#4

70 7 2
                                    

In de kantine zaten Yeri en Luna met Junghwa aan een tafel te eten. "Ik vind het niet eerlijk dat Lisa wel thuis mag eten?" Zei Junghwa. "Mag je dan van je ouders?" Vroeg Yeri. "Nee, ik moest op school blijven." Zuchte Junghwa. "Dag damens." Hoorde ze een stem. Ze keken op en er stonden 2 jongen voor ze.

"Zeg ins wie zijn jullie nieuwe vriendin, is dat niet een van de nieuwe

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Zeg ins wie zijn jullie nieuwe vriendin, is dat niet een van de nieuwe." Vroeg de jongen met Bruin haar. "Jungkook Oppa." Zei Yeri. "Mijn babygirl." Zei de jongen met Bruin haar en zette zich lang Yeri neer. De anderen jongen zette zich lang Luna neer. "Jongens dit is Park Junghwa." Zei Yeri. "Junghwa dit is Park Jimin." Zei Luna. "Aangenaam Jimin." Zei Junghwa. "En dit is mijn vriendje Jeon Jungkook." Zei Yeri. "Aangenaam Junghwa." Zei Jungkook. "Zo jij bent een van de nieuwe op school, ik hoorde dat we 3 nieuwe op school krijgen?" Vroeg Jimin. "Ja, werd van mijn oude school opeens weg gestuurd, mijn ouders weten ook niet waarom." Zei Junghwa. "Zo die anderen nieuwe zit die ook bij jullie in de klas?" Vroeg Jungkook. "Bedoel je Manoban Lalisa?" Vroeg Junghwa. "Kennen de nieuwe ook niet, Ik hoord dat ze knap is. Maar ik geloof er niet veel van." Zei Jimin.

"Is ze niet bevriend met jullie?" Vroeg Jungkook. "Jawel, ze eet thuis." Zei Luna. "Sins wanneer laat de school dat toe?" Vroeg Jimin. "Dat weet ik niet." Zei Luna. "Hebben jullie al gegeten?" Vroeg Luna. "Waarom vraag je dat elke dag Luna, we eten smiddag niet." Zei Jimin. Luna zuchte. "Ze is gewoon bezorgd om je." Zei Yeri. Luna keek op naar Yeri. Jungkook moest lachen. Yeri had het Jungkook verteld dat Luna Jimin leuk vond. "Is dat zo?" Vroeg Jimin en had zijn armen gekruist en keek Luna met een grijns aan.

 "Is dat zo?" Vroeg Jimin en had zijn armen gekruist en keek Luna met een grijns aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ah dat is niet waar, ze liegt." Zei Luna en bloosde lichtjes. "Waarom bloos je dan?" Vroeg Jimin. "Het is warm hier." Zei Luna en zwaaide haar hand. Om wat wind in haar gezicht te krijgen. "Het is nog altijd winter, hoe kan je het warm hebben?" Vroeg Junghwa. "Ah laat." Zei Luna en stond op. "Waar ga jij heen?" Vroeg Yeri. "Naar de wc." Zei ik en liep weg van ze. Maar ik boste tegen iemand op. "KIjk waar je loop!" Riep de stem kwaad. Luna keek op wie de persoon was.

 Luna keek op wie de persoon was

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"S.... sorry." Zei Luna beetje bang. de persoon keek kwaad en dat maakte Luna beetje bang voor hem. "Luna gaat het?" Vroeg Jimin zijn stem. "Oh Park Jimin, dat is even geleden." Zei de persoon boos. "Wat doe jij hier Kim Taehyung?" Vroeg Jimin en keek boos naar de persoon. "Ik zit vanaf vandaag hier op school, ik had gehoop je nooit meer te zien. Maar wat een geluk dat god me ineens geluk geeft om jouw weer tegen te komen." Zei Taehyung nog steeds kwaad. Jimin helpte Luna op als hij luisterd wat hij te zeggen had. "Ik hoop dat god je geluk geeft om Min Yoongi niet meer tegen te komen." Zei Jimin.

"Ik hoop voor jouw en Jungkook ook, je weet hoe je neef is Jimin. En heb je niet gehoord dat hij hier in seoul nu ook leeft." Zei Taehyung kwaad. "Wat bedoel je hij is in hier?" Vroeg Jimin verward. Taehyung grijsde. "Heb je dan niet gezien dat hij een concert hier in Seoul geeft." Zei Taehyung. "Wacht is Agust D je neef?" Vroeg Yeri. "Je heb nooit gezegt dat je een neef had Jimin." Zei Luna. "Heeft hij het niet gezegt, oo ik weet al waarom. omdat hij en zijn neef geen goeien band meer hebben door iets." Begon Taehyung beetje te lachen. "Dat komt allemaal door jouw." Zei Jimin kwaad.

"Yoongi Hyung haat ons 3 voor goed." Zei Jungkook. "Dat is zeker, ik wens jullie het alle beste. als hij erachterkom dat jullie hier leven dan zal ik maar oppassen." Zei Taehyung. "Jimin jij ken Yoongi Hyung het beste." Zei Taehyung en liep erna weg. "Wat was dat allemaal?" Vroeg Luna. "Ja wat is dat, en kennen jullie hem?" Vroeg Yeri. "Een oude vriend van ons." Zei Jungkook. "Zo die rapper Agust D is je neef, waarom wisten we dat niet?" Vroeg Luna. "Ik hoorde dat die rapper depresief is." Zei Junghwa. "Zoals hij al zei, ik heb geen goeie band met hem." Zei Jimin. "Wat is er gebeurd?" Vroeg Luna. "Te veel." Zei Jungkook.

"Ik moet even alleen zijn." Zei Jimin en liep weg van ze. Luna keek Jimin na. "Luna maak je niet te veel zorgen om hem." Zei Jungkook. Yeri Jungkook en Jungwha gingen terug aan tafel zitten. Luna kwam erna bij zitten. "Please Jungkook ik wil ins gaan naar Agunst D?" Vroeg Yeri smeekent. "Nee, en ik verbied het je om tickets te kopen." Zei Jungkook en kruiste zijn armen. "Waarom mag ze niet gaan, het is een concert meer niet. En als vriendje moet je haar ins ene keer laten gaan." Zei Luna. "Bemoei met je eigen." Zei Jungkook en keek serieus naar Luna. Luna keem ook serieus.

"Ik zouw ook willen gaan maar de ticket zijn nogal duur, en mijn ouders willen niet dat ik mijn geld eraan verspil

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ik zouw ook willen gaan maar de ticket zijn nogal duur, en mijn ouders willen niet dat ik mijn geld eraan verspil." Zei Junghwa en leunde haar hoofd op haar hand. "Ik geef je ouders groot gelijk." Zei Jungkook. "Jij bent gewoon jaloers dat hij beroemd is." Zei Yeri mokkend en kruiste haar armen. "Jullie kopen geen ticket voor haar." Zei Jungkook en stond op. "Maar." Zei Luna. "Niks te maar jullie 2 kopen niks voor haar, beloven jullie dat." Zei Jungkook. "Belooft." Zuchte Luna en Junghwa. "Mooi zie jullie later." Zei Jungkook en gaf Yeri een kus op haar voorhoofd en liep dan weg. Yeri keek niet zo blij. Opeens ging de bel. "We zullen maar naar ons klas gaan." Zei Junghwa. "Ja." Zei Luna. Junghwa en Luna stonde recht en keken Yeri aan die niet op stond. "Waarom mag ik niet gaan, hij is soms zo vervelend." Zei Yeri en stond erna ook op. Ze liep al voir Luna en Junghwa uit. "Is ze zo fan van Agust D?" Vroeg Junghwa. Luna knikte en liep achter Yeri aan.

Vampire Revenge√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu