#14

44 6 4
                                    

"Laat los Hyung." Zei Yoongi. Iedereen die in de kantine zat keek Yoongi en de persoon aan. "Ze heeft je gestuurd zeker dat ik kwam." Zei Yoongi en keek de persoon aan. "Natuurlijk heeft Flower me gestuurd, omdat ze wist dat ik hier was." Zei de persoon. "Jin Hyung laat me." Zei Yoongi boos. "Sorry maar dat kan ik niet." Zei Jin en nam Yoongi over zijn schouders. "Je heb geluk jongen, anders was het slecht met je afgelopen." Zei Jin en keek Daniel aan.

Hij liep erna weg met Yoongi

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hij liep erna weg met Yoongi. Daniel zuchte. "Omg dat was zo eng." Zei Daniel. "Eingelijk verdien je het." Zei Jungkook opeens. Daniel keek Jungkook boos aan. Hij weet waarom Jungkook het zeg. Maar dat kan Daniel niks schelen. "Ah Jungkook, Yoongi is nog niet klaar met iedereen. Niet met jouw, Jimin en Taehyung. Vergeet niet dat hij gevaarlijker is dan een van ons." Zei Daniel.

"Shit." Zei Jimin. "Yoongi neemd revenge op jullie, en nu ook op mij." Zei Daniel. "Shit dat is foute boel als hij dat doet." Zei Jungkook. "Maar hoe wist hij dat ik hier was met Woozi." Zei Daniel. "Yoongi kan veel mensen bij zich hebben dat hier op school zit." Zei Jimin. "Moeten wij ons zorgen maken?" Vroeg Luna wat bang. Jimin keek Luna aan. "Ik denk nu niet, maar zal niet voor lang zijn." Zei Daniel. "Yoongi zal ons terug nemen, maar dat zal ik nu ook doen. Voor Dahyun." Zei een stem achter Luna en Jimin. Ze draaide beiden om. "Taehyung." Zei Jimin.

"Dahyun ging dood door jouw schuld Jimin, ik denk dat ik nu jouw pijn zal laten lijden om haar van je af te nemen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Dahyun ging dood door jouw schuld Jimin, ik denk dat ik nu jouw pijn zal laten lijden om haar van je af te nemen." Zei Taehyung en nam Luna snel in zijn armen en rende snel weg. "Shit." Zei Jimin. "Luna." Zei Yeri. "Ga achter hun aan, ik help jullie." Zei Woozi die opstond. Daniel stond ook op. "Ik help jullie ook, Dahyun ongeval was de fout van de auto en niet van jouw Jimin." Zei Daniel. "Ik help altijd Hyung." Zei Jungkook. "Ik help ook." Zei Yeri. "Dan snel achter hun aan." Zei Jimin ze rende allemaal de kantine uit. Ze zochten in de school maar ze vonden hun niet. Yeri rende met Jungkook. Opeens zag Yeri Lisa. Lisa keek op als ze Yeri zag af rennen.

Jungkook keek beetje geschrokken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Jungkook keek beetje geschrokken. Opeens kwam de woorden van Daniel in zijn hoofd. 'Volgens mij kan ik ook echt mis zitten en is Joani herboren in een ander familie. Wat ze is echt niet de Joani die ik ken' "Lisa." Zei Yeri buiten adem. "Yeri waarom ben jij zo uitgeput?" Vroeg Lisa. "Dus jij bent Lisa?" Vroeg Jungkook. Lisa keek Jungkook aan. "Ja ik ben Lisa." Zei Lisa. "Je bent een Vampier." Zei Jungkook. Yeri keek Lisa aan. "Is dat een probleem dan, jij bent ook een." Zei Lisa en kruiste haar armen.

'Daniel heeft gelijk ze is niet Joani alleen een kopie van haar en meer een tutenbel' Dacht Jungkook. "Luna is net mee genoemen door iemand." Zei Yeri. "Taehyung zal zeker zijn revenge op Jimin nemen Flower." Zei een stem. Lisa keek de persoon aan. "Jin Oppa." Zei Lisa.

