan helpen we je recht." Zei Jimin en stak zijn hand uit. Taehyung gaf een klop tegen zijn schouders. "Het komt wel goed." Zei Taehyung. "Denkje?" Vroeg Jungkook. "Yeri draaid bij wel bij als jij haar het uit leg en waarom je niks zei." Zei Luna. Jungkook knikte weer. "Zal een lange uitleg zijn." Zuchte Jungkook. "Laten we nu maar naar huis gaan, morgen is weer school." Zei Jimin. "Mag ik bij jullie, het kan ook zijn dat Yeri bij mijn thuis is." Zei Jungkook. "Dat is goed, maar je slaapt op de bank wat ik heb geen bed meer." Zei Luna. "Hoezo je kan toch bij Jimin in bed liggen." Zei Jungkook. Luna werd rood en Jimin keek verlegen weg. "Aan hun te zien slapen ze nog apart." Lachte Taehyung. "We doen het rustig aan." Zei Jimin. "Oke dan slaap ik op de bank." Zei Jungkook.
JE LEEST
Vampire Revenge√
Vampiros"Ik ga hun vermoorden als jullie dichter komen!" Riep Yoongi boos. Jimin Taehyung en Jungkook keken Yoongi bang aan. "Dit is wat jullie verdiennen, nadat jullie Wendy en Joani van me hebben af genomen!" Riep Yoongi boos naar hun. "Hyung over Wend...