Luna liep steeds geschroken over straat. Ze was opweg naar Yeri. Zij leeft nu voor 2 weken bij Jungkook. Als ze bij het huis aan komt belt Luna aan. De deur ging open en Yeri keek Luna aan. "Kunnen we even praten?" Vroeg Luna. Yeri knikte en liet Luna binnen. Ze ginge in de woonkamer op de sofa zitten. "Wat is er met jouw, je ziet eruit alsof je een spook zag." Zei Yeri. "Oo hi Luna, wat is er met jouw." Zei Jungkook. Hij zag dat er wat was met Luna. Luna keek Jungkook aan.
"Jij kent Jimin het langste, is het waar wat hij is?" Vroeg Luna. Jungkook en Yeri schrokken niet echt. Luna zag het. "Jullie wisten het al?" Vroeg Luna en keek Yeri aan. "Uu ja." Zei Yeri en keek Jungkook aan. "Dan is het geen geheim meer." Zei Jungkook. "Hu." Zei Luna en keek Jungkook aan. Luna schrok. Ze keek recht in de rode ogen van Jungkook.
Luna keek naar Yeri die er rustig bij zat. "Ik wust het al sins hij me vroeg al vriendin. Hij zei dat Jimin ook een was en dat hij het eigelijk zelf tegen je moest zeggen, sorry dat ik niks kon zeggen." Zei Yeri. Luna jeek naar beneden. "Dus jullie zijn vampieren. Zijn er meer?" Vroeg Luna en keek op naar Jungkook. "Er zijn zeker meer dan mij en Jimin, zoals Jimin's neef is ook een Vampier." Zei Jungkook. "Je bedoelt Agust D?" Vroeg Luna. "Ja Yoongi ook." Zei Jungkook. "Hoe houd zijn jullie dan?" Vroeg Luna. "Ik ben 221. Jimin is 223, Jimin neef Yoongi is 225." Zei Jungkook.
"Wow en jullie zijn nog jong uit." Zei Luna. "Dat is een ding aan Vampier zijn. Je blijft jong en leeft voor een lange tijd." Zei Jungkook. "Dan hebben jullie veel mensen zien sterven." Zei Luna. "Dat klopt maar de enigste mensen dat we zien steven waren Wendy Joani de ouders van en Dahyun maar zei was eingelijk Vampier." Zei Jungkook. "Dahyun wie was dat?" Vroeg Luna. "Dahyun was het zusje van Kim Taehyung. De jongen waar je tegen boste ergens begin dat je Junghwa voorstelde. Maar ze was ook de ex vriendin van Jimin." Zei Jungkook.
Opeens ging de bel. "Verwachte je iemand?" Vroeg Jungkook aan Yeri. Yeri knikte nee. Jungkook liep naar de deur en deed die open. "Jimin." Zei Jungkook. Jimin keek Jungkook aan. "Is Luna hier?" Vroeg Jimin. "Ja kom maar naar binnen." Zei Jungkook. Jimin kwam binnen. Luna en Yeri keken op naar Jimin. Jimin zette zich neer en keek naar beneden.
Jimin keek dan op naar Luna. Het was stil. Niemand durfde een word te zeggen. "Sorry Luna." Jimin brak te stilte. Luna keek Yeri en Jungkook aan voor dat ze Jimin aan keek. "Ik weet dat je me nu haat, sorry dat ik niks zei dat ik een Vampier bent." Zei Jimin. "Ik haat je niet, ik ben alleen geschrokken." Zei Luna. "Ben je niet bang voor me?" Vroeg Jimin. "Beetje, Maar we leven nu al 3 maanden samen. Je heb me nog niet ins 1 keer pijn gedaan, je weet wat ik nu bedoel met dat." Zei Luna. Jimin knikte. "Maak je niet te veel zorgen, het is oke." Zei Luna en Glimlachte naar Jimin.
"Dus is het oke?" Vroeg Jimin. "Is oke, zolang je mij maar geen pijn doet Vampiertje." Lachte Luna en stond op van de stoel waar we op zat en ging naar Jimin toe. Jimin stond ook op en omhelsde Luna. Jimin begon te glimlachen. Diep van binnen hoopt hij dat Luna geen probleem mee zouw hebben. Jimin en Jungkook legde erna alles uit. Niet wat hun deden. Wie echt Wendy Joani en Dahyun vermoorde. Dat konden ze niet zeggen. Jungkook wist dat van Dahyun Jimin niks kon doen. Jimin wist ook van Jungkook. Hij kon er niks aan doen dat hij het moest doen, Anders zal de persoon het zelf doen en dat wilde Jungkook natuurlijk niet.
"Luna ik heb nog een vraag voor je." Zei Jimin. "Wat dat dan?" Vroeg Luna en keek Jimin aan. "Ik uuu." Zei Jimin opeens verlegen en keek weg van Luna. Yeri en Jungkook begonnen zachtjes te lachen. Jimin keek Luna terug aan. "Luna wil je mijn vriendin zijn?" Vroeg Jimin verlegen en keek dan Luna aan. Luna keek Jimin met groten ogen aan. Jimin nam Luna's handen vast en keek dan in haar ogen.
"Ik uuu." Zei Luna stotterend. Luna keek Yeri aan die blij aant Glimlachen is en Jungkook die ja knikte. Luna kee dan Jimin terug aan. "Ja, ja graag." Glimlachte Luna. Jimin keek heel blij en trok Luna dichter tegen zich aan. Luna schrok even maar moest erna lachen. Jimin lachte ook en ga Luna erna een kus op haar wang. "Zo dat is ook al weer goed nieuws." Zei Jungkook. Jimin glimlachte naar hem. "Bedank voor de atvies Jungkook het heeft goed gewerkt." Zei Jimin. "Wat advies?" Vroeg Luna. "Ook is Jimin zo oud hij komt altijd advies vragen aan me." Lachte Jungkook.
"Hij is goed met Dames, als ik heel eerlijk mag zijn. Sorry Yeri voor zeggen, Maar hij kan elk Damen krijgen die hij wild." Zei Jimin. "Haha niet waar ik krijg niet alle damens." Lachte Jungkook. "A nee ene Bij ene heeft het lang geduurt." lachte Jimin. "Waar heeft hij het nu over Jungkook?" Vroeg Yeri. Jimin schrok even en keek Jungkook aan. "Niks het is nooit tussen un iets geweest dan vriendschap. Wat het meisje had al een vriend." Zei Jimin. "Wie was het?" Vroeg Yeri nieuwschierig. "Het was Son Joani." Zei Jimin. Jungkook keek Jimin aan en sloeg tegen zijn arm. "Ah ik voel me weer zo stom, ik slofde me zo uit voor haar en ze had al een vriendje." Zucht Jungkook.
"Dat had je me nooit verteld dan je Joani leuk vond." Zei Yeri. "Ik heb ook over haar heen gegaan na haar dood. Toen kende ik jouw nig niet." Zei Jungkook. Yeri stond op en liep naar Jungkook toe en omhelsde hem. "Ik ben blij dat ik je ontmoet heb." Zei Yeri en glimlachte naar Jungkook. Jimin knuffelde Luna stevig.
JE LEEST
Vampire Revenge√
Vampire"Ik ga hun vermoorden als jullie dichter komen!" Riep Yoongi boos. Jimin Taehyung en Jungkook keken Yoongi bang aan. "Dit is wat jullie verdiennen, nadat jullie Wendy en Joani van me hebben af genomen!" Riep Yoongi boos naar hun. "Hyung over Wend...