Lisa zuchte

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Lisa zuchte. "Waar is Yoongi?" Vroeg Lisa. "Hij is me te slim af." Zei Jin. "Ken je Yoongi?" Vroeg Jungkook. "Natuurlijk kent ze hem, hoe komen we dan aan gratis tickets." Zei Yeri. "Ik en Lisa kennen Yoongi nu al 100 jaar, we weten wat hij mee heeft gemaakt." Zei Jin. "Jin Oppa denk je dat Taehyung Luna gaat vermoorden vanwegen Dahyun's dood?" Vroeg Lisa. "Ik zouw niet weten Flower." Zei Jin. Lisa begon te denken en keek omhoog.

 Lisa begon te denken en keek omhoog

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Ik denk dat ik weet waar hij is." Zei Lisa. Jungkook keek Lisa aan. 'Hoe kan zij dat snel weten' Dacht Jungkook. "Je denk dat hij op de plaats is waar Dahyun stierf." Zei Jin. "Yoongi zei het ins en liet me de plaats zien. Dahyun was ook een vriend van Yoongi." Zei Lisa. "Jungkook weet je waar de plaats is?" Vroeg Yeri. "Ik weet waar het is." Zei Jungkook. "Goed, veel geluk. Yeri ik moet spijtig zeggen dat ik Jullie niet meer ga zien. Ik en Jin Oppa gaan terug naar Thailand." Zei Lisa. "Wat ga je weg?" Vroeg Yeri. "Ik wilde het jullie vertelen maar durfde niet. In de avond hebben we de vlucht." Zei Lisa.

"Dus dit is de laaste keer dat we je zien?" Vroeg Yeri. "Ja, we missen Thailand zo erg dus we gaan terug." Zei Lisa. "Het spijt me zo erg dat ik niet met Luna kan helpen. Maar ik geloof dat je genoeg man heb om haar te helpen." Zei Lisa. "Yeri Jungkook we moeten buiten zoe....? Daniel had toch gelijk ze lijkt echt op Joani." Zei opeens een stem. "Ja dat weet ik ondertussen nu wel. Yoongi zei het ook al maar er is veel verschil tussen mij en haar te eerste ben geen koreaan maar een Thaise. Ik heb geen Unnie maar een Oppa. En ik heb nog beiden ouders." Zei Lisa. "Ik zei toch dat ik gelijk heb, ze is maar een Kopie van haar." Zei een anderen stem.

"Sorry mijn zusje kan er niks aan doen dat ze op die Joani lijkt." Zei Jin. "Maar dit is ons afscheid, ik wens jullie geluk met het vinden van Luna." Zei Lisa. "Ja veel geluk." Zei Jin. Lisa liep dan met Jin verder de school in. "Ze lijk echt niet op Joani van karater. Ze is net een tutenbel." Zei Jimin. "Als Joani haar ziet zal ze haar haten." Zei Daniel. "Das waar." Zei Jungkook. "Ah Jimin, we denken dat hij Luna naar de plaats waar Dahyun dood ging." Zei Yeri. Jimin keek hun aan.

"Weet je zeker dat je daar naar toe wild gaan, je bent er nooit geweest

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Weet je zeker dat je daar naar toe wild gaan, je bent er nooit geweest." Zei Jungkook. "Ik moet voor Luna, ik kan niet aan zien dat hij nog iemand vermoord." Zei Jimin. "Wat bedoel je nog iemand?" Vroeg Yeri. "Vampier zijn is veel contolen houden bij mensen. Taehyung was verlieft op Wendy en ze verzwegen dat ze zwanger was. Wendy had het aan Taehyung verteld. Taehyung kende Wendy langer dan Yoongi. En hij werd boos en heeft erna haar heel bloed leeg gedronken. Ik zag het en wilde het Yoongi zeggen. Dus ik rende weg. Maar ik hoorde opeens Yoongi en ging terug. Hij verdenk mijn ook van de dood van Wendy. Terwijl ik niks te maken heb." Zei Jimin. Yeri keek Jimin geschrokken aan.

Vampire Revenge√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu