Luna staarde Yoongi aan. "Luna wie is aan de deur?" Vroeg een bekende stem. Jimin kwam te voorschijn. "Yoongi Hyung." Zei Jimin beetje verwonderd. "Ik heb je hulp nodig Jimin, het gaat om Woozi." Zei Yoongi. "Kom binnen." Zei Jimin. Yoongi kwam binnen maar hij had niet verwacht iedereen te zien. "Wat doe hij hier?" Vroeg Taehyung en keek Yoongi aan. "Ik weet dat ik de laaste persoon bent dat jullie willen zien maar ik heb echt jullie hulp nodig." Zei Yoongi. "En waarom zullen we jouw helpen Hyung." Zei Jungkook. "Jullie kunnen we haten om de fout wat ik maak, maar Jungkook voor jouw heb ik geen spijt." Zei Yoongi. Jungkook keek Yoongi boos aan.
"Ik wil alleen jullie hulp voor Woozi terug te krijgen. Ik weet dat jullie hem gezien hebben. Ik had hem die dag niet goed gezien door Jin Hyung." Zei Yoongi. "Vraag je ander helpers maar." Zei Jungkook. "Mijn helper, ik weet niet waar ze zijn ik heb er maar 2." Zei Yoongi. "Ik help je, ik weet ik kan je nog niet kompleet vergeven wat je deed met Luna. Maar ik begrijp je volkomen. Woozi is het laste dat je hebt van Wendy." Zei Jimin en legde zijn hand op zijn schouders. "Ik help je ook, dat is optemist wat ik kan doen, ik heb wel Wendy vermoord." Zei Taehyung. "Als ik wist dat Chanyeol achter zat, had ik hun niet nodig. Junghwa Luna sorry voor mijn gedrach ik had echt mijn neef moeten geloven. En Taehyung ik jouw ook toen je zei dat iemand je lichaam onder contolen hield." Zei Yoongi.
"Het is wel telaat voor Jungkook, lees dit maar ins." Zei Jimin en duwde een papier in Yoongi hand. Yoongi begon het te lezen. Hij keek Jungkook erna aan. "Waarom ben je niet naar mij gekomen." Zei Yoongi. "Ik wist niet wat ik moest doen." Zei Jungkook. Yoongi liep naar hem toen. "Zeg me wie is de persoon, ik weet kan het niet goed maken wat met Yeri is gebeurd." Zei Yoongi. "Wat ga je met hem doen vermoorden." Zei Jungkook. "This wat jij wilt." Zei Yoongi. "Niks laat hem maar." Zei Jungkook. "Je laat hem gaan." Zei Yoongi. "Revenge is niet de oplossen dat zei Joani altijd. Ik doe hem niks en ook niet jouw." Zei Jungkook.
Yoongi keek Jungkook aan. "Ik help je met Woozi, maar laat me erna met rust." Zei Jungkook. "Wij twee helpen ook." Zei Luna. "Dankje echt waar." Zei Yoongi. "Dan zullen we gaan zeker." Zei Jimin. Yoongi knikte en liep naar de deur. Hij deed open en zag een bekende figuur. "Jin Hyung." Zei Yoongi blij.
"Dacht je nu echt dat we je alleen laten gaan. Ah Yoongi je bent echt niet te geloven." Zei Jin. "Je zei we." Zei Yoongi. Jin glimlachte. Yoongi liep met de anderen uit het huis. Er stond een persoon met een katana in zijn hand. "Sorry voor de zorgen die je maakte voor me Yoongi Oppa." Zei de persoon en keek naar acher haar.
"Lisa." Zei Junghwa en Luna gelijk. "Yoongi Oppa, dat heb ik 100 jaar niet meer uit je mond gehoord." Zei Yoongi. Lisa kwam naar hun toe gelopen. "Dan zullen we maar opbiechten." Zei Lisa. "Wat opbiechten?" Vroeg Luna. Yoongi keek Lisa aan. "Ik was de persoon dat Yeri neerschoot." Zei Lisa. Hun schrokken. Jungkook keek Lisa boos aan. "Je zat mee in het complot." Zei Taehyung. "Tuurlijk, ik heb spijt dat ik Yeri neerschoot. Ik had mijn reden waarom ik het deed." Zei Lisa. "Wat was jouw reden om haar te vermoorden, wat heeft ze jouw nu aangedaan." Zei Jungkook kwaad en ging voor Lisa staan.
"Jouw." Zei Lisa. "Waarom ik, we hebben elkaar nog nooit gezien. Je had me maar een keer gezien!" Riep Jungkook. "Dit zal een antwoord op je vraag zijn." Lisa ging in zijn zak en nam er iets uit. Ze toonde Jungkook het. Jungkook's ogen gingen wijd open als ze de ketting zag.
"Joani's ketting. Jullie gebreuken haar gewoon tegen mij." Zei Jungkook en nam de ketting uit Lisa handen. Yoongi legde zijn hand op Jungkook's rechter schouder. Jungkook keek Yoongi aan. Yoongi zuchten. "Ik loog 100 jaar geleden over Joani." Zei Yoongi. "Wat bedoel je Hyung?" Vroeg Jungkook. Yoongi trok zijn hand terug en keek Jimin en Taehyung aan. "Jullie weten wat ik zei. Wanneer Luna wakker zal worden en dat ik zei voor ik weg ging dat ik een mens redde." Zei Yoongi. "Ja dat zei je inderdaad." Zei Jimin.
"Jungkook." Zei Yoongi en keek hem aan. Jungkook keek Yoongi aan. "Joani is nooit overleden, ik heb haar in een vampier veranderd." Zei Yoongi. Jungkook schrok. De afgelopen 100 jaar dat hij spijt had voor de dood van Joani. Ze was gewoon in levend en wel. Of ja Vampier. Jungkook keek Lisa aan. "De dood van Yeri was mijn revenge op jouw, omdat jij mijn wilde vermoorden en mislukte. Daar boven op heb je mijn hart in 1000 stukken gebroken. Ik begon je te haten. Ik wil je laten voelen hoe ik me voelde. Ik vind het spijtig dat ik de waarheid telaat ben achter gekonen. Dan zal Yeri nog geleeft hebben." Zei Lisa.
Jungkook had geen woorden. Hij kon niet geloven dat Lisa eigenlijk Joani was. "Wat Lisa is Joani, omg ik noemde jouw een tutenbel." Jimin sloeg zijn handen voor zijn mond. Joani gaf Jimin geen aandacht. Jungkook staarde Joani alleen maar aan. "Echt waar, Jungkook je heb me echt diep teleurgesteld." Zei Joani. Jungkook keek Joani kwaad en wilde zijn mond open doen. "Kan niet geloven dat je laat dreigen door Daniel, en dat je niemand liet weten over de drijging. Als je hulp vroeg had je Daniel te pakken gekregen. Dan had je mijn niet hoeven te vermoorden dan had Yoongi mijn niet in een vampier moeten maken. En dan was Yeri nog in levend." Zei Joani.
"Dus je wild zeggen dat het mijn fout is!" Riep Jungkook kwaad. Joani sloeg lichtjes met de katana tegen Jungkook's hoofd. Hij keek Joani meer kwaad aan. "Rustig aan jij Bunny, is niet jouw fout. De engiste die de fout maakt is Daniel. Hij heeft je dit laten doen. Hij heeft jouw toekomst veranderd. En het is tijd dat je hem daarvoor terug neemd Bunny." Zei Joani. Jungkook keek Joani aan. "Als jij het niet doet, doe ik het." Zei Joani en haalde haar Katana half eruit.
JE LEEST
Vampire Revenge√
Vampire"Ik ga hun vermoorden als jullie dichter komen!" Riep Yoongi boos. Jimin Taehyung en Jungkook keken Yoongi bang aan. "Dit is wat jullie verdiennen, nadat jullie Wendy en Joani van me hebben af genomen!" Riep Yoongi boos naar hun. "Hyung over Wend...