#5

61 8 4
                                    

Yeri, Luna en Junghwa kwamen in de klas aan en gingen langs elkaar zitten. Junghwa ging voor hun zitten en hield een plaats vrij voor Lisa. "LUNA, YERI. JUNGHWA!?" Schreeuwde een stem dat snel de klas in kwam. Ze zagen Lisa af rennen. Ze had een breden glimlach op haar gezicht. Ze nam Junghwa's hand vast en begon haar arm te bewegen.

 Ze nam Junghwa's hand vast en begon haar arm te bewegen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Lisa wat heb jij nu?" Vroeg Luna verward. "Ik ben zo blij, maar erna ook weer niet. Maar ik kan niet geloven wat ik net buiten de school tegen kwam." Zei Lisa hyper. "Wat kwam je tegen buiten school?" Vroeg Luna. "Een knappe jongen zeker." Grijsde Yeri. "Nee, dit." Zei Lisa nog steeds hyper en ging erna in haar schooltas en liet het hun zien.

" Zei Lisa nog steeds hyper en ging erna in haar schooltas en liet het hun zien

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Agust D is in Seoul." Zei Lisa Blij. "Ga jij naar het concert?" Vroeg Yeri en keek haar met groten ogen aan. "Ik wil wel maar ik kan niet, mijn Oppa is dan Jarig." Zei Lisa. "Ik wil ook gaan, hij is dan ook jarig." Zei Yeri en legde haar hoofd neer op de tafel. "Waarom ga je niet?" Vroeg Lisa. "Mijn vriendje wil niet dat ik ga, en ik mocht geen ticket kopen." Zuchte Yeri. "Waarom vraag je niet aan hun?" Vroeg Lisa. "Wij hebben hem beloofd geen kaartje te kopen, ik zouw ook willen maar niet zonder haar." Zei Luna. "Ja, en ik mag mijn geld niet verspillen van mijn ouders." Zei Junghwa. Lisa glimlachte.

"Ik kan aan tickets goedkoper krijgen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ik kan aan tickets goedkoper krijgen." Zei Lisa. "Dat kan je niet doen mijn vriendje." Zei Yeri. "Ik was er niet bij, hij heeft niks tegen mij gezegt en ik heb hem niks belooft." Zei Lisa en glimlachte nog steeds. "Wil je dat echt doen, dan moet je erna wel zeggen hoeveel je heb moeten betalen." Zei Junghwa. "Dat is al 1, willen jullie ook gaan of niet?" Vroeg Lisa. Yeri keek Luna aan. "Ik ga als jij ook gaan, en we kunnen Junghwa niet alleen laten gaan." Zei Luna. Yeri keek Lisa aan. "Oke voor ons 2 dan ook." Zei Yeri. "Voor je vriendje en die Jimin gast ook een mee nemen?" Vroeg Lisa.

Yeri keek Luna weer aan. "Ik weet het niet, ik denk niet dat ze willen." Zei Luna. "Weet je ik koop hun een en als dat niet is. Is niet zo heel erg." Zei Lisa. "Oke." Zei Yeri. "De plaats maakt dat niet uit waar jullie zitten of staan?" Vroeg Lisa. "Maak niet uit Lisa." Zei Yeri. "Dan zal ik dat na school ins even regelen." Zei Lisa. "Dankje Lisa." Zei Luna. "Hartelijk bedank Lisa." Zei Yeri blij. "Echt dankje, en spijtig dat je niet mee gaat." Zei Junghwa. "Mijn Oppa heeft een feest, anders was ik met jullie mee gegaan." Zei Lisa. Opeens kwam de juf binnen. "Oke we gaan beginnen met de les." Zei de leerkracht. Iedereen was stil en keek de leerkracht aan. De school was over Luna, Yeri, Lisa en Junghwa namen afscheid van elkaar.

-Ergens anders-

Yoongi was druk bezig met zijn liedjes te oefenen. "Yoongi ik ben er." Zei opeens een stem. Yoongi keek op en glimlachte.

 Yoongi keek op en glimlachte

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Lisa mijn flower." Zei Yoongi en opende zijn armen. "Yoongi." Zei Lisa en liep glimlachend naar hem toe. Lisa gaf Yoongi een knuffel. Als Yoongi zijn handen rond haar deed en haar dichter tegen zich aan hield. "Zo dit is hoe een concertzaal eruit ziet, je zal al veel fan hebben." Zei Lisa en keek naar de zaal.

"Ja, ik had gehoopt Wendy en Joani mee te kunnen nemen?" Zei Yoongi

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ja, ik had gehoopt Wendy en Joani mee te kunnen nemen?" Zei Yoongi. "Geen zorgen Wendy en Joani zullen vanaf boven kijken. Ze zullen heel trots op je zijn." Zei Lisa. "Ik heb geluk dat ik jouw tegen kwam bedankt Lisa." Zei Yoongi en gaf Lisa een kus op haar voorhoofd. "Zo achter 1 week is je verjaardag wat wil je hebben?" Vroeg Lisa. "Wat ik wil kan je me niet geven." Zei Yoongi. "Wendy, Joani en Woozi zeker." Zei Lisa. Yoongi knikte. "Wil je echt niks anders?" Vroeg Lisa. "Dat jij bij me bent is meer dan genoeg." Zei Yoongi en glimlachte.

"Altijd Yoongi." Zei Lisa. "Zo hoe was school?" Vroeg Yoongi. "Echt ben ik daar niet te oud voor die vraag?" Vroeg Lisa. "Je bent stil jong." Lachte Yoongi. Lisa duwde Yoongi beetje van haar weg. "Ik ben meer dan 120 jaar oud." Zei Lisa en keek hem serieus aan. "Maar je bent even goed nog jong." Lachte Yoongi. "Kan ik niks aan doen dat ik eruit zie als een 20 jarige." Zei Lisa en kruiste haar armen. Yoongi lachte nog meer. "Ah oke goed, o ja kan je me 5 vip tickets regelen?" Vroeg Lisa. Yoongi keek haar aan. "Zo je heb ze zover gekregen." Grijsde Yoongi. "Jungkook's vriendin Yeri is fan van je. En dat ander meisje Luna dat Jimin leuk vind komt ook en nog een anderen Junghwa ze is ook fan van je. Alleen weet ik hun twee niet, Yeri de vriendin van Jungkook zei dat ze niet mocht gaan van hem en verbiet hun een ticket te kopen." Zei Lisa.

"Oh, goed dat jij het voorstelde. Met de Vip tickets kan ik ze ook ineens ontmoeten en zien als die twee ook mee komen. En heb je iets over Kim Taehyung gevonden." Zei Yoongi. "Over hem heb ik niks gevonden." Zei Lisa. "Oke, je heb hard gewerk voor je eerste dag Flower." Zei Yoongi en glimlachte weer. "Alles voor jouw Oppa." Glimlachte Lisa. "Ik ga nu verder oefenen als je iets nodig heb je weet de weg naar mijn kleedkamer." Zei Yoongi. Lisa knikte en ging dan al op weg naar de kleedkamers. Terwijl Yoongi verder oefende kwam iemand naar Lisa toe. "Flower, leuk dat je weer terug in korea bent." Zei de persoon. "Dankje manager Jin, voor het letten op Yoongi, terwijl ik weg was voor zo lang." Buigde Lisa naar de manager van Yoongi. "Het was een genoegen om op hem te letten, en als manager is dat mijn taak ook, heb je Woozi kunnen vinden." Zei Jin. Lisa knikte nee. "Je zal vast honger hebben, kom met me mee een glas drinken." Zei Jin. "Daar zeg ik geen nee tegen." Glimlachte Lisa en liep dan met de manager van Yoongi mee naar de kleedkamer.

Vampire Revenge√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu