Jungkook kon Joani alleen maar aan kijken Joani is echt verandert. Maar hij weet dat Joani altijd de clown Blijft. Jungkook nam haar katana af en deed die terug in. Joani keek Jungkook aan. "Als jij mij vergeeft vergeef ik jouw ook." Zei Jungkook. "Waarom zouw je mij vergeven, ik heb wel iemand vermoord waar ik nu wel spijt van heb." Zei Joani. "Je heb spijt, dit zal haar niet terug brengen maar ik denk dat we samen Daniel moeten aanpakken." Zei Jungkook en gaf de Katana terug aan Joani. "Laten nu naar Woozi reden, ik wil nog altijd mijn klein neefje terug hebben." Zei Joani en glimlachte naar Yoongi.
"Dan laten we gaan." Zei Jimin. "Zullen jullie geen plan bedenken voor je daar zomaar gaan zonder een plan." Zei Jin. "Jin Oppa heeft gelijk. We moeten een plan hebben." Zei Joani. Ze bedachte een plan. Yoongi Jimin Taehyung en Jin namen Chanyeol. Terwijl Jungkook Joani Luna en Junghwa Daniel namen. Het was het beste dat Luna en Junghwa niet met Chanyeol te maken kregen. Ze gingen erna naar de plaats. Jungkook Luna Joani en Junghwa vonden Daniel snel. Jungkook Ging dan met Junghwa naar Daniel toe. Hij keek op naar hun.
"Jungkook, wat doe jij hier, en wie is zei?" Vroeg Daniel. "Daniel het is genoeg geweest, ik wil dat je me met rust laat." Zei Jungkook. "En daarom ben je hier, om dat te zeggen." Zei Daniel. "Ik heb een boodschat voor je Daniel." Zei Junghwa. "En dat is?" Vroeg Daniel. "Het is een boodschat van Joani." Zei Junghwa. Daniel trok zijn wenkbrauwen op. "Wat heeft ze gezegt?" Vroeg Daniel.
"Dat je Jungkook met rust laat en dat ze diep terleurgesteld is in jouw." Zei Junghwa. Daniel begon lichtjes de lachen. "Waarom zal ze teleurgeteld in mij zijn." Zei Daniel. "Joani heeft het gehoord dat jij de schuldige bent, Dankzij jouw is nu een van mij vriendin dood, alleen omdat jij Joani wilde hebben voor jezelf." Zei Luna die tegen de muur stond.
"Waar kom jij nu weer vandaan." Zei Daniel. Luna lachte en liep naar Jungkook en Junghwa toe. "Maak niet uit waar ze vandaan komt Daniel, Deze maiden zijn boos omdat Yoongi hun vriendin dood schoot. En ze weten alles tussen ons." Zei Jungkook. "Het is toch te laat." Zei Daniel. "Het mag meschien te laat zijn, maar wij zijn nog niet klaar met je." Zei Junghwa. "Daniel, we vergeven je nooit wat je Jungkook heb laten doen. We vergeven je al je zegt waar Woozi is." Zei Luna.
"Tuurlijk ik had het moeten weten, dat je voor Woozi komt." Zei Daniel. "Spijtig dat Joani niet wist wat een vriend dat je bent, want je bent geen haar beter dan mij." Zei Jungkook. "Dat weet ik, spijtig dat ze niet meer was. Anders zag ze hoe ik haar ouders vermoorde." Zei Daniel. "Jij heb haar ouders vermoord, hoe durf jij die vriendenlijke mensen te vermoorden!"Riep Jungkook. "Vriendelijk, echt niet. Ze zijn altijd vervelend tegen me." Zei Daniel. "Ze behandelen mij het zelfde als jij, Dan vind je Joani ook vervelend wat ze is net het zelfde als haar ouders!" Riep Jungkook.
"Je bent hier voor Woozi, En het meeste waar we over praten is Joani. Geef op Jungkook Joani is nu al 100 jaar dood geef dat ins plaats." Zei Daniel. "Plaats nooit, Ik wil vandaag met je afreken voor altijd." Zei Jungkook. Daniel begon te lachen. "Je bent te zwak om tegen me te winnen." Zei Daniel. "Ik win dit niet nee, Maar ik won wel jaren geleden." Zei Jungkook en grijsde. Daniel werd kwaad en viel Jungkook aan. Hij sprong optijd weg. Daniel draaide zich om en schrok.
"Fijn je weer te zien Daniel, of moet ik verrader zeggen." Zei de persoon. "Ah de kopie van Joani." Zei Daniel. "Ik ben geen Kopie Daniel maar de echte. Kan niet geloven dat mijn beste vriend me dood wilt hebben alleen omdat hij mij niet krijgt, en dan vermoord je ook nog mijn ouders. Ah Daniel Son Joani zal je een les leren wat je allemaal deed. Ik hoop je verrot in de hel." Zei Joani. Daniel keek Jungkook aan. "Yoongi heeft Joani in een Vampier gemaakt. Leuk nu kan ik weer bij haar zijn Daniel." Grijsde Jungkook.
"Wat heb ik toch de beste schoonbroer, vind je niet Jungkook." Zei Joani als zij dichter naar Jungkook stapte en langs hem ging staan. "Zeker heb je de beste Joani." Grijsde Jungkook. Joani richte haar katana naar Daniel. "Nouw zeg me waar mijn klein neefje is, of ik maak gehakt van je." Zei Joani boos. Daniel keek bang. "Ik weet niet waar hij is, hij is al even weg. En weet niet wanneer hij terug is." Biechten Daniel. "Als je liegt." Zei Joani en duwde haar katana tegen zijn vel. "Nee spreek de waarheid, het kan zijn dat hij dadelijk terug is." Zei Daniel. "Dan wachten we op hem." Zei Luna.
"Doe maar wat je wil." Zei Daniel. "Doen we ook." Zei Junghwa. "Hoe voelt het Daniel verslagen te zijn door een meisje." Lachte Jungkook. Daniel draaide met zijn ogen. "Ik weet niet wat jij in hem zag Joani." Gromde Daniel. "Meer wat ik niet in jouw zag." Zei Joani. Daniel draaide weer met zijn ogen. "Hyung ik ben terug, ow hi." Zei een stem. Ze keken allemaal naar de deur.
"Woozi welkom terug." Zei Daniel. "Zit je alweer in de problemen Hyung?" Vroeg Woozi en keek Junghwa Luna Jungkook en Joani aan. Opeens bleef hij Joani aan staren. Joani zag het. "Jouw heb ik vaak in mijm droom gezien, ben je niet mijn tante Joani. Dat altijd mij aant lachen maak als baby?" Vroeg Woozi. Joani glimlachte en liet haar katana vallen en liep naar Woozi toe. "Mijn klein neefje." Zei Joani en omhelsde Woozi. "Eindelijk kan ik hier weg, niet dat je slecht ben Hyung maar Tante Joani is mijn echte familie. Ik heb zolang naar uit gekeken." Zei Woozi. Daniel keek boos. Daniel rende opeens op Joani af. Jungkook zag het en kwam snel voor Joani en Woozi. Luna en Junghwa schrokken.
JE LEEST
Vampire Revenge√
Vampire"Ik ga hun vermoorden als jullie dichter komen!" Riep Yoongi boos. Jimin Taehyung en Jungkook keken Yoongi bang aan. "Dit is wat jullie verdiennen, nadat jullie Wendy en Joani van me hebben af genomen!" Riep Yoongi boos naar hun. "Hyung over Wend...