#10

45 6 4
                                    

Luna werd wakker en geeuwde. Ze stond op van bed en liep dan haar kamer uit. Ze liep naar de keuken en schrok. Voor haar stond Jimin en keek haar verward aan. Zeker waarom ze schrok van hem. "Ben ik zo lelijk voor je?" Vroeg Jimin en keek Luna aan.

 "Ben ik zo lelijk voor je?" Vroeg Jimin en keek Luna aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Luna schrok meer wakker. "Wat.. nee, ik was vergeten dat je bleef slapen." Zei Luna. "Echt?" Vroeg Jimin en trok zijn wenkbrauwen omhoog. "Ja, ben gewend alleen te zijn in de morgen." Zei Luna. "Ben je zo eenzaam hier?" Vroeg Jimin. "Ik heb niet gezegt dat ik eenzaam bent." Zei Luna. "Hoe lang is je vader nu in Japan?" Vroeg Jimin. "4 maanden." Zei Luna en keek Jimin aan.

"Is je vader niet ongerust over je?" Vroeg Jimin

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Is je vader niet ongerust over je?" Vroeg Jimin. "Hij belt elke week 1 keer, hij heeft het ook druk." Zei Luna. "Wat als ik voorstel dat ik met je ga leven?" Vroeg Jimin. Luna's ogen gingen wijd open. "Appa vermoord me als hij weet dat ik zonder zijn toesteming iemand in huis neem." Zei Luna. "Bel hem en vraag, je vader mag me." Zei Jimin en glimlachte. "Hij mag je ja, maar denk wonen iets anders is." Zei Luna. "Bel en vraag dan weet je het." Zei Jimin.

"Oke vragen kan geen kwaad een ja of nee kan je krijgen." Zei Luna en nam haar gsm. Ze zocht haar vader in het contactlijst en drukte dan op bellen. De gsm ging over. "Wat is het Luna, ik heb beetje druk." Hoorde Luna haar vader zeggen. "Appa ik had een vraagje, je kent Park Jimin nog?" Vroeg Luna. "Ja die jongen dat ik graag mag, wat is er mee?" Vroeg Luna's vader. "Zouw hij bij mij mogen wonen, je weet ik leeft hier alleen." Zei Luna en keek Jimin aan.

"Waarom niet, nu hoef ik mij geen zorgen te maken om je. Dat je daar helemaal alleen leeft. Zeg tegen hem dat het oke is en doe de groeten." Zei Luna's vader. "De groeten terug." Zei Jimin. "Aa hij is bij je?" Vroeg Luna's vader. "Ja." Zei Luna. "Oke, Luna ik moet nu echt gaan, laat hij mijn kamer maar nemen. Ik moet nu gaan bye Luna." Zei Luna's vader. "Bye Appa." Zei Luna en hing op. "Dus het mag?" Vroeg Jimin. Luna keek hem aan.

"Ja het mag." Zei Luna. "Zullen we vandaag maar al mijn spullen verhuizen." Grijsde Jimin. Luna keek hem met groten ogen aan. "Je wild vandaag verhuizen?" Vroeg Luna beetje geschrokken. "Zo snel mogelijk ja." Zei Jimin. "Oke, dan zullen we Yeri en Jungkook en vragen om te helpen." Zei Luna en belde weer.

Vampire Revenge√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu