Na school liep Luna en Junghwa naar het winkel centrum. Ze hadden met Yeri afgesproken dat ze gingen winkelen. Maar zelf daar was ze niet. Luna vond het spijtig. Ze gingen elke winkel binnen. Paste veel kleren schoenen sierraden. Zelfs gaan eten. Erna hadden ze hun gekochte spulle onstebeurt naar huis gebracht. En gingen dan samen wandelen. "Het voelt fijn aan om weer ins iets samen te doen, ik hoop de volgende keer dat Yeri mee komt. Ik hoop dat ze oke is." Zei Junghwa. "Ik ook, ik denk dat de klap te hard voor haar is." Zei Luna. "Zullen meschien naar haar ouders gaan kijken als ze daar is?" Vroeg Junghwa. "En wat als ze daar nu niet is." Zei Luna en keek Junghwa aan.
"Das waar, dan gaan we haar ouders zorgen maken om haar." Zei Junghwa. "Ik hoop dat ze snel terug komt." Zei Luna. "Ik ook." Zei Junghwa. Ze liepen erna het parkje uit. "Dan ga ik maar naar huis, zie je morgen op school." Zei Junghwa en nam afscheid van Luna. "Ja morgen." Zei Luna en gaf Junghwa nog een knuffel en gingen dan hun weg uit.
Junghwa liep haar weg naar huis. Ze had veel wegjes. Junghwa kreeg het gevoel dat ze gevolgd werd. Ze keek achter haar maar ze zag niemand. Ze draaide haar om en liep verder het weggetje. Junghwa bleef het gevoel hebben dat iemand haar volgde. Ze draaide haar weer om. Maar weer niemand. "Hallo is daar iemand?" Vroeg Junghwa. Maar geen antwoord. Junghwa keek nog een laaste keer.
Ze draaid haar terug om en liep dan verder. Maar het gevoel bleef dat iemand haar volgde. Ze liep het weggetje uit. Nu was het temiste drukker. Dan net in het weggetje. Ze liep verder naar huis. Nu had ze het gevoel niet dat iemand haar volgde. "Hi Junghwa." Zei een stem achter haar. Junghwa keek achter haar. "Lisa." Zei Junghwa. Lisa glimlachte.
"Sorry dat ik vandaag niet op school was, het is omdat ik Morgen met mijn Oppa terug verhuist naar ons ouders." Zei Lisa. Ze liepen dan even samen. "Ah spijtig, ik zal je missen." Zei Junghwa. "Ik jouw ook, ook Luna en Yeri." Zei Lisa. "Lisa mag ik je wat vragen?" Vroeg Junghwa. "Wat." Zei Lisa. "Heb je iets van Yeri gehoord?" Vroeg Junghwa. "Vandaag niet, maar ik kwam haar gisteren wenend tegen. Ze wilde niet zeggen wat er was. Ze liep gewoon weg, erna heb ik haar niet meer gezien." Zei Lisa.
"A oke." Zei Junghwa. "Wat er ook is, ze zal haar tijd alleen nodig hebben, maak je geen zorgen om haar ze komt snel terug." Zei Lisa. "Mmm..? Heb je een ander kleur. Het staat je." Zei Junghwa. "Ja was blond bu, dus dacht ik voor ik ga even een ander kleur." Zei Lisa. "Het staat je." Glimlachte Junghwa. "Dankje." Glimlachte Lisa terug. "Flower hier ben je." Zei opeens een stem. Lisa keek achter haar en zuchte. Ook Junghwa keek achter haar. "Is dat Agust D?" Vroeg Junghwa. Lisa knikte. "Wat wil je Yoongi?" Vroeg Lisa.
"Jin Hyung zei dat jullie terug naar Thailand gingen, en ik wilde je nog zien voor je vertrek." Zei Yoongi. "Dat is lieft Yoongi." Zei Lisa en glimlachte. "Je kan met ons mee wandelen als je wild?" Vroeg Junghwa. Yoongi knikte en liep het hun mee. "Hoelang kennen jullie elkaar?" Vroeg Junghwa. "Nu 5 jaar." Zei Lisa. "Leuk." Zei Junghwa. "Kunnen jullie even wachten ik ga even nog drinken halen." Zei Lisa en liep dan weg. Junghwa keek Yoongi aan. Yoongi staarde Junghwa aan.
"Je zal haar vast erg gaan missen?" Vroeg Junghwa. "Ja maar kan altijd nog hun bezoeken en hun mij." Zei Yoongi. Opeens deed Yoongi een hand aan zijn rechter oog. "Ah, iets in mijn oog. Kan je even kijken, als je het niet erg vind." Gromde Yoongi. "Oke." Zei Junghwa. Ze keek in Yoongi's oog maar zag niks. Opeens werden ze rood en Junghwa staarde Yoongi aan.
Yoongi had Junghwa in zijn controlen. Lisa kwam terug en keek Yoongi aan. "Junghwa ik wil dat je morgen Jimin na school volgde en als Luna er is Kus je hem op zijn lippen. Of als ik het je zeg, vergeet nu wat ik net zei." Zei Yoongi en floot even. Zijn ogen gingen naar normaal. Junghwa schudde haar hoofd. "Wat." Zei Junghwa. "Je staarde me aan zonder reactie te geven." Zei Yoongi. "Ow sorry zal in gedachten gezonken zijn." Zei Junghwa.
"We zullen nu maar gaan, ik moet terug nog verder inpakken." Zei Lisa. "Ik kom nog met je mee, dan kan ik nog afscheid nemen van Jin Hyung." Zei Yoongi. "Oke, Junghwa ik ga je missen." Zei Lisa en omhelsde Junghwa. "We gaan je missen Lisa, we komen elkaar hopelijk nog ins tegen." Zei Junghwa en liet Lisa los. "Ja zeker, bye Junghwa." Zei Lisa. Lisa zwaaide nog naar Junghwa en liep dan met Yoongi weg. Junghwa liep dan naar huis.
"Is het gelukt Yoongi?" Vroeg Lisa. Yoongi keek Lisa aan. "Zeker, verzorg maar dat je morgen Luna tegen komt en dan verzorg ik dat Junghwa Jimin kus." Zei Yoongi. "Ons revenge zal snel eindige." Zei Lisa. "Voor hun wel maar dan is Chanyeol en Daniel aan de beurt. Voor het wegnemen van Woozi." Zei Yoongi. "En het vermoorden van mijn ouders." Zei Lisa. "We laten ze zien hoe goed we samen kunnen werken." Zei Yoongi. Lisa knikte. "Laten we Yeri maar eten geven ze zal wel ergen honger hebben." Zei Lisa. "Als dat kind niet wil eten dan heeft ze pech, dan sterft ze maar van de honger." Zei Yoongi. "Laten we maar gaan." Zei Lisa.
Na een haf uur kwamen ze op de plaats aan waar ze Yeri vast hielden. "Hier kan je eten." Zei Lisa en legde een bord vol eten voor haar neer. Yeri keek Lisa aan. "Laat me toch gaan please Lisa." Weende Yeri. "Sorry maar dat gaat niet." Zei Lisa. "Please ik zal tegen niemand zeggen dat je nog leeft Joani." Weende Yeri.
JE LEEST
Vampire Revenge√
Vampire"Ik ga hun vermoorden als jullie dichter komen!" Riep Yoongi boos. Jimin Taehyung en Jungkook keken Yoongi bang aan. "Dit is wat jullie verdiennen, nadat jullie Wendy en Joani van me hebben af genomen!" Riep Yoongi boos naar hun. "Hyung over Wend...