#13

36 6 6
                                    

Volgende dag waren ze weer op school. Zoals gewoonlijk zaten Lisa en Junghwa voor Luna en Yeri. De leerkracht was les aant geven. Tot opeens op de deur werd geklopt en 2 personen kwamen binnen. "Mag ik even jullie aandacht, vandaag hebbem we 2 nieuwen leerlingen." Zei de leerkracht. "Alweer, de vorige waren Lisa en Junghwa en nu weer twee." Zei een medeleerling. Junghwa en Lisa keken elkaar aan. "Shut up!" Riep Lisa en Junghwa gelijk. De medeleerling keek Lisa en Junghwa aan en keek dan blozend voor zichuit. "Oke stel jullie maar voor." Zei de leerkracht. Een jongen met zwart haar ging als eerste.

"Hi iedereen ik ben Park Woozi, please zorg goed voor me

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Hi iedereen ik ben Park Woozi, please zorg goed voor me." Zei de jongen. Lisa keek de jongen aan. Hij had wat weg van Yoongi. Maar ze wist niet zeker. Meschien als hij dichter komt zodat hij zijn geur kon ruiken. "Jij mag lang hem gaan zitten." Zei de leerkracht en wees naar een persoon. "Dankje." Zei Woozi en liep naar de plaats. Lisa kon de geur nog niet ruiken omdat hij heel vooraan zat. "Nu mag jij." Zei De leerkracht. Het was een jongen met blond haar.

"Hi ben Kang Daniel, fijn dat ik in jullie klas mag en ik hoop dat we vrienden kunnen zijn

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Hi ben Kang Daniel, fijn dat ik in jullie klas mag en ik hoop dat we vrienden kunnen zijn." Zei de anderen jongen. Lisa schrok. "Je mag lang haar zitten." Zei de leerklacht en wees Yeri aan. "Dankje." Zei Daniel en liep naar de plaats. Maar hij keek Lisa aan die met haar hoofd naar beneden kijkt.

Hij zette zich langs Yeri neer

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hij zette zich langs Yeri neer. "Leuk dat we in de zelfde klas zitten." Zei Daniel glimlachend naar Yeri. "Ja leuk je weer te zien." Zei Yeri. "Ken je hem?" Vroeg Junghwa en draaide zich naar Yeri. "Ja." Zei Luna en keek dan hun aan. "Hij kent Jungkook, we kwamen hem na het concert van Agust D tegen." Zei Yeri. "Oh." Zei Luna. "Hi ik ben Park Junghwa." Zei Junghwa. "Ik ben Chou Luna." Zei Luna. "Aangenaam allebei." Glimlachte Daniel. Ze keken dan Lisa aan. Junghwa gaf Lisa een stootje. Lisa keek Junghwa aan. "Wat." Zei Lisa. "Stel je voor." Zei Luna. Lisa zuchte en draaide zich om. Daniel schrok.

Vampire Revenge√Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu