De volgende dag waren Luna, Yeri en Junghwa al op school. Ze waren in de klas aant wachten op Lisa. Maar ze was er nog niet en ze had nog 3 minuten voor de les begon. "Waarom is ze laat op haar tweede dag?" Vroeg Junghwa. "Meschien heeft ze zich verslapen." Zei Yeri. Op dat moment kwam Lisa binnen gestormd. Ze kwam snel op haar plaats zitten. "Ben ik telaat?" Vroeg ze buiten adem. "Nee je bent net op tijd." Zei Luna. "Gelukkig, sorry ik had me verslapen." Zei Lisa. "Dat dacht ik al." Zei Yeri. De Leerkracht kwam de klas binnen en begon haar les
Na dat 2 uren om waren hadden ze pauze. Ze mochten kiezen als ze buiten gingen of in de klas lokaal bleven. Ze bleven in de klas. "O ja voor ik het vergeet." Zei Lisa en ging in haar school tas. "Hier zijn de kaarten." Zei Lisa en gaf hun de kaarten. "Lisa dat zijn Vip kaarten." Zei Yeri. "Jullie zeiden dat de plaats niet uitmaakte." Zei Lisa. "Ja maar we verwachten geen Vip kaarten." Zei Luna. "Ik dacht dat jullie hem willen ontmoeten." Zei Lisa. "Ja ik wil wel." Zei Yeri. "Meschien is het ins te kans, maar ik weet wel niet als Jungkook en Jimin mee komen." Zei Luna. "Dat is niet er als hun niet gaan, want de tickets heb ik gratis gekregen." Zei Lisa. "Wat, Vip kaarten gratis krijgen, hoe krijg je dat voor elkaar." Zei Junghwa. "Omdat ik Agust D persoonlijk ken." Zei Lisa en glimlachte.
"WAT." Schreeuwd Yeri. Junghwa en Luna keken haar aan. "Mijn Oppa is goed bevriend met hem, en hij weet dat ik graag naar hem luisterd. Maar hij weet dat ik dit jaar niet kan gaan, want ik ga in het weekend al naar Thailand voor 1 week." Zei Lisa. "Maar dan mis je 1 week school." Zei Luna. "Ik weet, mijn ouders leeft nog in Thailand daarmee. Ik heb al de toesteming van de school." Zei Lisa. "Wanneer ben je terug?" Vroeg Yeri. "Maal gezien de maandag erna, want van school moest ik de maandag erna terug zijn." Zei Lisa. "Maar leef je alleen hier?" Vroeg Junghwa. "Nee leef met mijn Oppa hier, wij gaan alleen terug voor ons ouders. Om het met hun te vieren." Zei Lisa. "Sins wanneer is de school zo vriendelijk." Zei Luna.
"Weet ik niet mijn Oppa heeft het geregeld." Zei Lisa. De pauze was om en de leerkracht kwam weer binnen. Ze ging verder met de les. Lisa lette niet op. Junghwa was heel aandachtig aant luisteren. Het was het zelfde voor Luna en Yeri. Na dat de les gedaan was het middag pauze. Lisa ging naar huis als Junghwa, Luna en Yeri naar de kantine gingen. Ze zette zich aan tafel. "Dag Dames." Hoorde ze een bekende stem. "Daag Jungkook Jimin." Zei Jungwha. "Hi." Zei Yeri en Jungkook kwam langs haar zitten. "Hoe was jullie les zover?" Vroeg Jimin als hij langs Luna ging zitten.
"Is die anderen er niet bij?" Vroeg Jungkook. "Lisa eet smiddags thuis." Zei Yeri. "Ik denk dat we nooit te kans krijgen haar te ontmoeten." Lachte Jimin. "Blijkbaar." Zei Luna. "O ja hebben jullie volgende week vrijdag iets te doen?" Vroeg Jungkook. "Ja, ik ga naar het concert van Agust D." Glimlachte Junghwa. Jungkook keek haar aan. "Ik dacht dat je niet mocht. "En jij Luna?" Vroeg Jimin. "Zelfde." Glimlachte Luna.
"Yeri zeg niet dat je ook ga?" Vroeg Jungkook. "Sorry maar ja." Zei Yeri. "Hoe durven jullie twee mijn belofte te verbreken!" Riep Jungkook. "Wij hebben niks verbroken." Zei Luna. "Nee Lisa heeft ze voor ons bezorgt en ook jullie 2." Zei Junghwa. "Jullie zijn toch slimmer dan ik dachte." Zuchte Jungkook. "Dus die Lisa heeft ook voor ons 2, en ze kent ons niet." Zei Jimin. "Dus we ontmoeten haar bij het concert?" Vroeg Jungkook. "Nee ze is dan in Thailand." Zei Yeri. "Haar Oppa is jarig en gaan terug om het met hun ouders te vieren." Zei Junghwa.
"Oke we zullen maar met jullie mee gaan." Zei Jimin. "Echt, dankje." Zei Luna blij en omhelsde Jimin. Luna schrok wat ze deed en liet hem los. "Sorry." Zei Luna opeens beetje verlegen. "Jimin." Zei Jungkook. "We kunnen ze niet alleen laten gaan, ook is hij mijn neef. We kunnen ze niet alleen laten gaan." Zei Jimin en keek Jungkook aan. "Goed, waar zitten we of staan we?" Vroeg Jungkook. "Ga je mee?" Vroeg Yeri blij. "Ja, iemand moet je kunnen beschermen." Zei Jungkook. "Wie beschermd mij dan?" Vroeg Junghwa. Opeens begonnen de anderen te lachen en Junghwa keek hun alleen maar aan. "Geen zorgen we beschermen je ook hoor." Lachte Jungkook.
Junghwa glimlachte. "Zeg welke plaats we hebben?" Vroeg Jimin. "We hebben Vip kaarten." Zei Junghwa. "Hoe rijk is die Lisa nu eigenlijk?" Vroeg Jungkook. "Weten we niet, de kaarten had ze gratis gekregen. Omdat haar Oppa hem kent." Zei Luna. Jimin keek ineens serieus. "Maak je niet te druk, het zullen nieuwe vrienden van hem zijn." Zei Jungkook. Jimin knikte alleen. Erna ging de bel. Ze namen afscheid van Jungkook en Jimin en gingen naar hun klas. Het was zang. Lisa was al op hun aant wachten. Ze glimlachte naar hun. De les begin. "Iedereen jullie mogen zingen. Yeri wil jij eerst omdat jij de zang Queen bent?" Vroeg de leerkracht. Yeri knikte en liep naar voor. "Yeri Queen en Jungkook de King. Ze zijn echt leuk samen." Hoorde ze opeens jongens zeggen. Lisa trok haar wenkbrauw op en grijsde. 'Ah zo, dus zij is Queen en Jungkook King of zang. Ben benieuwd hoe goed zij is' Dacht Lisa. Yeri begon te zingen.
Iedereen was voor haar aant klappen. "Dat is onze zang Queen!" Riepen paar in de klas. "Zo Luna wil jij nu komen?" Vroeg de leerkracht. Luna ging naar voor en Yeri zette zich op haar plaats. Luna begon.
Iedereeen klapte en roepte voor Luna. "Dankje Luna, Junghwa zouw jij nu willen?" Vroeg de leerkracht. Junghwa stond op en liep naar voor. En begon.
Iedereen klapte en roepen Junghwa's naam. "Dankje Junghwa. De volgende is Lisa." Zei de leerkracht. Lisa liep naar voor. "Zouw ik iemand mogen vragen om mee te mogen zingen?" Vroeg Lisa. "Oke ga je gang." Zei de leerkracht. "Luna Yeri Jungwha jullie me helpen met dit liedje?" Vroeg Lisa. De drie knikte en liepen dan op naar Lisa. "Hier dit is de tekts." Zei Lisa en gaf een papier aan hun. En erna begonnen ze.
(Luna is jennie. Yeri is Rose en Junghwa is Jisoo)
"Lisa hoe kom je aan diet liedje?" Vroeg de leerkracht. "Samen met mijn Oppa gemaakt en de muziek is met de hulp van iemand anders gemaakt." Zei Lisa. "Dat is heel goed geschreven." Zei de leerkracht. "Dankje, en jullie drie ook bedankt om mee te zingen. Want dit liedje is ook voor 4 man gemaakt." Zei Lisa en glimlachte.
JE LEEST
Vampire Revenge√
Vampire"Ik ga hun vermoorden als jullie dichter komen!" Riep Yoongi boos. Jimin Taehyung en Jungkook keken Yoongi bang aan. "Dit is wat jullie verdiennen, nadat jullie Wendy en Joani van me hebben af genomen!" Riep Yoongi boos naar hun. "Hyung over Wend...