De staff members lieten Agust D los. "Bedankt dat iedereen naar hier is gekomen. Bedankt voor het zingen ik houw echt van jullie. Ik hoop dat iedereen genoten heeft. Nogmaals bedankt en kom veilig thuis." Snikte Agust D. Na dat liep hij af met de anderen. De staff members namen zijn microfoon aan. "Kom hier Yoongi." Zei het meisje en nam Yoongi dichter. "Dankje Lisa." Zei Yoongi. Ze liepen naar de kleedkamers. Yoongi zette zich neer op een stoel. Yoongi veegde zijn tranen weg en keek dan Lisa serieus aan. "Dus je denkt dat ze komen naar me?" Vroeg Yoongi. "Zeker geloof me maar, je zal je neefje weer zien." Zei Lisa. "Goed ga nu maar ergens anders." Zei Yoongi. Lisa knikte en liep weg.
Yoongi was nu alleen in de kleedkamer en ruste wat. Wij was alleen voor 2 minuten nu. Opeens was er geklop op de deur. Yoongi keek op. "Binnen." Zei Yoongi. De deur ging open. 3 meisjes en 2 jongens kwamen binnen. Yoongi grijsde al en keek erna naar zijn gms. "Fijn jullie 2 weer ins te zien." Zei Yoongi en keek op naar hun twee. "Jimin, Jungkook." Grijsde Yoongi. Yoongi zag de angst in hun ogen. "Dag Damens." Glimlachte Yoongi naar hun. Een van de meisjes liep snel naar hem toe. "Omg jij bent echt Agust D, Ik ben blij dat ik ins dichter bij je mag komen, ik ben Yeri." Zei het meisje blij. Jungkook trok Yeri van Yoongi weg. Yoongi keek Jungkook aan. "Ah je bent geen spat veranderd Jungkook." Zei Yoongi.
"Jullie willen een handtekening." Zei Yoongi. "Zeker, ik ben Junghwa." Zei een van de meiden. Junghwa liep naar hem toe en gaf hem een boekje waar hij in moest teken. Yoongi glimlachte en zette zijn handtekening er in. "Alstublieft." Glimlachte Yoongi. Yeri rukte zich los van Jungkook en liep naar Yoongi toe. Yoongi grijsde naar Jungkook. Yeri gaf hem ook een boekje. "Ben jij Jungkooks vriendin?" Vroeg Yoongi als hij een hantekening in Yeri's boekje zet. "Ja." Zei Yeri beetje verlegen. "Let goed op haar Jungkook, Je weet hoe mensen kunnen zijn." Grijsde Yoongi. Jungkook wist niet wat te zeggen. "Let goed op je zelf Yeri, er zit overhal gevaar." Zei Yoongi.
"Tuurlijk, ik heb Jungkook om me te beschemen. En zo niet kan mezelf ook nog beschermen." Zei Yeri. "Dat dacht het zusje van mijn geliefde ook, ze dacht dat ze haar zelf kon beschermen. Dus niet." Zei Yoongi. "Wat is er met haar gebeurd?" Vroeg Yeri. "Wil je dat echt weten?" Vroeg Yoongi. "Ja." Zei Yeri. "Ze werd vermoord door haar eigen vriendje." Zei Yoongi. De 3 schokken. Jungkook keek omlaag. Jimin keek Jungkook alleen maar aan. "Waarom deed hij dat, heeft hij geen hart. hoe kan hij zijn eigen vriendin vermoorden. Poor meisje." Zei Yeri. "Ja poor Joani." Zei Yoongi. Opeens kwam het ander meisje ook naar hem toen. "Wat is er met je geliefde gebeurt?" Vroeg het ander meisje. "Wat is jouw naam?" Vroeg Yoongi. "Luna." Zei Het meisje. "Luna, mijn geliefde is net het zelfde, Vrienden van mij vermoorden haar." Zei Yoongi.
"Wat is er met Woozi gebeurd?" Vroeg Jimin opeens. Hij wist dat Yoongi een Zoon had. "Woozi was bij de grootouders. Zelfs hun zijn vermoord. Maar door wie weet ik niet." Zei Yoongi. "Je wild zeggen dat Woozi vermist is?" Vroeg Jimin. "Wat maak jouw nu uit als Woozi vermist is." Zei Yoongi en keek Jimin aan. Yoongi na Luna haar boek je en zetten zijn handtekening er in. Hij stond erna op en liep naar Jimin toe. "Als jij weet waar mijn zoon is zeg het me." Zei Yoongi opeens beetje kwaad.
Jimin keek Yoongi aan. "Ik weet niet waar je zoon is." Zei Jimin. "Je heb een zoon?" Vroeg Yeri. "Ja." Zei Yoongi. "Maar je bent niet getrouwd?" Vroeg Luna. "Je hoeft niet perse te trouwen al je een kind wild, als je genoeg van elkaar houd kan het." Zei Yoongi. "Wendy- Wendy wat Jimin." Onderbrak Yoongi Jimin. "Jij houd nog van haar?" Vroeg Jungkook voorzichtig. "Tuurlijk houw ik nog van Wendy, zij is de enigste dat ik wil. Woozi is het laaste wat ik nog heb van haar." Zei Yoongi. "Hoe ka je hem dan kwijt geraken." Zei Jimin. "Hij was met Joani, Jaoni stuurde dat ze even Woozi bij haar ouders bracht omdat haar vriendje haar wilde spreken. Maar ik had nooit gedacht dat ik haar zouw aantreffen in het parkje. Joani kon in rust sterven in mijn armen, ik kon niks meer voor haar doen. Ze zei dat haar vriendje het deed en erna stierf ze. Ik voelde me een mislukking omdat ik Wendy beloofde haar te beschermen." Zei Yoongi.
"Zo erg wat je allemaal heb mee gemaakt." Zei Yeri. "Jij laat ze allemaal gaan?" Vroeg Luna. Yoongi Grijsde. "Ze zijn nog niet van me af, maar ik beloofde iemande dat ik niks zouw doen." Zei Yoongi. "Wie?" Vroeg Junghwa. "Joani zei dat ik geen revenge op ze mag nemen, de mensen dat het hebben gedaan hebben geluk dankzij Joani." Zei Yoongi. "Ik hoop dat je zoon nog zal vinden." Zei Luna. "Geen zorgen heb mensen die me helpen en die het hebben gedaan die komen niet goed van af." Zei Yoongi. "Yoongi Hyung heb je als ins gedacht an Chanyeol hyung Wendy beste vriend." Zei Jimin opeens. "Chanyeol waarom zouw hij het doen?" Vroeg Yoongi. "Je weet maar nooit." Zei Jimin. "Jimin Chanyeol was al uit Korea toen Wendy en Joani stierven. hij is samen met Joanie beste vriend weg gegaan." Zei Jungkook.
"Kon altijd nog." Zei Jimin. ''Bedankt Jimin voor de tip, Maar jullie moeten nu gaan. ik wil gaan slapen, fijn jullie 2 nog ins te zien. En fijn jullie te ontmoeten." Glimlachte Yoongi. "Bedankt voor de handtekening." Zei Luna. "Ja bedankt." Zei Yeri. "Dankje." Zei Junghwa. "Doe Lisa de groeten van me." Zei Yoongi. "Dat zullen we doen als ze terug is." Zei Luna. "Dankje." Zei Yoongi. Erna liepen ze weg en Yoongi was alleen in de kleedkamer. "Serieus moet je echt aan Yeri, Luna en Junghwa uit leggen wat er is gebeurd?" Vroeg opeens een stem. "Lisa, tuurlijk ik wilde hun 2 angst voor me hebben." Zei Yoongi. "Angst hadden ze al lang." Zei Lisa. "Ik weet, ik wil hun meer angst laten hebben voor me." Zei Yoongi. "Zo wat is het volgende plan?" Vroeg Lisa. "Mijn neef en die Luna samen laten komen. Ik zag wanneer zij naar me toe kwam dat hij zichzelf tegen hield." Zei Yoongi. "Dat zal in orden komen." Zei Lisa en grijsde.
JE LEEST
Vampire Revenge√
Vampiros"Ik ga hun vermoorden als jullie dichter komen!" Riep Yoongi boos. Jimin Taehyung en Jungkook keken Yoongi bang aan. "Dit is wat jullie verdiennen, nadat jullie Wendy en Joani van me hebben af genomen!" Riep Yoongi boos naar hun. "Hyung over Wend...