#25

43 7 12
                                    

Joani keek achter haar. Ze zag een hand dat naar haar nek wilde gaan. Maar het kwam niet tot daar. Ze zag ook dat Jungkook voor haar stond met zijn rug naar haar toe gericht. Daniel liep weg van Jungkook. Jungkook liet iets los. Joani schrok ook. Daniel had haar katana in zijn lichaam zitten. "Hyung." Zei Woozi en liep naar Daniel toe. Woozi had Daniel optijd opgevangen. Jungkook keek Joani aan, als zij snel langs Jungkook ging en naar Woozi en Daniel ging. "Het spijt me Daniel, het is beste dat je niet meer bestaat in deze wereld. Je heb me echt teleurstellend." Zei Joani. Daniel zei niks. Joani draaide haar om. "Ik ga naar buiten." Zei Joani. "Wij gaan met je mee." Zei Luna. Joani knikte en liep weg. Jungkook liep naar Daniel en keek hem aan.

"Nooit gedacht dat je snel was." Zei Daniel. "Ik wil haar niet nog ins dood hebben, de vorige keer hadden we geluk." Zei Jungkook. "Bedank Jungkook, nu zie ik echt hoeveel je nog om haar geeft. Ik wens je.... Opeens zakte Daniel in. "Hyung!" Riep Woozi. Jungkook keek Daniel aan. "Bye Daniel." Zei Jungkook. "Hyung rest in peace." Zei Woozi. "Kom je Woozi je tante is buiten aant wachten op je. Zij zal je herenigen met je Appa." Zei Jungkook. Woozi knikte en legde Daniel zachtjes neer. Hij ging dan met Woozi naar buiten. Ze hadden belooft dat ze niet zullen helpen om Chanyeol te pakken.

Jungkook en Woozi kwamen buiten. Luna en Junghwa hadden Joani in hun armen. "Laat mij maar, ik berijp haar iets meer dan jullie." Zei Jungkook. Junghwa en Luna lieten Joani los. Joani omhelsde Jungkook en hoorde haar hard wenen. Jungkook wist dat Joani al lang bevriend was met Daniel. Ze had dit nooit geweten dat Daniel een mes in haar rug stak zonder dat ze het wist. "Het is oke Joani huil maar." Zei Jungkook en aaide over haar haar. Joani stopte erna en je hoorde alleen nog gesnik. Ze ging zelf weg van Jungkook en keek dan Woozi aan.

"Kom hier klein neefje van me." Zei Joani. Woozi glimlachte en liep naar Joani toe. "Tante ben niet meer klein." Zei Woozi. "Ik weet, Woozi. Je Appa zal snel komen." Zei Joani. Opeens gooide iemand de deur open. Ze keken naar de deur. Yoongi kwam met de anderen naar buiten gelopen. Yoongi zag Joani. "Joani het is gelukt, Chanyeol is dood." Zei Yoongi. "Jimin!" Riep Luna en rende naar Jimin toe en omhelsde hem. "Taehyung!" Riep Junghwa en omhelsde hem. Joani rende ook naar Yoongi toe en omhelsde hem. "Zeg en ik dan?" Jammerde Jin. "Jin Oppa!" Riep Joani en trok Jin bij de knuffel met Yoongi. Joani liet dan hun los en liep dan naar Woozi. Ze trok hem mee. Yoongi keek Woozi aan. Woozi glimlachte naar Yoongi.

 Woozi glimlachte naar Yoongi

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Appa." Zei Woozi. Yoongi kreeg tranen in de ogen en trok snel Woozi in een omhelzing. "Eindelijk. Eindelijk mijn zoon terug." Weende Yoongi. "Familie knuffel." Zei Joani en deed mee met de knuffel. Yoongi moest lachen. Ze lieten erna elkaar los. "Wendy, ik heb Woozi eindelijk terug. Ik hoop dat je het kan zien." Glimlachte Yoongi. Opeens was er een vallende ster. "Wendy ziet het de vallende ster is het bewijs dat ze heel blij is." Zei Joani. "Laten nu maar naar huis gaan." Zei Yoongi. Ze gingen allemaal naar huis.

Jaren gingen voorbei. Joani en Jungkook waren weer samen. Luna en Jimin die getrouwd waren. Junghwa die met Taehyung Trouwde. Zelf Joani en Jungkook trouwde. Echt een sprookjes huwelijk.

Luna's Jurk

Junghwa's jurk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Junghwa's jurk

Junghwa's jurk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Joani's Jurk

Alles was goed

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Alles was goed. Ze waren gelukkig. Jin bleef bij Yoongi en Woozi wonen. Joani ging bij Jungkook wonen. Maar Joani voelde zich nog altijd schuldig wat ze deed. Jungkook praat ook met haar. Hij kon wel begrijpen hoe kwaad Joani was op hem. Het liefste had hij gehad dat Joani hem dood maakte dam in plaats van Yeri.

Luna had nog wat moeilijk om haar dorst voor bloed onder contolen te houden. Maar Jimin was daar om haar te helpen. Want Jimin liet haar ook niet alleen met de mensen. Joani zei dat het over zal gaan. Het kan wel wat lang duren.

Junghwa had het snel onder controlen. Taehyung liet haar nog niet alleen met de mensen maar binnen kort kon ze gaan waar ze wilde.

Ze kwamen allemaal vaak langs bij elkaar. Luna en Junghwa leerde de echte Joani kennen. Ze hadden snel door dat toen ze zich nog Lisa noemde dat ze echt een clown was. Ze leefde nog lang en gelukkig.

"Revenge is nooit de oplossing."

Annyeong,

Het einden. Sorry als het niet echt leuk is. Soooorrrrrrrrryyyyy. Please don't take revenge at me.
Ik bedankt iedereen die dit verhaal leest. Kamsahamnida.

 JoJung11

Vampire Revenge√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu